Ik kan het niet begrijpen of het moet zijn dat die 100% zeker zijn van hun selectie (beloftes gedaan?)Toch best wel wat spelers van onze Rode Duivels die sportief echt niet de juiste beslissingen hebben genomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan het niet begrijpen of het moet zijn dat die 100% zeker zijn van hun selectie (beloftes gedaan?)Toch best wel wat spelers van onze Rode Duivels die sportief echt niet de juiste beslissingen hebben genomen.
Of er was geen andere optie.Ik kan het niet begrijpen of het moet zijn dat die 100% zeker zijn van hun selectie (beloftes gedaan?)
Bij Witsel twijfel ik daar ook niet aan. Blijft eeuwig zonde. Denayer is natuurlijk een ander verhaal.Niet alleen richting nationale ploeg zelf toe hé.
Maar bijvoorbeeld een Witsel, zal nu uiteindelijk ook wel een mooie sportieve carrière bewandeld hebben ... maar daar had toch nog veel meer in kunnen zitten had hij nog een jaartje (of 2) langer bij Benfica blijven plakken in plaats van naar Rusland en dan China te trekken. En zeker bij Witsel denk ik dat had hij daardoor bij een absolute topclub terechtgekomen, hij er financieel ook nog beter had voorgestaan nu.
Ik las ook Pulisic, Casimero en Joao Felix. Al lijken me die laatste 2 niet meer dan een fabel.Wat is United trouwens aan het uitsteken.. zitten nu blijkbaar ook in de race voor oa. Auba...
Natuurlijk, maar ook daar ... is nog maar 27 hé, nu naar de woestijn gaan is zeker voor een speler als hem sportief einde carrière.Bij Witsel twijfel ik daar ook niet aan. Blijft eeuwig zonde. Denayer is natuurlijk een ander verhaal.
Helemaal mee eens, maar dan moeten we ook zeker weten wat de andere opties waren.Natuurlijk, maar ook daar ... is nog maar 27 hé, nu naar de woestijn gaan is zeker voor een speler als hem sportief einde carrière.
Ik neem aan dat ze dat toch minstens wel gedaan hebben... Maar dat loon is wrs te veel van het goeie.Moest ik bij Brugge zitten, had ik ook wel een lijntje uitgegooid naar hem.
Pulisic had ik eigenlijk veel meer van verwachtIk las ook Pulisic, Casimero en Joao Felix. Al lijken me die laatste 2 niet meer dan een fabel.
Van die laatste in dat rijtje ook, raar dat Man United daar achter zou zitten. Lijkt me ook maar weer een aankoop om de supps te sussen ipv sportief een echte meerwaarde te zijn. Aleja ik zie het daar niet in, al zeker niet in de epl.Pulisic had ik eigenlijk veel meer van verwacht
7 miljoen gaan verdienen is natuurlijk wel niet niksVoor zo'n keuzes kan ik jammer genoeg geen respect opbrengen. Op uw 27e naar de zandbak trekken? Neen, echt niet.
Ik weet uit heel goede bron dat die dicht bij Lazio stond twee maanden geleden. Maar sindsdien stilte.Zijn er al geruchten over waar de transfervrije L. Dendoncker zal terechtkomen? Na ettelijke jaren bij een premier league ploeg moet hij toch van meerwaarde kunnen zijn in de JPL?
Die heeft toch nog een contract van een jaar en ik dacht met nog een optie tot nog een jaar?Zijn er al geruchten over waar de transfervrije L. Dendoncker zal terechtkomen? Na ettelijke jaren bij een premier league ploeg moet hij toch van meerwaarde kunnen zijn in de JPL?
Correct, ik had het over die andere L DendonckerDie heeft toch nog een contract van een jaar en ik dacht met nog een optie tot nog een jaar?
![]()
Leander Dendoncker - Spelersprofiel 25/26
Leander Dendoncker, 31, uit België ➤ Real Oviedo, sinds 2025 ➤ Defensief middenveld ➤ Marktwaarde: 3,00 mln. € ➤ * 15 apr. 1995 in Passendale, Belgiëwww.transfermarkt.be