En Wellens een rit verloren vandaag hierdoor. Hoe men daar blij kan om zijn gaat mijn pet te boven.Jorgensen geen rit gewonnen, missie geslaagd voor UAE.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Wellens een rit verloren vandaag hierdoor. Hoe men daar blij kan om zijn gaat mijn pet te boven.Jorgensen geen rit gewonnen, missie geslaagd voor UAE.
De sterkste heeft gewonnen (en ook verdiend) maar ze lieten hem ook gewoon zomaar gaan.Zo zag ik het ook.
Nu goed die Groves wss wel gewoon de beste vandaag is echt wel een goed renner meer dan een sprinter
UAE heeft er de hele ronde alles aan gedaan om Visma geen enkele rit te laten winnen, koste wat kost. Missie geslaagd zou ik zeggen...En Wellens een rit verloren vandaag hierdoor. Hoe men daar blij kan om zijn gaat mijn pet te boven.
UAE heeft er de hele ronde alles aan gedaan om Visma geen enkele rit te laten winnen, koste wat kost. Missie geslaagd zou ik zeggen...
Buiten Yates natuurlijk, toevallig ook dezelfde renner die hen in de Giro redelijk voor schut heeft gezet.UAE heeft er de hele ronde alles aan gedaan om Visma geen enkele rit te laten winnen, koste wat kost. Missie geslaagd zou ik zeggen...

UCI punten he, 5 voor de 15e als ik snel zoekvoor wie of voorwa?![]()
UCI punten he
Hoeveelste degradeert uit de WT per ploeg?UCI punten he, 5 voor de 15e als ik snel zoek
TouzeWie was dat van Cofidis die dan gevallen was ?

Zoals vaker aangehaald in dit topic, Pogacar' derde week was minder door een mogelijke verkoudheid en een andere look dan vorig jaar in week drie. Zonder dat, was de voorsprong een minuutje meer.Maar wat? Wat? Waaat?
Heb je deze tour wel gezien? Zeggen dat hij hier geen tegenstand had is toch echt wel de waarheid volledig negeren.
Hij heeft verdomd hard moeten rijden om deze tour te winnen, hij heeft hem niet gratis gekregen.
Visma heeft hun uiterste best gedaan, en je kan u vragen stellen bij sommige tactische keuzes, maar ze botsen gewoon op iemand die beter is dan hun kopman.
Hij rijdt telkens weg op de laatste Kwaremont en is top-vijf in M-S, jaar in jaar uit.Want goed als je nu insinueert dat hij zich amper voorbereid en maar op een fractie van zijn kunnen rondrijdt, zeer verregaande statements toch.
#careEn Wellens een rit verloren vandaag hierdoor. Hoe men daar blij kan om zijn gaat mijn pet te boven.
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze bij Alpecin na het uitvallen van Philipsen niet meteen vol voor groen gegaan zijn. Gaan ze Vdp gebruiken om de sprint aan te trekken voor Groves. Goeie sprinter om in Catalonië of het Baskenland ritten te winnen maar toch niet in de tdf, en al helemaal niet in zo'n matig seizoen als hij dit jaar draait.
Hij rijdt telkens weg op de laatste Kwaremont en is top-vijf in M-S, jaar in jaar uit.
Heeft het dan zin om een hoogtestage te doen en nog beter te zijn in het voorjaar?
De voorsprong onthoudt niemand, wel de eerste plekken.
Het ziet er ook weer knullig uit maar Astana pakt hier wel 25 easy UCI punten.voor wie of voorwa?![]()