Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet alleen richting nationale ploeg zelf toe hé.

Maar bijvoorbeeld een Witsel, zal nu uiteindelijk ook wel een mooie sportieve carrière bewandeld hebben ... maar daar had toch nog veel meer in kunnen zitten had hij nog een jaartje (of 2) langer bij Benfica blijven plakken in plaats van naar Rusland en dan China te trekken. En zeker bij Witsel denk ik dat had hij daardoor bij een absolute topclub terechtgekomen, hij er financieel ook nog beter had voorgestaan nu.

Niet alleen richting nationale ploeg zelf toe hé.

Maar bijvoorbeeld een Witsel, zal nu uiteindelijk ook wel een mooie sportieve carrière bewandeld hebben ... maar daar had toch nog veel meer in kunnen zitten had hij nog een jaartje (of 2) langer bij Benfica blijven plakken in plaats van naar Rusland en dan China te trekken. En zeker bij Witsel denk ik dat had hij daardoor bij een absolute topclub terechtgekomen, hij er financieel ook nog beter had voorgestaan nu.
Bij Witsel twijfel ik daar ook niet aan. Blijft eeuwig zonde. Denayer is natuurlijk een ander verhaal.

Joao Felix
Pulisic had ik eigenlijk veel meer van verwacht
Van die laatste in dat rijtje ook, raar dat Man United daar achter zou zitten. Lijkt me ook maar weer een aankoop om de supps te sussen ipv sportief een echte meerwaarde te zijn. Aleja ik zie het daar niet in, al zeker niet in de epl.

Alsof die gasten er iet mee inzitten waar ze spelen?
90% van de voetballers is meer bezig met welke Louis Vitton chakosse ze kunnen kopen en showen op instagram dan voetballen.
En voor de nationale ploeg moet die het ook niet laten want die zal er ongetwijfeld gewoon bij zijn.

Zijn er al geruchten over waar de transfervrije L. Dendoncker zal terechtkomen? Na ettelijke jaren bij een premier league ploeg moet hij toch van meerwaarde kunnen zijn in de JPL?

Zijn er al geruchten over waar de transfervrije L. Dendoncker zal terechtkomen? Na ettelijke jaren bij een premier league ploeg moet hij toch van meerwaarde kunnen zijn in de JPL?
Ik weet uit heel goede bron dat die dicht bij Lazio stond twee maanden geleden. Maar sindsdien stilte.

Die heeft toch nog een contract van een jaar en ik dacht met nog een optie tot nog een jaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan