Seksleven met je partner

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
Ben bijna 20 jaar samen met mijn vrouw en ook meteen mijn enige seks partner ook. Ik voel nu dat er een sleur op komt te zitten.
Ik weet niet hoe ik daar mee moet omgaan :(
 
Praat erover met je partner zou ik zeggen als je dat nog niet gedaan hebt.
Mss speeltjes overwegen? Bestaan verschillende manieren om je seksleven wat op te pimpen en anders, als de behoefte er langs beide kanten is kunnen jullie eventueel een sexpert raadplegen.

Een vriendin van me is 7 jaar samen met haar vriend toen ze tot de ontdekking kwamen dat ze zowat uitgesekst zijn.
Hebben zich dan wat verdiept in erotische massages en intieme piercings en sindsdien hoor ik ze weinig klagen. Ik hoor ze nog weinig in het algemeen nu ik eraan denk. :unsure:
Die massages kan ik je uit ervaring en oprecht aanraden, intieme piercings heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
 
Mijn vrouw heeft nier problemen, door die medicatie heeft ze een Libdo van 80 plussers. Bij ne man kunde pilleke pakken.
Dit is eigenlijk al kleine drie jaar aan de gang en we praten er veel over hoor.
 
Mijn vrouw heeft nier problemen, door die medicatie heeft ze een Libdo van 80 plussers. Bij ne man kunde pilleke pakken.
Dit is eigenlijk al kleine drie jaar aan de gang en we praten er veel over hoor.
Dan lijkt het raadplegen van een seksuologe me geen slechte stap? Als jullie communicatie op dat vlak goed zit, heb je weinig te verliezen?
 
Het is niet dat dat pilleke voor mannen iets aan uw goesting wijzigt natuurlijk.

Maar ik zou zeggen, klein beginnen? Knuffelen, kussen en zo proberen terug haar zin wat op te bouwen.
Zoals gezegd, seksuoloog kan hier perfect bij helpen.

In mijn leefwereld heeft bijna iedereen een open relatie tegenwoordig maar ik begrijp dat dat bij hetero's anders ligt.
 
Mijn vrouw heeft nier problemen, door die medicatie heeft ze een Libdo van 80 plussers. Bij ne man kunde pilleke pakken.
Dit is eigenlijk al kleine drie jaar aan de gang en we praten er veel over hoor.
Dat is wel een heel ander probleem als originele post he.

Als het gewoon sleur is omdat je het gevoel hebt beetje op mekaar te zijn uitgekeken dan kan je dat bespreken en aftasten waar er ruimte is om het terug wat spannender te maken. Echter, indien het een bijwerking is van medicatie dan moet je professionele hulp zoeken. Ga naar een seksuoloog... Dit forum kan je niet helpen hoor.
 
Dat is wel een heel ander probleem als originele post he.

Als het gewoon sleur is omdat je het gevoel hebt beetje op mekaar te zijn uitgekeken dan kan je dat bespreken en aftasten waar er ruimte is om het terug wat spannender te maken. Echter, indien het een bijwerking is van medicatie dan moet je professionele hulp zoeken. Ga naar een seksuoloog... Dit forum kan je niet helpen hoor.
Ja heb het verkeerd verwoord,, ik sta voor alles open ik probeer haar soms wat te teasen kussen knuffelen maar het wekt niks op bij haar.
Intiem bij mij wil ze nog doen af en toe1 per twee maand.
 
En is een prachtige vrouw maar ze laat zich wat gaan, haar een opmaken gewoon omdat het kan ( woorden van psygologe ) haar zelf beeld om hoog te krikken.
 
Ja heb het verkeerd verwoord,, ik sta voor alles open ik probeer haar soms wat te teasen kussen knuffelen maar het wekt niks op bij haar.
Intiem bij mij wil ze nog doen af en toe1 per twee maand.
Eerlijk, ik weet niet wat ik aan dit forum kan bijdragen.

Wat te doen om je seksleven actief en spannend te houden lijkt me wel een nuttig en mooi onderwerp. Maar wat jullie nodig hebben is professionele hulp en geen voorbeeld van de slaapkamer strapatsen van ander forumleden.

Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Praat erover met je partner zou ik zeggen als je dat nog niet gedaan hebt.
Mss speeltjes overwegen? Bestaan verschillende manieren om je seksleven wat op te pimpen en anders, als de behoefte er langs beide kanten is kunnen jullie eventueel een sexpert raadplegen.

