Willy_Sommers_fan_account
Active member
Deze vind ik ook wel interessant, los van doping of niet. Pogi is gewoon zoveel beter dan de andere beste klimmers ter wereld. De verschillen met concurrenten waren nooit eerder zo groot op Hautacam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Sources" maar dan letterlijk 1 source delen waarvan enkel het abstract leesbaar isIk zou eens graag weten wat in dat bloedpaspoort natuurlijk groei thresholds zijn,
afgaande op sources zou dat bloedpaspoort compleet nutteloos zijn tov bv. frequente EPO micro-doseringen

Het lijkt alsof dat remco aan de finish er niet zo uitgeput uitziet als al de rest. Ook tijdens het fietsen zelf ziet hij er altijd fris uit. Het lijkt wel alsof hij niet zo super diep kan gaan ivm de rest.
Froome 2Of omdat Remco altijd naar zijn metertje kijkt? Of toch vaak als het bergop gaat en eigen tempo fietst? En weet waar zijn limieten liggen.
Dat was natuurlijk de grootste fout van Armstrong: te arrogant/agressief naar collega's en pers. En zo krijg je veel vijanden natuurlijk.
In dat opzicht is Pogi de verbeterde versie.
²Ik vind die uiterst artificiële & georchestreerde act om de haast naïef sympathieke (de ideale schoonzoon) uit te hangen anders ronduit tenenkrullend:
Een torenhoog "Ik ben met de boyz uit ons vriendengroepje wielrennertje aan het spelen, ben toevallig in de TdF beland en warempel kijk eens aan, ik ben blijkbaar zo slecht nog niet"-gehalte.
"Sources" maar dan letterlijk 1 source delen waarvan enkel het abstract leesbaar is
Soit, blijft toch echt dieptriest dat de typische bullshit cafépraat weer opduikt tijdens de Tour. Nog altijd geloven dat wielrennen dé dopingsport is (geweest), nog altijd maar denken dat je gewoonweg fysiologisch de beste kan zijn in een fucking B-sport door doping te nemen. Echt niet te geloven. De financiele en reputaitonele schade zou gewoon te groot zijn om de toppers systematisch te doperen. Grijze zones zoeken ze altijd op want het is en blijft topsport, maar dat is nog niet hetzelfde als doping pakken. Misschien eens naar atletiek of voetbal kijken waar het nog een pak erger is en doping zelf geaccepteerd wordt.
Anyway, ik ga mezelf gewoon WIJSMAKEN dat het nog spannend wordt: Pogi gisteren tijd gepakt omdat hij vandaag een inzinking gaat kennen. R.EV gaat die berg opknallen en over de streep komen met een vinger op de mond, het publiek sussend: ik, R.EV, niemand anders.

...Maar bon onafhankelijk bovenstaande, als we beginnen effectief published wetenschappelijk onderzoek afdoen als cafépraat,
ok ja dan stopt de discussie natuurlijk ...

Het "bidon incident" in de Dauphiné al vergeten dan? Heel die groep op een lint getrokken in de vallei maar meneer gaat nog even snel een bidon halen voor zijn ploegmaat die op kop aan het vlakken is waarna hij al fluitend die 20man grote groep voorbij brommert tot helemaal vooraan... kwa arrogantie kon dat nochtans wel tellen imo.Ja, ik hoop dat het publiek zich toch niet teveel tegen hem keert.
Het is wel een zeer attractief renner, het voelt allemaal veel minder machinaal aan dan US Postal en Armstrong destijds. Daarnaast is het ook gewoon een heel sympathieke pee, waar geen arrogantie afstraalt, die zeer respectvol is naar zijn collega’s toe. Dat helpt allemaal wel.
Maar mensen willen spanning en strijd zien, en die is nu al weer meteen weg, net zoals vorig jaar…
Ge kon er nochtans niet echt naast kijken... als je enkelsokken wil dragen kan je maar beter bereid zijn om 's ochtends eerst te gaan zwemmen en achter de Tour rit van de dag nog ne marathon te gaan lopen...Iets helemaal anders
Sporza - "Roglic werkte de rit naar Hautacam af met enkelsokjes, pure horror voor zijn collega's en wielerliefhebbers"
Pure horror? Allé komaan. Overdrijven is toch wel een kunst. Ik heb toch nog gene minuut wakker gelegen van deze nachtmerrie.
Had men het niet gemeld op TV en in de kranten (en in dit topic) ik had het nog niet eens geweten. Ik kijk niet (in detail) naar mannenbenen.

