Avondland
Well-known member
Als het al wordt goedgekeurd, zal het eerst nog eens naar de Senaat moeten, want het is al een resultaat van een delicate evenwichtsoefening als ik De Standaard mag geloven.![]()
Het Westen heeft te lang getreuzeld: de Oekraïense terugtrekking is begonnen
Oekraïne dreigt te bezwijken: de Russen zijn met meer en ze hebben meer munitie. Dat westerse landen bij de Iraanse aanval op Israël wel meteen in actie kwamen met eigen vliegtuigen, was voor veel Oekraïners bijna ondraaglijk om te aanschouwen.www.demorgen.be
Niks nieuws onder de zon maar ik twijfel of de middel uit de VS nog gigantisch veel gaan veranderen op het veld op KT...
Intussen beuken de Russen de frontlinie verder open en nemen verder terrein in totdat er ergens een fatale dambreuk ontstaat. Ik herhaal: het moet enorm hebben gepikt dat de Iraanse "beperkte" (maar toch historisch significante) aanval tegen Israël efficiënt werd uitgeschakeld door de Britten en Amerikanen. Israel had it coming, big time. Oekraïne niet.

Maar ja elke oorlog heeft winnaars en verliezers. Als puntje bij paaltje komt is het helaas toch ieder voor zichzelf in deze wereld.