Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Jongens toch, al die discussies :wtf:
"wat als er een atoombom valt op *insert NAVO land*"
- "Ja we gaan ramen en deuren moeten dicht doen"
- "Ja als de wind fout staat zouden ze het ook meten in Rusland".

Echt... als Rusland een atoombom dropt op een NAVO land, dan begint wereldoorlog 3, met waarschijnlijk nog veel meer bommen.
Voedselvoorziening? Stroomvoorziening? Dat is bijzaak, want onze hele samenleving vervalt gewoon in chaos. In principe gaat het leger dan de orde moeten handhaven, maar bon, geen idee of dat zou lukken.

Het is echt niet alsof we dan rustig verder doen he. Het is eerder zoals @asmo zegt: The Road, maar in het echt.

Lijkt mij dat het vooral lokaal gaat problemen geven (straling/fallout).
Stel dat de wind dan juist van over Frankrijk komt dan zullen de gevolgen voor onze voedselvoorziening niet mals zijn. En zullen we een tijd lang ramen en deuren moeten dichthouden oa. En mss ook gevolgen op vlak van stroomvoorziening als we stroom importeren uit Frankrijk?
Zou die EMP tot hier geraken?
aangezien het grid zo verweven is hoeft die EMP niet tot hier te geraken he. Genoeg kerncentrales of andere elektrische systemen die uitvallen doet het hele europese grid falen denk ik dan.

Binnenkort het subforum: BeyondGaming goes post-apocalyptic met topics als: "Heb jij een stralend lief?", "Doe jij aan kannibalisme" en "Wie is jouw favoriete Warlord?".

Lyman is gevallen zoals verwacht. Of dat steunpunt nog veel waarde had weet ik niet maar het zal nog wel een tijdje duren voor de Russen kunnen terugduwen. Oekraïne heeft nu het momentum.

Oct 1 (Reuters) - Ramzan Kadyrov, head of Russia's region of Chechnya, said on Saturday that Moscow should consider using a low-yield nuclear weapon in Ukraine after a major new defeat on the battlefield.

Ramzak is bozig. (na val Lyman)

Binnenkort het subforum: BeyondGaming goes post-apocalyptic met topics als: "Heb jij een stralend lief?", "Doe jij aan kannibalisme" en "Wie is jouw favoriete Warlord?".
Gaan we dat dan via rooksignalen communiceren of zoeken we een grot waar we forumposts op de muur kunnen maken met kaka?

Gaan we dat dan via rooksignalen communiceren of zoeken we een grot waar we forumposts op de muur kunnen maken met kaka?

homeless-guy-and-computer2.jpg

@Avondland na de bom

Ik vertrouw hem eigenlijk niet (Navalry), maar hij heeft hier wel een punt
Het Westen gaat voorbij aan één belangrijke vraag
Hij heeft gelijk, en als westen kunnen we aangeven wat wij zouden willen wat Rusland doet.
Maar uiteindelijk moet Rusland dat zelf beslissen. Ik zou ook niet willen dat een ander land zegt hoe wij in België onze zaken moeten regelen (hoewel dat misschien soms wel beter zou zijn)
En misschien bereiken we, door onze voorkeur uit te spreken, net het tegenovergestelde: "Als het Westen dat wil, doen we dat zeker niet!"

Lyman is gevallen zoals verwacht. Of dat steunpunt nog veel waarde had weet ik niet maar het zal nog wel een tijdje duren voor de Russen kunnen terugduwen. Oekraïne heeft nu het momentum.
Dahmer zou fier zijn, na de serie effectief opvolging..:unsure:

Terug
Bovenaan