Aangezien we niets weten over welke dienst precies, kan het evengoed zijn dat "gans de dienst" Jean-Paul is. En als Jean-Paul met covid in zijn bed ligt, is het logisch dat Jean-Paul zijn telefoon niet opneemt en zijn onbestaande laptop, want geen thuiswerk, niet opendoet om een mailke te sturen.
Stel dat gans de dienst uit 6 man bestaat, zijn die waarschijnlijk met 5 aan het overleggen de maandag ochtend wie wat van taken overneemt vooraleer de collectieve sluiting ingaat waarbij ze idd hun overleg geen zevenendertig keer gaan onderbreken om telefoontjes op te nemen.
Dat is evengoed mogelijk als "de luie donders wisten maar al te goed dat ze geen goesting hadden om een tijdslimiet te respecteren!"
Dit was ik nu ook al aan het denken.
Zelf werk ik op de buitendienst dus ik kom als 1e in contact met de personen, ze krijgen ook mijn kaartje met nummer en mail.
Vaak is het voor in orde en sluit ik een dossier af
Dan moet dat dossier nog door een leidinggevende of bepaalde personen van de binnendienst gevalideerd worden (soms kijken ze alles na, als mijn conclusie voldoende gestoffeerd is dan passeert het al sneller)
Punt is, ik zie die mensen nooit
Onlangs regelmatig telefoon van mensen die zeiden dat niks vooruit ging, ik kon enkel zeggen van ja voor mij ist in orde, nu ist nog valideren en hupsakee, duurt maar een paar dagen.
Uiteindelijk bleek 2 personen in bevallingsverlof, 1 in congè en 1 langdurig ziek. De persoon die er zat kon niet alles opvolgen natuurlijk maar wist ik veel van de 1e x
Nadien er ook nog op uitgekomen dat wij advies geven, dat gevalideerd moet worden op inhoudelijke punten, maar dat het vaak naar andere diensten moet die de eigenlijke beslissing nemen.
Als er zo'n paar dossiers terug komen en je weer de mensen kan bellen, mailen, langsgaan voor nog een aanpassing - terwijl zij denken - dat alles wel in orde is, zijn vaak minder plezante gesprekken
Geen idee waar het bij Mac ligt, ik heb zelf ook al wel problemen gehad bij instanties, maar zeker niet altijd en overal