Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was idd niet op Col de la Loze maar op de Galibier en de Granon dacht ik in 2022
Wat een verrassing een 2-voudig RVV winnaar doet mee voor een ritoverwinning over een kasseihelling.
Sorry maar de rest kan dit gewoon niet. Hier is weinig van willen aan als Vingegaard zo goed over kasseien kon rijden als Pogacar deed hij ook wel mee maar die weet ook wel dat als hij dit probeerd hij gewoon keihard op zijn bek gaat is het niet figuurlijk dan wel letterlijk.
Roglic reed die Tour toch niet? Die won dat jaar de Giro en moest toen de Vuelta aan Kuss laten en vertrok toen.

in P-R mist Pogacar een bocht waardoor het gat gemaakt wordt. Dus daar is hij er ook niet afgereden.A ja Matthieu solo was al in 2023 oeps
Ok maar dan klopt het nog niet.
Arendsman heeft hem paar dagen geleden nog gelost!
En Mathieu in P-R
Wat mij betreft is Wout zijn carrière toch echt wel zwaar geslaagd, zelf al wint die geen monument meer.
Heeft echt een hoop epische overwinningen op zijn conto, held![]()

Geloof ik niet tbh, beschermde renner lijkt meer plausibel of duo kopmanschap.
Dacht dat Lipo bij Bora zijn contract nog niet officieel verlengd had,
kan me niet inbeelden dat die tekent zonder beschermclausule
Wat mij betreft is Wout zijn carrière toch echt wel zwaar geslaagd, zelf al wint die geen monument meer.
Heeft echt een hoop epische overwinningen op zijn conto, held![]()
A ja Matthieu solo was al in 2023 oeps
Ok maar dan klopt het nog niet.
Arendsman heeft hem paar dagen geleden nog gelost!
En Mathieu in P-R
anders heeft de lange vlucht iedere keer Pogi kunnen lossen e 

