Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een pakje met vertraging?Wij zijn hier weer de pakjesdienst van 't straat aan het spelen vandaag.
Als je een pakje laat leveren op een dag waarvan je wéét dat je niet thuis bent, dan laat je het toch afleveren in een postpunt ofzo?
Je kan daar geen staat op maken.Als je een pakje laat leveren op een dag waarvan je wéét dat je niet thuis bent, dan laat je het toch afleveren in een postpunt ofzo?
Het aantal pakjes dat een dag voor of na mijn gekozen (thuiswerk)dag bij de buren wordt geleverd kan ik al lang niet meer tellen eerlijk gezegd.Wij zijn hier weer de pakjesdienst van 't straat aan het spelen vandaag.
Als je een pakje laat leveren op een dag waarvan je wéét dat je niet thuis bent, dan laat je het toch afleveren in een postpunt ofzo?
Een pakje met vertraging?
Een dienst die niet werkt met een postpunt?
Je kan daar geen staat op maken.
veel keer hier dat ik een datum aan kruis , of krijg, en het toch een dag vroeger of later toegestuurt krijg.
Het aantal pakjes dat een dag voor of na mijn gekozen (thuiswerk)dag bij de buren wordt geleverd kan ik al lang niet meer tellen eerlijk gezegd.
, dan mag je ganser dagen de pakketjes van de buren in ontvangst nemen. Het zal wel zijn dat het handig is op die manier.
Je moet die pakjes niet aanvaarden heDat zijn allemaal redenen om het gewoon standaard op een postpunt te laten leveren. Niét om het standaard dan maar bij de buren te laten dumpen.
Dan ben je een principieel persoon die weigert mee te doen met die onnozele, luie, vervuilende, mensuitbuitende, ... hype om alles aan huis te laten leveren "want dat is handig!", dan mag je ganser dagen de pakketjes van de buren in ontvangst nemen. Het zal wel zijn dat het handig is op die manier.
Maar daar eens 2 seconden over nadenken? -> Neen.
Maar instant dopamineshots van dat nieuwe "cadeautje aan jezelf" want "je hebt het verdiend" en bovendien is het "voor 23u59 gekocht, morgen al in huis!" allemaal uiteraard "Made in China". -> Ja!!
De mensen. De consument. De Westerse verwaande consument. Onnozel volk.

Je bedoelt die Westerse verwaande consument die te lui is om zelf achter z'n eten aan te gaan?De mensen. De consument. De Westerse verwaande consument. Onnozel volk.
Ik geef alleen fooien aan Uber Eats en Deliveroo als ze met de fiets zijn.
...
Je bedoelt die Westerse verwaande consument die te lui is om zelf achter z'n eten aan te gaan?
Want we weten allemaal dat werknemers bij een Deliveroo en Uber Eats absoluut niet uitgebuit worden.
Je bedoelt die Westerse verwaande consument die te lui is om zelf achter z'n eten aan te gaan?
Want we weten allemaal dat werknemers bij een Deliveroo en Uber Eats absoluut niet uitgebuit worden.
"jij moet echt een fijne buur zijn
Manman wat een verzuurde mens.. woon daar eens langs. Als een pakketje aannemen al teveel is ocharme
Hier zijn dat de ideale momenten om nog eens een praatje te slaan met de geburen..
jij moet echt een fijne buur zijn
Manman wat een verzuurde mens.. woon daar eens langs. Als een pakketje aannemen al teveel is ocharme
Hier zijn dat de ideale momenten om nog eens een praatje te slaan met de geburen..
mijn ergernis van vandaag: de deprimerende verhalen en inkijk in mac-bc zijn leefwereld.
look it on the brightside: op die manier heb je nog eens contact met je buren voor een gezellige babbel.
Ik vind dat allemaal maar rare opmerkingen... Zeker gezien de post waar het mee begon: als je wéét dat je niet gaat thuis zijn, laat je het toch op een postpunt leveren?
Niet alleen dat, maar het is duidelijk niet besproken of afgesproken met de buur. Waarom zou je het dan wel bij die buur laten leveren? Oké, de post houdt niet altijd rekening met je voorkeur, maar daar ging het hier duidelijk niet om. Als ik nog nooit met m'n buur gesproken heb daarover, zou ik nog niet dùrven om aan te vinken "leg maar bij de buren". Waarom ook?
Trouwens, in een appartement moet ik te pas en te onpas opendoen omdat de postbode alle bellen even uitprobeert om te zien of er niemand opendoet. Dan ga ik ook niet tekenen voor ontvangst als er niks voor mij bij zit, hoor. Ik ga het zelfs niet aannemen, want voor je het weet kun je zelf Antwerpen X.2 spelen.
Dat jij daar rustig onder gebleven bent, sterk. Ik zou dat niet kunnen, ook al zijn er kinderen bij en is 't op het schoolfeest. Dat spuwen op iemand is een grens te ver om het zo te laten.Update ivm mijn schoolfeest situatie:
Ben deze morgend naar de directeur geweest en heel het verhaal gedaan. Spijtig genoeg heb ik geen naam of dergelijke want kende die mensen ook niet. Hij ging is rondhoren bij de leerkrachten of ze iets van het voorval hadden opgevangen en dan die madam op het matje roepen bij hem als ze de madam zouden vinden.
Ik zag aan zijn gezicht dat hij wist met wat voor een mensen ik te maken had gekregen...
Niet akkoord:Ik vind dat allemaal maar rare opmerkingen... Zeker gezien de post waar het mee begon: als je wéét dat je niet gaat thuis zijn, laat je het toch op een postpunt leveren?
Hoezo aanvinken? Ik heb nog nooit bewust aangeduid dat mijn pakket bij de buren mag geleverd worden.Niet alleen dat, maar het is duidelijk niet besproken of afgesproken met de buur. Waarom zou je het dan wel bij die buur laten leveren? Oké, de post houdt niet altijd rekening met je voorkeur, maar daar ging het hier duidelijk niet om. Als ik nog nooit met m'n buur gesproken heb daarover, zou ik nog niet dùrven om aan te vinken "leg maar bij de buren". Waarom ook?