Een vriendin van me is 7 jaar samen met haar vriend toen ze tot de ontdekking kwamen dat ze zowat uitgesekst zijn.
Hebben zich dan wat verdiept in erotische massages en intieme piercings en sindsdien hoor ik ze weinig klagen. Ik hoor ze nog weinig in het algemeen nu ik eraan denk. :unsure:
Die massages kan ik je uit ervaring en oprecht aanraden, intieme piercings heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
'Uitgesekst' vind ik altijd zo'n vreemde omschrijving. 'Oei schat, we hebben de seks uitgespeeld'. Kan je dan ook 'uitgeknuffeld' of 'uitgezoend' of 'uitgemasturbeerd' zijn? ;)

Variatie is natuurlijk altijd belangrijk om het levendig te houden, maar als de seks goed zit, lijkt het mij dat je dat toch niet zo snel beu gaat zijn. Dat je na verloop van tijd nieuwe paden gaat bewandelen, lijkt me logisch. Net zoals de relatie zelf ook steeds zal blijven evolueren (als alles goed gaat). Maar het lijkt me een vreemd idee dat je na 10-20 jaar niet meer kan genieten van een 'simpele' sekspartij, dat zou ik toch ook jammer vinden.

In het geval van Kenneke zal er toch terug van de basis gestart moeten worden. Als één van beide partners zich seksueel niet goed in zijn/haar vel voelt, dan heeft experimenteren met nieuw technieken niet zoveel zin volgens mij. Individueel je seksualiteit 'op orde' hebben, is toch wel een voorwaarde om ook als koppel een goed seksleven te bekomen, lijkt me...
 
Ik ben uitgemasturbeerd voor vandaag, klinkt toch goe
Voor vandaag wel ja :D

Maar stel je voor: 'Nu ben ik echt uitgemasturbeerd voor altijd' of 'Het is februari, maar nu ben ik toch wel uitgemasturbeerd voor dit jaar' :baard:
 
'Uitgesekst' vind ik altijd zo'n vreemde omschrijving. 'Oei schat, we hebben de seks uitgespeeld'. Kan je dan ook 'uitgeknuffeld' of 'uitgezoend' of 'uitgemasturbeerd' zijn? ;)

Variatie is natuurlijk altijd belangrijk om het levendig te houden, maar als de seks goed zit, lijkt het mij dat je dat toch niet zo snel beu gaat zijn. Dat je na verloop van tijd nieuwe paden gaat bewandelen, lijkt me logisch. Net zoals de relatie zelf ook steeds zal blijven evolueren (als alles goed gaat). Maar het lijkt me een vreemd idee dat je na 10-20 jaar niet meer kan genieten van een 'simpele' sekspartij, dat zou ik toch ook jammer vinden.

In het geval van Kenneke zal er toch terug van de basis gestart moeten worden. Als één van beide partners zich seksueel niet goed in zijn/haar vel voelt, dan heeft experimenteren met nieuw technieken niet zoveel zin volgens mij. Individueel je seksualiteit 'op orde' hebben, is toch wel een voorwaarde om ook als koppel een goed seksleven te bekomen, lijkt me...
Volledig met je eens maar ja niet elk koppel is zelfde en wie weet spelen er andere factoren bij hun idk.
 
We zien elkaar doodgraag, ze geeft mij zelf een vrij geleide om ( sekswerkers ) omdat ze beseft dat ze er nu niets aan kan veranderen.

Oneindig veel respect voor jouw vrouw.
Vind het het oprecht knap want ik zou het alleszins niet kunnen al heb ik op eerste zicht geen andere oplossing buiten mss dan scheiden wat dan weer heel drastisch is maar ja...
Of mss dat ik in die situatie helemaal anders zou reageren, kan uiteraard ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zien elkaar doodgraag, ze geeft mij zelf een vrij geleide om ( sekswerkers ) omdat ze beseft dat ze er nu niets aan kan veranderen.
Ik zou dat eerlijk gezegd beginnen te verkennen in uw plaats want om in de fleur van uw leven afgunst en frustratie op te bouwen omdat ge uw seksuele lusten door het raam moet gooien is ook geen weg die ge wilt bewandelen. Ikzelf zou de seksuele component niet kunnen missen in een relatie. En zelfs in een normale relatie met voldoende seks kan het gebeuren dat je zin hebt in meer. Daar moet je over praten en desnoods oplossingen voor zoeken. Jij zit in een situatie waar je erover hebt gepraat en nu moet je een oplossing zoeken.

Stapje per stapje en met de nodige communicatie kan zoiets heus worden opgelost in veel gevallen. Maar je moet wel stappen beginnen te zetten.
 
Terug
Bovenaan