Wel vreemd dat die plots nog een jaar langer onder contract ligt, maar veel maakt dat niet uit lijkt mij. Als de geruchten over hoevéél (of weinig) hij verdient effectief kloppen dan gaat dat contract open gebroken worden, dat kan niet anders.![]()
Tour-sensatie Florian Lipowitz rijdt ook volgend jaar voor Red Bull-BORA-hansgrohe
Ontdek waarom Tour-sensatie Florian Lipowitz ook volgend jaar blijft bij Red Bull-BORA-hansgrohe. Lees meer over zijn prestaties en de teamperspectieven!www.wielerflits.be
Bora heeft trouwens met Pellizzari nog een topper in de rangen en die is nog een stuk jonger.
Het lijkt mij eerder de vraag wat ze met mannen als Roglic en Hindley doen i.f.v. algemeen klassement in een grote ronde. Lipowitz en Remco kunnen perfect naast mekaar leven imo.
![]()
Tour-sensatie Florian Lipowitz rijdt ook volgend jaar voor Red Bull-BORA-hansgrohe
Ontdek waarom Tour-sensatie Florian Lipowitz ook volgend jaar blijft bij Red Bull-BORA-hansgrohe. Lees meer over zijn prestaties en de teamperspectieven!www.wielerflits.be
Bora heeft trouwens met Pellizzari nog een topper in de rangen en die is nog een heel stuk jonger.
Het lijkt mij eerder de vraag wat ze met mannen als Roglic en Hindley doen i.f.v. algemeen klassement in een grote ronde.
Red Bull Bora communiceert niet over contracten, dus we hebben er toch het raden naar hoe en wat. Dat contract van Roglic is ook altijd onduidelijk geweest.Wel vreemd dat die plots nog een jaar langer onder contract ligt, maar veel maakt dat niet uit lijkt mij. Als de geruchten over hoevéél (of weinig) hij verdient effectief kloppen dan gaat dat contract open gebroken worden, dat kan niet anders.
Iemand die 3de wordt in de Tour kan je niet nog een jaar verder laten rijden aan 100k/jaar... niet als je die renner long term aan je wil binden wat toch wel de bedoeling zal zijn. Bora gaat dus sowieso wel een nieuw contract onderhandelen met Lipowitz vermoed ik.
Inderdaad die moeten eerst allebei bevestigen. Hoeveel verhalen hebben we al niet gezien van iemand die daarna nooit doorbreekt. Lipowitz zal met plezier bv. het kopmanschap eerst in een Giro willen pakken imo.Lipowitz en Pellizzari moeten om te beginnen eerst nog bevestigen hé. En dat is vaak moeilijker.
Voor Pellizzarri was het zijn eerste top 10 in een GC, dus nu zal het bekijken worden, hoe veel verder die kan geraken.
Lipowitz haalt nu een fantastisch podium in de Tour. Er zal vanaf nu veel meer naar hem gekeken worden en de druk op hem zal ook vergroten. Als hij volgend jaar start in Giro of Vuelta dan zal men verwachten dat hij mee kan doen voor de overwinning.
Hindley en Roglic... je kan natuurlijk niet blijven teren op het verleden.
Hindley zijn Giro-zege dateert ondertussen van 2022. Het jaar daarop werd hij nog 7e in de Tour, maar verder geen noemenswaardige prestaties meer in een GC. Of dat dan komt door pech of niet, maakt zelfs niet zoveel uit als er andere staan te trappelen binnen de ploeg.
Roglic is stilaan toch op leeftijd. Om nog écht te scoren in een GC, dat wordt moeilijk. Om hem dan echt voltijds als knecht uit te spelen, dat ligt misschien ook wat moeilijk. Misschien dat hij zich volgend jaar nog het best richt op de kleine rondes en misschien nog op de Vuelta voor ritzeges.
Ook Remco zal zijn mannetje moeten staan in de grote rondes als hij naar Bora trekt natuurlijk, want 2025 zal voor hem ook een seizoen worden zonder noemenswaardige klassering in de GC.
Uiteindelijk zal de sterkste wel automatisch de bovenhand krijgen binnen de ploeg.
Als je 7de wordt in je eerste GT van 3 weken en 3de in de snelste Tour ooit, amper je 2de GT uit je carrière en terloops 2de & 3de wordt in een goed bezette PN/Dauphine, dan heb je van mijn part al bevestigt neen?
Enigste wat hem mogelijk kan parten spelen is volledig bezwijken aan druk (blessures en ziekte niet meegerekend),
maar als Remco komt, gaat die grootste druk automatisch eerder verschuiven naar Remco dan Lipo lijkt me.
Een beter scenario kan je voor Lipo eigenlijk amper bedenken!
(Absolute kopman moeten ze er niet persé van maken, maar puur laten knechten, misschien tenzij hij in een wedstrijdsituatie aangeeft ik heb slechte benen)
Lees ik onder regel door dat hij een natte Parijs-Roubaix gaat winnen als weerwraak op 2021?Hij heeft wel een neusje voor tot de verbeelding sprekende overwinningen dat is duidelijk.![]()
Een combo Evenepeol/Lipowitz is voor Pogacar geen enkel probleem hoor. Als hij niet dom doet rijd hij die simpel naar huis.
Als je 7de wordt in je eerste GT van 3 weken en 3de in de snelste Tour ooit, amper je 2de GT uit je carrière en terloops 2de & 3de wordt in een goed bezette PN/Dauphine, dan heb je van mijn part al bevestigt neen?
Enigste wat hem mogelijk kan parten spelen is volledig bezwijken aan druk (blessures en ziekte niet meegerekend),
maar als Remco komt, gaat die grootste druk automatisch eerder verschuiven naar Remco dan Lipo lijkt me.
Een beter scenario kan je voor Lipo eigenlijk amper bedenken!
(Absolute kopman moeten ze er niet persé van maken, maar puur laten knechten, misschien tenzij hij in een wedstrijdsituatie aangeeft ik heb slechte benen)
Als Remco komt dan lijkt het mij duidelijk dat hij in dienst zal moeten rijden in de tour, en dat lijkt mij ook ergens maar logisch.

Lipowitz gaat echt niet in dienst rijden in een TDF, ze gaan daar wel andere knechten genoeg hebben.
Die rijdt volgend seizoen gewoon als kopman in Giro of Vuelta hoogstwaarschijnlijk. Dat heeft hij ook wel verdiend. Remco en Lipo lijken mij Bora hun kopmannen voor de komende jaren imo, tenzij ze nog een klepper halen. Maar buiten Ayuso zie ik weinig potentieel nog op de markt.
Omdat Pogacar er bovenuit steekt en Remco niet...Je kan u anderzijds de vraag stellen waarom Lipo het niet zou moeten. Terwijl bij UAE Ayuso, Yates en Almeida gewoon zonder verpinken in dienst moeten rijden voor Pogacar.
Bij Visma een gelijkaardig verhaal waar Vingegaard toch ook kopmannen als knecht heeft.
Omdat Pogacar er bovenuit steekt en Remco niet...