Ik heb toch nog gene minuut wakker gelegen van deze nachtmerrie.![]()

Welke excuses? Die waren er helemaal niet.. gewoonweg volle benen zei hij zelf. Hij toont veerkracht en karakter ipv op te geven en 30 minuten te verliezen. Moeilijk voor u om iets positief te zeggen als het over Remco gaat hé..Vroeg moeten lossen op de Soulor is gewoon niet goed.
Je kan daar nog allerlei excuses voor verzinnen, maar niet goed.
Iets helemaal anders
Sporza - "Roglic werkte de rit naar Hautacam af met enkelsokjes, pure horror voor zijn collega's en wielerliefhebbers"
Pure horror? Allé komaan. Overdrijven is toch wel een kunst. Ik heb toch nog gene minuut wakker gelegen van deze nachtmerrie.
Had men het niet gemeld op TV en in de kranten (en in dit topic) ik had het nog niet eens geweten. Ik kijk niet (in detail) naar mannenbenen.

Het was Parijs-Roubaix en niet de Tour maar misschien herinneren mensen dat hier nog? Museeuw en 2 ploegmaten (1996) trokken stevig door en ze waren met 3 van dezelfde ploeg weg. (de rest allemaal gelost) Nadien is daar nog ruzie over geweest omdat de ploegmaten toen Museeuw moesten laten winnen.Ik denk dat we trouwens blij moeten zijn dat UAE niet op volle sterkte is. Almeida die uitgevallen is en sivakov die ziek is moesten de beginfase nog langer kunnen rekken![]()
Inderdaad al vergeten, en dat zegt ook al ietsHet "bidon incident" in de Dauphiné al vergeten dan? Heel die groep op een lint getrokken in de vallei maar meneer gaat nog even snel een bidon halen voor zijn ploegmaat die op kop aan het vlakken is waarna hij al fluitend die 20man grote groep voorbij brommert tot helemaal vooraan... kwa arrogantie kon dat nochtans wel tellen imo.

Het was Parijs-Roubaix en niet de Tour maar misschien herinneren mensen dat hier nog? Museeuw en 2 ploegmaten (1996) trokken stevig door en ze waren met 3 van dezelfde ploeg weg. (de rest allemaal gelost) Nadien is daar nog ruzie over geweest omdat de ploegmaten toen Museeuw moesten laten winnen.
Stel je voor dat dit in de Tour gebeurt. 1-2-3 en dan ook met 3 aan de finish arriveren. (dus niet lossen)

Inderdaad al vergeten, en dat zegt ook al iets
Het grote publiek kijkt al niet naar de Dauphiné
Ik snap ergens wel dat je dat als arrogant beschouwt, maar persoonlijk zie ik het zo niet. Bij 99,9% van de mensen zal dat ook gewoon gepasseerd zijn, misschien zien sommige collega renners het als arrogant, dat kan. Ik durf zelfs zeggen dat hij zich daar van geen kwaad bewust was..
Dan hebben we destijds van Armstrong en US Postal toch andere zaken gezien in de koers, om nog maar te zwijgen van sommige interviews. Als Armstrong dan al interviews wou geven, want dat kwam er dan ook nog eens bij. Armstrong was waarschijnlijk de minst toegankelijke renner uit de geschiedenis.