Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Ook wat flauw van Inter om relatief laag te bieden. Ik zie die nog naar Tottenham gaan als daar Kane vertrekt

Kom het is altijd iets met Lukaku, altijd grote mond opzetten en veel te veel zeggen om dan zijn staart in te trekken.
Je kan niet constant je liefde verklaren voor Inter en dan naar Juve willen gaan terwijl Inter onderhandeld.

Lukaku lijkt mij gewoon mentaal heel zwak imo en springt op elke opportuniteit zonder al te veel nadenken.

En waren de Juve fans niet mega racistisch naar hem toe? Ik zou daar nooit een voet binnen willen zetten na zo'n accident/behandeling.

Als die geruchten waar zijn is hij énorm dom en onrespectvol, alweer. Wie maakt zijn beslissingen op dat vlak? Terwijl Inter een akkoord vindt ga je de telefoon niet meer opnemen terwijl je met Juve aan de praat geraakt voor een als-als-als deal?

Zeg gewoon tegen Inter: “Top, als ik terugben van vakantie regelen we alles”, terwijl je dan Juve wat tijd gunt.

Ongelooflijk.

Inter dat in belangrijke matchen liever met Dzeko start dan met Romelu.

Beetje bullshit hè, als Juve een akkoord heeft met Chelsea mogen ze met Romelu onderhandelen

Inter dat in belangrijke matchen liever met Dzeko start dan met Romelu.

Beetje bullshit hè, als Juve een akkoord heeft met Chelsea mogen ze met Romelu onderhandelen
Inter heeft op die manier de CL finale gehaald en de Coppa gewonnen, waarom dat dan veranderen?

En beetje bullshit? Inter had een akkoord met Chelsea en opeens kon niemand nog Lukaku bereiken. Vind je dat normaal?

Je zou denken dat Lukaku ondertussen toch al genoeg ervaring heeft om daar mee om te gaan, maar hij blijft mij verbazen op dat vlak. Ongelofelijk.

Dit is gewoon gatachterlijk van Lukaku. Onbegrijpelijk wat een domme actie dit is. Heb er 0,0 begrip voor. Hij wou naar Inter, Inter wilt hem, teken dan. Zijt blij dat ze je een tweede kans willen geven.

Als Vlahovic niet weggaat, kan hij lekker kiezen tussen de woestijn of Chelsea, waar ze hem niet meer willen. 🤦‍♂️

Inter heeft op die manier de CL finale gehaald en de Coppa gewonnen, waarom dat dan veranderen?

En beetje bullshit? Inter had een akkoord met Chelsea en opeens kon niemand nog Lukaku bereiken. Vind je dat normaal?

Je zou denken dat Lukaku ondertussen toch al genoeg ervaring heeft om daar mee om te gaan, maar hij blijft mij verbazen op dat vlak. Ongelofelijk.
Omdat die tactiek in de finale volledig verkeerd was oa.
En Lukaku een betere spits is dan Dzeko

Ik veronderstel dat de eerste communicatie via de manager/advocaat gaat en die communiceert door naar Romelu?

Ik was er niet bij hè, en big Rom is inderdaad niet de slimste op dat vlak..
Maar het zou ook nie de 1e manager zijn die met één club is aan het onderhandelen omdat hij daar zelf beter van wordt en zijn speler maar de helft vertelt.
Er zijn genoeg managers die lopen te leuren bij clubs voor hun spelers.
Er zijn genoeg spelers die onderhandelen met verschillende clubs tegelijk.. (Arokodare, Diagne,...)

Ik veronderstel dat de eerste communicatie via de manager/advocaat gaat en die communiceert door naar Romelu?

Ik was er niet bij hè, en big Rom is inderdaad niet de slimste op dat vlak..
Maar het zou ook nie de 1e manager zijn die met één club is aan het onderhandelen omdat hij daar zelf beter van wordt en zijn speler maar de helft vertelt.
Er zijn genoeg managers die lopen te leuren bij clubs voor hun spelers.
Er zijn genoeg spelers die onderhandelen met verschillende clubs tegelijk.. (Arokodare, Diagne,...)
Uiteraard doen die dat, maar normaal gezien heb je als speler daar toch iets over te zeggen he. Anders zou ik toch snel een andere makelaar zoeken.

Totaal irrelevant hé. Het is duidelijk dat Lukaku op zijn pik getrapt is omdat hij niet werd gezien als de belangrijkste speler waar alles om draait, uiteraard, eigen aan topsporters, zie Courtois. Maar het is toch totaal verkeerd hoe hij nu doet, behandelt Inter gewoonweg slecht, nochtans de enige club buiten Anderlecht waarmee hij een succes heeft geboekt in zijn carrière. Hij lijkt te vervellen in een type speler die zichzelf gewoon groter vindt dan de club. Dat soort spelers mogen van mij gerust exporteren richting het midden oosten of de V.S.A.

Totaal irrelevant hé. Het is duidelijk dat Lukaku op zijn pik getrapt is omdat hij niet werd gezien als de belangrijkste speler waar alles om draait, uiteraard, eigen aan topsporters, zie Courtois. Maar het is toch totaal verkeerd hoe hij nu doet, behandelt Inter gewoonweg slecht, nochtans de enige club buiten Anderlecht waarmee hij een succes heeft geboekt in zijn carrière. Hij lijkt te vervellen in een type speler die zichzelf gewoon groter vindt dan de club. Dat soort spelers mogen van mij gerust exporteren richting het midden oosten of de V.S.A.
Nu ook niet gaan zeveren he. Er staat nergens wat de reden is. Kan evengoed het financiële zijn. Na de CL finale was Inter nog altijd een optie.

Terug
Bovenaan