Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een saaie uitleg van Vingegaard
En dan weer die ‘de Tour is nog niet gedaan’![]()
En toch zal het op social media weer vol staan van ouderen etc die zeggen dat het ne bleiter en ne opgever is.... Dieptriest is het, al dat 'volk'.... Al wint Remco 20x de Tour, tzal nooit goed zijn.![]()
Remco Evenepoel komt in openhartig statement met verklaring voor slechte Tour: “Ik begon met een gebroken rib en een uitgeput lichaam”
In een openhartig statement op Instagram heeft Remco Evenepoel een verklaring gegeven voor zijn teleurstellende <a href="http://hln.be/tour-de-france" target="_blank">Tour de France</a>, waarin hij opgaf. “Ik begon met een gebroken rib en een uitgeput lichaam”, schrijft hij. Intussen is hij ook...www.hln.be
De verklaring voor het onderpresteren van Remco, hij had een rib gebroken bij een val op het BK en had dan ook nog eens het begin van sinusitis. Hij is niet echt fit aan de Tour begonnen.
Evenepoel blijkbaar op BK zijn rib gebroken wat dus ook niet hielp in de Tour.
Vollering is het volkomen eens met je.Toch ook vreemd dat hij daar nu mee afkwam.
Speel gewoon open kaart dat je een gebroken rib hebt denk ik dan.

Bwa, op zich logisch dat hij dat verzwijgt, toch?Toch ook vreemd dat hij daar nu mee afkwam.
Speel gewoon open kaart dat je een gebroken rib hebt denk ik dan.
Zijn statement is voor de rest gewoon correct. Soms gaat het niet zoals je wilt, shit happens.
Tjah het gaat er meer over, dat er eerst verteld werd dat hij na zijn tijdritzege in de Dauphiné nooit meer hersteld is. Nu komen ze plots hiermee op de proppen. Dat kon dus al vorige week verkondigd geweest zijn wat dan was al alles verloren..Vollering is het volkomen eens met je.
Kopecky is het volkomen ONeens met je.
Lotte Kopecky begrijpt Demi Vollering niet: "Of dat nu echt verstandig was...?"
Sommige topsporter willen gewoon niet dat de concurrentie weet heeft van je zwaktes en zal daarom zo lang mogelijk zwijgen. (tot het echt niet meer gaat). Anderen zijn er dan wel weer open over hé.![]()
Wat is daar bizar aan? Het gaat hier niet over de Ronde van Romandië, maar over de belangrijkste koers van het jaar. QS werkt hier naartoe om met Remco te scoren. Zolang hij op een fiets kan stappen, start die hoor. De sponsors zouden nogal lachen…Dus Evenepoel is gestart zonder de juiste voorbereiding en met een lichaam dat niet in orde was? Bizar...
Karl weer diverse keren de woorden “plassen” en “ondergoed” zitten vernoemen,
Die man heeft precies een Fetisj ivm plassende renners.
Zit daar wellicht met een stijve aan tafel.
In den tijd van Fiorenzo Magni was't gene waar geweest!Goja, ik vind dat toch een belachelijk ongezonde ingesteldheid van bijna no matter what toch te starten. Ok hij pakt die etappe nog, maar netto is dit toch zowel mentaal als fysiek zo zwaar geweest?
De Tour… Abrahamsen breekt een maand voor de start zijn sleutelbeen nog en staat toch nog aan de start. Johannessen valt flauw op de Ventoux, krijgt beademing en gaat zelfs naar het ziekenhuis. De volgende dag start hij gewoon opnieuw. Als het de Ronde van Polen is, geeft die gewoon op.Goja, ik vind dat toch een belachelijk ongezonde ingesteldheid van bijna no matter what toch te starten. Ok hij pakt die etappe nog, maar netto is dit toch zowel mentaal als fysiek zo zwaar geweest? Kan toch echt niet goed zijn voor hem of eender welke (jonge) atleet/persoon... Als ploeg/entourage zou je toch moeten helpen grenzen stellen. My 2 cents
De Tour… Abrahamsen breekt een maand voor de start zijn sleutelbeen nog en staat toch nog aan de start. Johannessen valt flauw op de Ventoux, krijgt beademing en gaat zelfs naar het ziekenhuis. De volgende dag start hij gewoon opnieuw. Als het de Ronde van Polen is, geeft die gewoon op.
Tuurlijk is dat allemaal belastend, maar het zijn topsporters die hier kost wat kost willen staan. Er is ook teveel geld mee gemoeid. Dit is de reden waarom bedrijven een WT ploeg sponsoren.
Niet de beste vorm en gebroken rib is ook het einde van de wereld niet voor een wielrenner. Getuige zijn overwinning in de tijdrit. Hij heeft al een groot stuk van het voorjaar gemist, dan ook nog eens de Tour missen… dan blijf je echt alleen maar thuis, omdat het écht niet lukt om te fietsen.
Je mag er zeker kritisch voor zijn.Het feit dat dit schering en inslag is en zelfs vaak bejubeld wordt in het wielrennen, betekent niet dat we er niet kritisch voor mogen zijn.
Steengoed renner, maar stond bij de ´jeugd´ al bekend als geen stuurtalent.Bizar hoeveel die man al aan de hand heeft gehad op zo jonge leeftijd.