Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh ja ik weet niet wat er van waar is maar als ge dan deze zaken leest. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220804_97378072

Dan lijkt geld toch de belangrijkste drijfveer te zijn. Indien het artikel correct is uiteraard.
Dat is toch gewoon onderhandelen? Maar los daarvan wilt dat nog altijd niet zeggen dat hij voor minder niet bij Napoli had willen blijven, maar met misschien wel andere voorwaarden.

Nieuwe lading transfergeruchten bij ons :unsure:

-Hudson-Odoi kan weg, al dan niet uitlenen. Na zijn blessure beetje bergafwaarts gegaan
-Frenkie de Jong blijft een target
-Auba ook
-Bod gedaan op Fofana (Leicester) van rond de £70m. Al dan niet RLC in de deal

Boehly op toerental

Laatst bewerkt door een moderator:
Mertens naar Galatasaray, ik weet niet of het een slimme zet is. Die spelen niet eens Europees dit seizoen.
Met de bedragen die nu circuleren (4 miljoen euro loon) ben ik toch geneigd om die ‘zotte voorzitter’ van Napoli te geloven als die zegt hem 2,5 miljoen geboden te hebben, wat hij weigerde.

Nu bon, nieuwe cultuur, leuke stad, zotte supporters,… het kan een leuk avontuur zijn ook wel.

Qua beleving is het alleszins wel een goede zet zeker als je ziet hoe hij daar wordt onthaald. Wellicht zocht hij ook zo’n club maar puur sportief, ja weet ik het niet. Nu ik denk dat voor zijn WK selectie het voor Bobby geen hol uitmaakt, zolang hij maar bij ‘een’ club zit.

Lijkt mij wel een van de leukere uitbolclubs. Toch een pak meer voetbalgekte en sfeer dan in de MLS of China

Ik zou als ik hem was dan toch liever nog een jaar of 2 in de VS gaan spelen (LA of Miami ofzo :unsure:)
Maar financieel zal dat niet vergelijkbaar zijn met wat hij nu nog vangt in Turkije...

Hopelijk betalen ze hem niet in Turkse lira uit :unsure:

Sportief stelt het uiteraard niks voor, en eerlijk gezegd zou ik ook liever niet in Turkije wonen (al zal hij met dat loon wel in een mooie beveiligde villa zitten ergens, dus dat scheelt)

Mertens naar Galatasaray, ik weet niet of het een slimme zet is. Die spelen niet eens Europees dit seizoen.
Lelijke zet imo. Voor geen geld ga ik daar spelen in zijn plaats. Kiezen tussen Napoli of een land waar een gekke dictator zit en een tweet je in de gevangenis kan doen belanden…

Dan ga ik nog liever in Antwerpen dicht bij familie en vrienden voor nog een pak minder geld spelen.

Bats heeft zelf geen rugnummer gekregen dacht ik

CFC moet echt nog ne man of 2 halen want gisteren waren ze echt weer slecht. Ik heb enkel de beelden van motd gezien maar leek me echt een kakmatch, als je dan Leeds-Wolves zag... Dat was echt een heerlijke match

Bats heeft zelf geen rugnummer gekregen dacht ik

CFC moet echt nog ne man of 2 halen want gisteren waren ze echt weer slecht. Ik heb enkel de beelden van motd gezien maar leek me echt een kakmatch, als je dan Leeds-Wolves zag... Dat was echt een heerlijke match
In Broja zit er wel iets in moet ik zeggen.

Ik heb gans de match gezien, en Chelsea wel verdiend gewonnen. Een hoop corners wel niet veel mee gedaan.
Sterling was top, Cucurella ook goed ingevallen. Voor de rest was het zo een 6/10 match

(moet wel in engels voetbal)

Lelijke zet imo. Voor geen geld ga ik daar spelen in zijn plaats. Kiezen tussen Napoli of een land waar een gekke dictator zit en een tweet je in de gevangenis kan doen belanden…

Dan ga ik nog liever in Leuven dicht bij familie en vrienden voor nog een pak minder geld spelen.
Zo is het beter

Zou Martinez dit ook lezen? :unsure:

Dedryck Boyata staat mogelijk voor een transfer. De centrale verdediger was lang aanvoerder van Hertha BSC, maar viel zaterdag voor het eerste competitieduel in de Bundesliga, de derby tegen Union Berlijn, naast de kern.

In de Duitse voetbaltalkshow "Doppelpass" verklaarde Hertha's directeur Fredi Bobic de afwezigheid van Boyata.

"Het is niet zo dat wij op dit moment het gevoel hebben dat hij voor ons nog iets toevoegt", stelde Bobic, die "ja" antwoordde op de vraag of de club hem wil verkopen. "Tenzij hij op training zo overtuigt, dat we hem niet meer kunnen passeren."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan