Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Buiten 1 zot onweer dat op 10min 8l neerlag en luide donder heeft veroorzaakt, is het hier al de hele dag aangenaam warm en de zon komt toch regelmatig piepen.
Ik vind het wel opvallend dat ik nu eind mei nog steeds geen enkele dag heb dat de zonnepanelen een perfecte curve hebben. 0 dagen op 5 maand (waarschijnlijk veel langer, maar ik heb maar vanaf nieuwjaar gekeken). De opbrengst is ook veel lager dit jaar dan vorig jaar en vorig jaar leek al op niets.
Klopt volledig..
Daarstraks tussen Kortrijk en Gent wel een zot onweer gehad.
 
Buren die 12+ auto's op bezoek hebben voor een of ander feest en ons al 5u laten meegenieten van hun k*kmuziek met nog geen einde in zicht

En mijn katje die al een paar dagen niet naar huis is gekomen, als ze ergens verstopt zit zal ze met dit lawaai zeker niet komen 😭
 
Iemand dat weet wat de voorwaarden zijn voor een bio label?
Daarnet Carrefour Bio Kipfilet gekocht, maar er blijkt sodium nitraat in te zitten.
Goedgekeurde additieven mogen in bioproducten zitten.

Natriumnitraat is een veelvoorkomend bewaarmiddel. Zou dus goedgekeurd kunnen zijn.
 
De wereld is officieel naar de kloten. Hoe ziek in de kop moet je wel niet zijn om hierna gewoon door te rijden.
Wat ik nog het strafste van alles vond:
"De politie liet hem een alcoholtest afleggen, maar die was negatief dus mocht hij gewoon vertrekken. De agenten hebben geen proces-verbaal opgesteld."
Dat is dus de reden waarom we de ongevallenstatistieken in België niet naar beneden krijgen. Als je ergens even 5km/h te snel hebt gereden, dan weten ze je wel te vinden en dan zal je betalen. Maar een reëel aantoonbaar gevaar achter het stuur zoals hier, daar gaan we geen tijd aan besteden hoor...
 
Dus je bedoelt dat er wel tijd besteedt werd aan die tussenkomst?
Aan de tussenkomst wel want ze moeten dat doen als ze opgebeld worden.

Maar een PV opstellen, bekijken of die 90 plusser nog bekwaam genoeg is om met de auto te rijden terwijl die net 100% aantoont dat niet te zijn duidelijk niet.

Komaan, op een zebrapad net geen baby doodrijden, effectief de buggy aanrijden en dan doodleuk zeggen dat je niets gezien en gevoeld hebt...
 
Vreselijk toch hoe je een goed werkende, niet verstopte neus vanzelfsprekend acht tot je weer met een verkoudheid zit: :headshake:
 
Vreselijk toch hoe je een goed werkende, niet verstopte neus vanzelfsprekend acht tot je weer met een verkoudheid zit: :headshake:
Zwijgt, ferme snotvalling hier en tis toch geen normaal beestje deze keer, loop hier geradbraakt rond en te hijgen bij de minste inspanning.
 
Het is misschien wel verplicht op papier, maar word daarom toch niet altijd gedaan.
Klopt. Hadden ze die kerel doen blazen die m'n wagen perte totale gereden heeft was 't prijs. Maar ze hadden niet veel tijd.
Toen er iemand tegen m'n wagen gereden had op een parking moest ik ook maar eens langsgaan op de bureau want ze hadden ook geen tijd.
Baby bijna doodgereden op zebrapad, ze zullen misschien ook niet veel tijd gehad hebben.

Maar als 't 10 voor 12 was in tijden van corona, dan was 't happy hunting.


Vreselijk toch hoe je een goed werkende, niet verstopte neus vanzelfsprekend acht tot je weer met een verkoudheid zit: :headshake:
Je ziet niets aan m'n neus, maar vanbinnen staat het tussenschot scheef en is er het e.e.a. getoucheerd waardoor ik al jaren maar door 1 neusgat kan ademen. Ik kan u verzekeren, 't is niet plezant. Operatie blijkt heel pijnlijk en heeft geen zin om nu al te doen.
 
Update ivm mijn schoolfeest situatie:

Ben deze morgend naar de directeur geweest en heel het verhaal gedaan. Spijtig genoeg heb ik geen naam of dergelijke want kende die mensen ook niet. Hij ging is rondhoren bij de leerkrachten of ze iets van het voorval hadden opgevangen en dan die madam op het matje roepen bij hem als ze de madam zouden vinden.

Ik zag aan zijn gezicht dat hij wist met wat voor een mensen ik te maken had gekregen...
 
Klopt. Hadden ze die kerel doen blazen die m'n wagen perte totale gereden heeft was 't prijs. Maar ze hadden niet veel tijd.
Toen er iemand tegen m'n wagen gereden had op een parking moest ik ook maar eens langsgaan op de bureau want ze hadden ook geen tijd.
Baby bijna doodgereden op zebrapad, ze zullen misschien ook niet veel tijd gehad hebben.

Maar als 't 10 voor 12 was in tijden van corona, dan was 't happy hunting.
Ja, heb het zelf ook meegemaakt, na een ongeval met vluchtmisdrijf.
Ik ben naar de flikken, ze vragen of mijn auto nog rijd, ja, "kom dan maar tot op het politiebureau".
Daar verklaring afgelegd en wouden ze bij mij een ademtest doen, vinden ze hun toestel niet.
Vroegen ze mij "Gij hebt niet gedronken he", "euh, nee", "oké, dan zetten we in de pv dat de ademtest negatief was".

Nu anderzijds, tijdens corona ook nooit problemen gehad.
 
Wij zijn hier weer de pakjesdienst van 't straat aan het spelen vandaag. :sarcastic:

Als je een pakje laat leveren op een dag waarvan je wéét dat je niet thuis bent, dan laat je het toch afleveren in een postpunt ofzo?
 
Terug
Bovenaan