Redelijk vaak problemen met de decoder van tv, waardoor we deze vaak moeten resetten. Het valt me wel op dat wanneer je hun support opbelt, je elke keer een andere versie krijgt. Toen onze decoder stuk was 3 à 4x een andere versie mogen aanhoren.
#1: ah 't ligt bij ons meneer, da's binnen het halfuurtje opgelost -> uiteraard niet.
#2: ah, ik zie dat er een update moet worden gedaan. Ik ga die doen, en daarna is' t opgelost. -> update gedaan, zelfde probleem.
#3: aaah nee meneer, ik ga hier weetikveelwat doen, en dan moet dat werken --> heeft 10 min gewerkt, terug stuk.
#4l meneer, uw decoder is gewoon stuk, ik ga u een nieuwe opsturen. Mag dat op dit adres? "Neen, da's mijn oud adres". -> Oei, ik krijg uw nieuw adres niet in ons systeem. Zeker dat het niet dat adres is? "Ik weet godverdomme toch waar ik woon zeker??? De ganse fucking boel is toch op dat adres geïnstalleerd???" -> Meneer, ge moet u niet boos maken, ik heb het hier voor mij staan. Het systeem zegt me dat... BEGIN ZELF EENS NA TE DENKEN DEBIEL.
Uiteindelijk in een postpunt een nieuwe toegestuurd gekregen want ze krijgen mijn oud adres er niet uit. Like wtf? Daarna ging het wel.