Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Stond in het contract dat Simons de keuze had. Hij mocht dus zelf beslissen om te blijven of naar PSG te gaan. De clausule was ook alleen maar in de maand juli geldig.
Absoluut, maar bij PSV was hij de absolute man en heeft er maar 1 seizoen gespeeld. Bij Leipzig ben je weer een huurspeler. Als hij dit seizoen bevestigt, dan zou hij een mooie ploeg kunnen uitkiezen vanuit PSV. Nu blijft hij gewoon eigendom van PSG en dan is nog maar de vraag of die hem laten gaan of dat hij daar ooit basisspeler kan worden.
ach Lukaku gaat binnenkort in de zandbak gaan spelen, en zal daar wat knielen om zijn centen te tellen.
Goeie speler maar zo dom als een achterdeur en een platte opportunist die enkel aan zichzelf denkt.
En let op puur financieel neem ik het hem niet kwalijk maar stop dan met circus...
Milan gaat die voor zover ik weet niet verhuren zonder verplichte optie tot koop. Die willen hem of wel ruilen of wel verkopen om het bedrag (deels) te recupereren.
Milan gaat die voor zover ik weet niet verhuren zonder verplichte optie tot koop. Die willen hem of wel ruilen of wel verkopen om het bedrag (deels) te recupereren.
Is de Eredivisie de ideale competitie? Serie A is tactisch/defensief toch iets helemaal anders dan de Eredivisie waar verdedigen eerder een bijkomstigheid is.