Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

WarmonitorUA:

Russian source on Kherson region "The advanced enemy units penetrated to the outskirts of the village of Belyaevka. The village of Shevchenkovka is under the control of the Armed Forces of Ukraine. The depth of the enemy breakthrough exceeded 7 kilometers"
Dus ook daar wordt nu flinke vooruitgang geboekt...

De geruchten beginnen van alle kanten te komen, hopelijk is het waar.
In het oosten zouden de Oekraïners ook niet gestopt zijn in Lyman maar verder oprukken, met vuurgevechten rond Kreminna.
 
Zelenksy is overal te zien in de bevrijde gebieden. Ik zie Poetin toch nergens aan de frontlinie verschijnen om zijn nieuw land te beschermen!?
Kherson wordt ook stilletjes aan in de tang geknepen. Benieuwd wat er daar de komende dagen gaat gebeuren. Kan weer eens een hoofdpunt worden in het hele verhaal.

Meesterplan van Poetin. Hij laat Oekraine een tang doen op Kherson waarna hij een tang doet op de Oekraïners. Nobrainer... like duh.
 
Laatst bewerkt:
Zelenksy is overal te zien in de bevrijde gebieden. Ik zie Poetin toch nergens aan de frontlinie verschijnen om zijn nieuw land te beschermen!?
Het is natuurlijk een totaal ander type leider. Putin heeft eerder wat tsaar trekjes, en zit van in zijn gouden paleis wat ministers en generaals aan te sturen.

Zelensky is eerder het TikToktype die graag speelt alsof hij dicht bij het volk staat en daarom graag tussen de mensen komt met een doodgewone trui aan. Was dat vroeger trouwens geen komiek?

En misschien staat Zelensky overigens wel echt dicht bij het volk, al verwacht ik wel dat die trui en sommige omgevingen goed doordacht zijn gekozen in functie van zijn imago, vandaar dat ik de term “speelt” gebruikt heb.
 
Als dat waar is gaat er weer iemand uit het venster springen in Moskou...

Niet de meest betrouwbare bron, maar het zou me niet verbazen.
Contract tekenen, magazijnbaas op een all-inclusive vakantie naar Sochi sturen en huppa, paar miljoen in de pocket.

Hier (een Finse stock americain) zag ik afgelopen jaren wel wat Russisch materiaal voorbijkomen. Maar het zou mij wel verbazen als die 1,5 miljoen Russische winteruniforms verkocht krijgen :scream:
 
Terug
Bovenaan