Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Vertessen naar Union Berlin zou ook rond zijn. Hopelijk krijgt hij daar meer minuten dan bij PSV.
Door een nieuwe blessure van Lang, moet Vertessen nog wachten op groen licht. Hij zou wel al in Berlijn zitten, maar PSV zet de transfer voorlopig "on hold".
 
Inderdaad gek om als basisspeler in januari naar een club in serieuze moeilijken in een kleinere competitie te vertrekken.
 
Ajax gaat wss Rijkhoff terughalen uit Dortmund. Hij gaat niet veel kosten, dus prima.

Nu lijkt Akpom wel nog te vertrekken naar Nottingham Forest. Eerste bod is geweigerd, maar Ajax heeft een tegenbod gedaan. Als die vertrekt, gaat het wel heel krap worden met alleen Brobbey als echte spits.
 
Giovanni Reyna vind ik wel opvallend. Van Dortmund naar Forest. Was toch ook een beetje deel van de gouden lichting Bellingham, Sancho, Brandt,..?
 
Die maken zich toch onsterfelijk belachelijk, hoe in godsnaam kan dat zelfs.
Idd. Zelfde voor de transfer van Fornals.
Kweet niet wat er het ergste is, feit dat dit gebeurd of feit dat veel supporters er zelf niet van verschieten.

Run like a circus.

Na Steidten zijn impact afgelopen zomer heb ik ook zowat de indruk dat Moyes ervoor gezorgd heeft dat de invloed van die mens werd afgezwakt. Al is dat weer eerder voor in het engels voetbal topic.
 
Giovanni Reyna vind ik wel opvallend. Van Dortmund naar Forest. Was toch ook een beetje deel van de gouden lichting Bellingham, Sancho, Brandt,..?

Is niet content met zijn speelkansen in Dortmund blijkbaar. Papa Reyna zou er ook weer tussen zitten (dat was toen ook een issue bij het WK trouwens).

Kan wel zo'n speler zijn die er nog gaat doorkomen, dus interessante deal voor Forest lijkt me.
 
Terug
Bovenaan