Tour de France 2025

Ik dacht dat Wout het ging afmaken in de sprint VS Pogi , de max dat hij hem er volledig afkreeg.

Sjiek van pogi dat hij meedeed,idem van Lipo dat hij iets deed en dat zegt dan weer veel over Vingegaard zeker...?

Ik vind die beelden van de renners die casual binnen bollen ook wel leuk om te zien. Dat heb je met de klassieke sprint minder.

Ik ben toch content dat de tijdsopname lag waar ze lag want dit had een slagveld geweest anders met dit weer... ik durfde nu al nauwelijks kijken. Mohoric die dan ook nog echt op de kantjes ging rijden... reed daar op het einde bijna op dat betonblok...

Sjiek van pogi dat hij meedeed,idem van Lipo dat hij iets deed en dat zegt dan weer veel over Vingegaard zeker...?
Als je over 4 weken met ambitie wil starten in Spanje, ga je hier dan alle risico's van dien nemen om u er tussen te smijten als je toch niet kan winnen?

Mooie etappe, Wout zijn seizoen is toch direct goedgemaakt nu. En Pogacar heeft mee de koers mooi gemaakt, van mij mogen ze er elk jaar weer Montmartre insteken

Wat een rit!
Eindelijk nog eens prijs voor van Aert na al z'n 2e plaatsen. Dit maakt zijn tour helemaal goed.
Dit moet één van de enige keren zijn dat iemand Pogi er af rijdt bergop. Maar Pogacar heeft natuurlijk elke dag moeten presteren terwijl Wout af en toe een snipperdag heeft kunnen nemen. Zoals gezegd: prachtige winnaar en eindwinnaar.

Terug
Bovenaan