Renegadexxripxx
Well-known member
Dat is toch niet zijn keuze ?Als Ajacied ben ik blij met deze keuze, maar van hemzelf vind ik dit toch niet de beste keuze.
Als de terugkoop clausule gelicht wordt, kun je toch niet zeggen mooi niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch niet zijn keuze ?Als Ajacied ben ik blij met deze keuze, maar van hemzelf vind ik dit toch niet de beste keuze.
Stond in het contract dat Simons de keuze had. Hij mocht dus zelf beslissen om te blijven of naar PSG te gaan. De clausule was ook alleen maar in de maand juli geldig.Dat is toch niet zijn keuze ?
Als de terugkoop clausule gelicht wordt, kun je toch niet zeggen mooi niet.
Schijnt dat Leipzig dan een kandidaat is om te huren. Natuurlijk geen slechte zet om naar daar te gaan, maar was toch een jaar bij PSV gebleven.Wat een domme move.
Als Mbappé/Neymar blijven zou hij verhuurd worden, tsja dan kan je toch gewoon beter bij PSV blijven imo.
Schijnt dat Leipzig dan een kandidaat is om te huren. Natuurlijk geen slechte zet om naar daar te gaan, maar was toch een jaar bij PSV gebleven.
Absoluut, maar bij PSV was hij de absolute man en heeft er maar 1 seizoen gespeeld. Bij Leipzig ben je weer een huurspeler. Als hij dit seizoen bevestigt, dan zou hij een mooie ploeg kunnen uitkiezen vanuit PSV. Nu blijft hij gewoon eigendom van PSG en dan is nog maar de vraag of die hem laten gaan of dat hij daar ooit basisspeler kan worden.Leipzig is toch gewoon een hoger niveau dan PSV.
PSV kan die toch nooit betalen?
HurenPSV kan die toch nooit betalen?
Milan gaat die voor zover ik weet niet verhuren zonder verplichte optie tot koop. Die willen hem of wel ruilen of wel verkopen om het bedrag (deels) te recupereren.Huren
Vertessen?Een PSV met Lang - CDK - Bakayoko en daar nog een goeie spits voor, zou wel heel interessant zijn om te bekijken.

Vertessen?![]()
Vertessen it is!Niet meteen de spits die ik PSV kampioen zie schieten.
Waarom niet? Zit een beetje op een dood spoor en de eredivisie is een ideale competitie om die terug te lanceren.Milan gaat die voor zover ik weet niet verhuren zonder verplichte optie tot koop. Die willen hem of wel ruilen of wel verkopen om het bedrag (deels) te recupereren.
Waarom niet? Zit een beetje op een dood spoor en de eredivisie is een ideale competitie om die terug te lanceren.