Tour de France 2025

Zal inderdaad wel spannend worden voor sommigen, ook al is de limiet nu verhoogd. Merlier verliest nu al 6'30 op Plapp. Plapp deed er net geen 25' over. Niet ondenkbaar dat een Pogacar daar nog een serieuze klop vanaf doet. 2 à 3 minuten lijkt me zeker niet ondenkbaar.

Zal inderdaad wel spannend worden voor sommigen, ook al is de limiet nu verhoogd. Merlier verliest nu al 6'30 op Plapp. Plapp deed er net geen 25' over. Niet ondenkbaar dat een Pogacar daar nog een serieuze klop vanaf doet. 2 à 3 minuten lijkt me zeker niet ondenkbaar.

Als pogi onder de 22min30 zit is merlier buiten tijd.

Is Merlier dan zo'n erbarmelijke tijdrijder/klimmer in vergelijking met z'n conculega's? Er zullen er toch nog met geknepen billen naar de Pogi show kijken?

Als pogi onder de 22min30 zit is merlier buiten tijd.
Dus als Pogacar 20 min rond rijdt (33km/u) dan is de tijdslimiet 28 min rond en dan is iedereen die al is gefinisht buiten tijd buiten de huidige top-2.
Wat zou er dan gebeuren? :tongue:

Is Merlier dan zo'n erbarmelijke tijdrijder/klimmer in vergelijking met z'n conculega's? Er zullen er toch nog met geknepen billen naar de Pogi show kijken?
"Ik moet een kaarsje laten branden"

"Sources" maar dan letterlijk 1 source delen waarvan enkel het abstract leesbaar is :laugh:

Soit, blijft toch echt dieptriest dat de typische bullshit cafépraat weer opduikt tijdens de Tour. Nog altijd geloven dat wielrennen dé dopingsport is (geweest), nog altijd maar denken dat je gewoonweg fysiologisch de beste kan zijn in een fucking B-sport door doping te nemen. Echt niet te geloven. De financiele en reputaitonele schade zou gewoon te groot zijn om de toppers systematisch te doperen. Grijze zones zoeken ze altijd op want het is en blijft topsport, maar dat is nog niet hetzelfde als doping pakken. Misschien eens naar atletiek of voetbal kijken waar het nog een pak erger is en doping zelf geaccepteerd wordt.

Anyway, ik ga mezelf gewoon WIJSMAKEN dat het nog spannend wordt: Pogi gisteren tijd gepakt omdat hij vandaag een inzinking gaat kennen. R.EV gaat die berg opknallen en over de streep komen met een vinger op de mond, het publiek sussend: ik, R.EV, niemand anders.
bullshit cafepraat.... volledige cognitieve dissonantie bij de zogenaamde wielerkenners om toch maar niet te kunnen
inbeelden dat er iets niets pluis zou zijn bij een ploeg met een zeer bedenkelijk management.
Je kan fan en kritisch zijn ook.

bullshit cafepraat.... volledige cognitieve dissonantie bij de zogenaamde wielerkenners om toch maar niet te kunnen
inbeelden dat er iets niets pluis zou zijn bij een ploeg met een zeer bedenkelijk management.
Je kan fan en kritisch zijn ook.

Uhu, want het op je heupen krijgen van idioot dom cafegezwets in inderdaad hetzelfde als geen kritisch vermogen hebben.

Laatst bewerkt:
Uhu, want het op je heupen krijgen van idioot dom cafegezwets in inderdaad hetzelfde als geen kritisch vermogen hebben.
Het is heel naïef om te denken dat er geen doping is in het peloton..
Wss begint het al bij de jeugd, het dopingpaspoort is de baseline waar u waarden worden aan getoetst. Dus als de waarden op u dopingpaspoort al extreem hoog zijn om te beginnen(door systematisch doping te gebruiken voor ge zo een paspoort krijgt) kunt ge heel u carrière doperen zonder dat u waarden veel afwijken van u baseline.

Het is heel naïef om te denken dat er geen doping is in het peloton..
Wss begint het al bij de jeugd, het dopingpaspoort is de baseline waar u waarden worden aan getoetst. Dus als de waarden op u dopingpaspoort al extreem hoog zijn om te beginnen(door systematisch doping te gebruiken voor ge zo een paspoort krijgt) kunt ge heel u carrière doperen zonder dat u waarden veel afwijken van u baseline.
Kind & gezin vraagt sinds aantal jaren idd "wilt uw kind later wielrenner worden"
Zo kunnen ze uw kind alle noodzakelijke spuitjes geven

Roglic met hogere velg vooraan dan achteraan?

Pogacar als enige in de top-5 zonder TT?
En nog de snelste tijd :lol: snel vertrokken dus

Zo heb ik er nog gezien.

Edit:
Remco lijkt toch niet super soepel te draaien, of lijkt dat zo?
Dat was in de Dauphiné ook al zo maar hij reed daar wel de beste tijd (ook bergop). Tijdritten kunnen ferm bedriegen.

EDIT: die zou wel eens vervelend kunnen worden voor Merlier... Zou Pogacar hier geen 2 minuten wegrijden van Roglic? :unsure:

Terug
Bovenaan