Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

De enige echte Donny, Frankfurt in pole positipn mar ik hoop dat het alsnog Ajax kan worden doordat ze daar wakker worden
Denk niet dat Ajax in de running is eerlijk gezegd. Voor mij moet het ook niet. Al veel te lang geen niveau gehaald.
 
Mikautadze zou in de winter terug verhuurd worden aan Metz. Die lachen zich ook een breuk. Soit, hij zal minuten moeten maken, willen we er nog iets voor krijgen. Ik denk dat die best wel iets kan, maar het is gewoon een spits en die positie is te druk bezet. Hopelijk leeft hij weer op bij Metz.
 
Denk dat Heitinga die wel zal kunnen inschatten?

Zou wel weer typisch zijn dat die opeens weer kan voetballen na anderhalf seizoen aan prutsprestaties.
Tgoh ja, maar gaat die nog ooit zijn niveau halen zoals bij PSV? Hoop in ieder geval dat hij deze winter weggaat voor een mooie prijs. Echt geen succes geweest bij Ajax.
 
Als je als spits op de sukkel bent moet je al zeker niet naar West Ham gaan, das gewoon om de genadeslag van Moyes vragen.
Voor ons zal raar maar waar een verdediger een eerdere zorg zijn.

Kehrer naar Monaco (verstaanbaar) maar de zandbak zou interesse hebben in Aguerd.
 
Ajax zou Henderson willen halen. Weet niet goed wat ik ervan moet denken. Als hij niet te duur is, kan het wel.
 
Terug
Bovenaan