Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Lijkt mij dat het vooral lokaal gaat problemen geven (straling/fallout).
Stel dat de wind dan juist van over Frankrijk komt dan zullen de gevolgen voor onze voedselvoorziening niet mals zijn. En zullen we een tijd lang ramen en deuren moeten dichthouden oa. En mss ook gevolgen op vlak van stroomvoorziening als we stroom importeren uit Frankrijk?
Zou die EMP tot hier geraken?
aangezien het grid zo verweven is hoeft die EMP niet tot hier te geraken he. Genoeg kerncentrales of andere elektrische systemen die uitvallen doet het hele europese grid falen denk ik dan.
 
Oct 1 (Reuters) - Ramzan Kadyrov, head of Russia's region of Chechnya, said on Saturday that Moscow should consider using a low-yield nuclear weapon in Ukraine after a major new defeat on the battlefield.


Ramzak is bozig. (na val Lyman)
 
Gaan we dat dan via rooksignalen communiceren of zoeken we een grot waar we forumposts op de muur kunnen maken met kaka?

homeless-guy-and-computer2.jpg


@Avondland na de bom
 
Ik vertrouw hem eigenlijk niet (Navalry), maar hij heeft hier wel een punt
Het Westen gaat voorbij aan één belangrijke vraag
Hij heeft gelijk, en als westen kunnen we aangeven wat wij zouden willen wat Rusland doet.
Maar uiteindelijk moet Rusland dat zelf beslissen. Ik zou ook niet willen dat een ander land zegt hoe wij in België onze zaken moeten regelen (hoewel dat misschien soms wel beter zou zijn)
En misschien bereiken we, door onze voorkeur uit te spreken, net het tegenovergestelde: "Als het Westen dat wil, doen we dat zeker niet!"
 
Binnenkort het subforum: BeyondGaming goes post-apocalyptic met topics als: "Heb jij een stralend lief?", "Doe jij aan kannibalisme" en "Wie is jouw favoriete Warlord?".

Lyman is gevallen zoals verwacht. Of dat steunpunt nog veel waarde had weet ik niet maar het zal nog wel een tijdje duren voor de Russen kunnen terugduwen. Oekraïne heeft nu het momentum.
Dahmer zou fier zijn, na de serie effectief opvolging..:unsure:
 
Van die Strelkov:

"(De gemobiliseerden werden uit de bussen gezet in een vrij veld, geen tenten, geen kachels. Er ligt al sneeuw aan de kant van de weg en de temperatuur is duidelijk onder nul. Niemand van de commandanten is bij hen. Ze stoken vuur en worden "warm" met de vloeistoffen bij de hand).

"Klassieker van het genre". Ik herinner me een nacht in maart '95 aan de rand van het vliegveld in Mozdok - naar het constante gehuil en gerommel van de opstijgende en landende Toesjka's. We mochten zelfs geen vuur maken.

Maar dit betekent niet dat degenen die goede zorg verlenen aan gemobiliseerde mensen hiervoor niet voor de rechter moeten worden gebracht en naar strafbedrijven moeten worden gestuurd. Al was het maar omdat zij behoorden tot degenen die zij naar het veld konden sturen (aangezien zij niet in staat waren om voor de dienstplichtigen te zorgen).

P.S. OD "Novorossiya" en ik persoonlijk doen nu alles om ervoor te zorgen dat dit zelfs theoretisch niet kan gebeuren in het "Nevsky" detachement. Het zal nodig zijn - ikzelf zal gaan voor "gesponsorde" tenten en "bunkers" op te zetten. En dat zullen ze zeker zijn!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)"


Wordt een gezellige boel daar.

Putin&co staan te feesten in decadente paleizen.
Zijn gemobiliseerden liggen te bevriezen.
Niets nieuws zekers.
 
Terug
Bovenaan