Status
Niet open voor verdere reacties.
Temperatuur vind ik al bij al nog meevallen, maar het had véél meer mogen regenen. Ik hunker eigenlijk naar de herfst: 15 graden, zonneke en af en toe wat regen.

Vorige zomer vond ik eigenlijk aangenamer, maar daar mocht het weer wat zonniger zijn.
Het regent al 10 maanden per jaar :sop:

Maar ik heb sowieso geen directe baat bij regen want ik heb geen tuin.
 
vandaag toch voor de 2de keer dit jaar mijn mobiele airco aangezet om wat te kunnen werken.
(nu wel van stroom voorzien door zonnepanelen)
met een verhuis is dit toch echt niet te doen, blij dat ik het vorige week heb kunnen doen in een dip naar 22 graden Celsius :unsure:
 
Dat moeten ze ook doen indien de terugbetaling niet voor een bepaalde datum gebeurt (ik dacht eind mei aanslagjaar+1)
Na deze datum worden er moratoriuminteresten toegekend.
Eind juni moet het dossier afgehandeld zijn.
Jij kan volgens mij dus zelfs in juli het aanslagbiljet ontvangen en 2 maand later pas het geld (zal wel uitzonderlijk zijn denk ik)

Na die datum kan je in bezwaar gaan en je volledige bedrijfsvoorheffing terugvorderen.
 
Ik snap niet dat jij er hebt als je denkt dat je dat van buiten af er moet opmikken.
Ik bedoel maar: de saucisse is quasi doormidden gesneden, daar verwacht je de saus. De saus hangt aan de zijkant van de karton. Zero saus op de saucisse. Dat is mik-missen op een schaal dat mijn vraag terecht is, die zit waarschijnlijk haar dijbeen te humpen.
 
Het regent al 10 maanden per jaar :sop:

Maar ik heb sowieso geen directe baat bij regen want ik heb geen tuin.
Positivo

Screenshot_2022-08-25-21-26-13-44_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan