Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WarmonitorUA:
Russian source on Kherson region "The advanced enemy units penetrated to the outskirts of the village of Belyaevka. The village of Shevchenkovka is under the control of the Armed Forces of Ukraine. The depth of the enemy breakthrough exceeded 7 kilometers"
Dus ook daar wordt nu flinke vooruitgang geboekt...
De geruchten beginnen van alle kanten te komen, hopelijk is het waar.
In het oosten zouden de Oekraïners ook niet gestopt zijn in Lyman maar verder oprukken, met vuurgevechten rond Kreminna.
Nochtans niet uit het venster gevallenOndertussen in feestvierend Rusland:
![]()
Topman Russische spoorwegen dood aangetroffen op zijn balkon in Moskou
Opnieuw is een prominente Rus in mysterieuze omstandigheden overleden. Ditmaal is Pavel Pchelnikov (52), een topman van de Russische spoorwegen, dood aangetroffen in de Russische hoofdstad.www.hln.be
Daarom dat vlak voordat die van uit het venster zou vallen hij van gedachten gewijzigd is en zich voor het hoofd heeft geschoten.Nochtans niet uit het venster gevallen
Ik had hem onder een trein verwacht.Daarom dat vlak voordat die van uit het venster zou vallen hij van gedachten gewijzigd is en zich voor het hoofd heeft geschoten.
Dat was te lang wachten, had ik begrepen, want die rijden niet zoals het hoort.Ik had hem onder een trein verwacht.
Als dat waar is gaat er weer iemand uit het venster springen in Moskou...
Niet de meest betrouwbare bron, maar het zou me niet verbazen.
Contract tekenen, magazijnbaas op een all-inclusive vakantie naar Sochi sturen en huppa, paar miljoen in de pocket.
Ze hadden die man vorige week al vastgebonden op de rails, maar hij was ondertussen zo afgevallen dat hij was kunnen ontsnappen, denk ik dan...Dat was te lang wachten, had ik begrepen, want die rijden niet zoals het hoort.
Kherson wordt ook stilletjes aan in de tang geknepen. Benieuwd wat er daar de komende dagen gaat gebeuren. Kan weer eens een hoofdpunt worden in het hele verhaal.
Hebben ze dit ooit gehad buiten een paar prototypes?Het lijkt wel of die russen niks van groot materiaal meer hebben.
Het is natuurlijk een totaal ander type leider. Putin heeft eerder wat tsaar trekjes, en zit van in zijn gouden paleis wat ministers en generaals aan te sturen.Zelenksy is overal te zien in de bevrijde gebieden. Ik zie Poetin toch nergens aan de frontlinie verschijnen om zijn nieuw land te beschermen!?
Als dat waar is gaat er weer iemand uit het venster springen in Moskou...
Niet de meest betrouwbare bron, maar het zou me niet verbazen.
Contract tekenen, magazijnbaas op een all-inclusive vakantie naar Sochi sturen en huppa, paar miljoen in de pocket.

Misschien aan de Oekraïeners om ze voor de ogen van de Russen op te stoken.Search: russian - Varusteleka.com
www.varusteleka.com
Hier (een Finse stock americain) zag ik afgelopen jaren wel wat Russisch materiaal voorbijkomen. Maar het zou mij wel verbazen als die 1,5 miljoen Russische winteruniforms verkocht krijgen![]()