Bij mij ook sinds vannacht in de eBox gevonden, 31/10 krijg ik normaal mijn belastingteruggave. Echt snel werk.![]()
Idem, komt goed uit want ik verwacht een stevige factuur rond die datum

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij ook sinds vannacht in de eBox gevonden, 31/10 krijg ik normaal mijn belastingteruggave. Echt snel werk.![]()

Dat heeft deels ook te maken met de energieleverancier. Veel overgeschakeld tussen leveranciers?Ik hoop dat ze bij de fiscus dit jaar rapper werken dan bij de energiepremie afdeling. Ik heb deze week mijn goedkeuring gekregen voor energie pakket nov Dec 2022 ... :-![]()

Amai, ook serieus kunnen verhogen sinds uw eerste berekening...Wij vannacht enkel de onroerende voorheffing gekregen, € 1.145,28 te betalen. De personenbelasting zitten we wel op te wachten, daar moeten we normaal € 19.108,74 terugkrijgen![]()
Al handmatig mijn belastingen berekend en zou 10k terugkrijgen. Ik klaag niet![]()
Dat heeft deels ook te maken met de energieleverancier. Veel overgeschakeld tussen leveranciers?
Wij vannacht enkel de onroerende voorheffing gekregen, € 1.145,28 te betalen. De personenbelasting zitten we wel op te wachten, daar moeten we normaal € 19.108,74 terugkrijgen![]()
Het meeste, denk zo'n 15k. Maar met momenteel 33k geschatte inkomsten voor 2023 en momenteel zo'n 22k voorziene kosten in 2023, klaag ik niet, want door de grote afschrijvingen op een woning (die niet echt waarde verliest) is dat mooi rendabelAmai, ook serieus kunnen verhogen sinds uw eerste berekening...
Hoeveel is er daarvan dan ongeveer te wijten aan uw bijberoep dat verlieslatend is?
.Mooi!Het meeste, denk zo'n 15k. Maar met momenteel 33k geschatte inkomsten voor 2023 en momenteel zo'n 22k voorziene kosten in 2023, klaag ik niet, want door de grote afschrijvingen op een woning (die niet echt waarde verliest) is dat mooi rendabel.

Ik heb de fiche vannacht ook ontvangen.
EChter bij nazicht woonbonus ( gewestelijke verminderingen voor 2015 - eigen woning ) merk ik op dat bij code 4370 een bedrag staat van 1140 euro.
Maar enkel bij mij en niet bij partner.
Echter bovenaan de fiche by code 3370 staat wel 2280 euro
Getrouwd