Ken dat manneke goed, ben zelf ex tafeltenisser (2e nationale gehaald) en nog tegen gespeeld toen hij nog een bengel was en stages mee gedaan. In realiteit een enorm onsportief en agressief bazeke die duidelijk basic social skills mist. Akkoord, hij heeft autisme, maar wordt vaak een hand boven het hoofd gehouden en mag alles doen wat die wilt zonder correctie. Heeft zijn vorige trainer (kameraad van mij) fysiek bedreigd en de reactie was gewoon trainer ontslaan en naar een andere trainer sturen die blij was met de centjes en verder zich van de rest geen lap aantrok. (Ken die andere trainer ook, ook een enorm figuur binnen de Belgische tt wereld.) En heb het niet over Nico Vergeylen of Carlo Agnello, dat zijn 2 toptrainers en topmensen.
Ik stoor me enorm over hoe Florian in de media precies overkomt als een sympathieke ontwapenende knul, in realiteit echt serious issues. Zeer zeker kan hij er niet volledig zelf aan doen, maar langs de andere kant ook wel, zijn vorm van autisme kan hij redelijk normaal functioneren, hij negeert gewoon ke vorm van opbouwende kritiek als het over zijn gedrag gaat, en zijn omgeving laten hem doen wat hij wil.
Officiele h2h tussen Florian en ik trouwens 2-0 voor mij
Ik vind dat Laurens Devos veel meer aandacht verdient. Hoort zelfs bij de valide top in België (A speler), is de jongere broer van Robin Devos die samen met Nuytinck ook international is. Super sympa kerel zonder scrupules. Heeft zelfs meer talent dan zijn oudere broer, had zonder zijn verlamming nóg beter geweest.