Op maandag 13/05 om 13u04 iets besteld.
Op de site staat:
Bestel vóór 14:00 uur van maandag tot vrijdag voor bezorging de volgende dag
Op 14/05 om 11u een mail:
Shipping confirmation
Great news! Your order 53405660 is on its way to you.
You will be able to track your order soon after receiving this email by clicking on the button below or with the following number link naar UPS tracking
Uurtje later mail van UPS:
Hi Waelvis,
Your parcel is arriving tomorrow.
Scheduled Delivery
Wednesday 15/05/2024
11:30 - 15:30
10 minuten later mailtje van de "shop"
YOUR ORDER IS NEARLY THERE
Hello Waelvis,
your order 53405660 has almost arrived at the delivery address.
Vervolgens:
Bekijk bijlage 29718
Ik heb geregeld eens naar de tracking gekeken en die bleef staan op:
14/05/2024
11:33 Label Created
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
Tot gisterenmiddag:
Hi, Waelvis
Your parcel is arriving tomorrow.
Scheduled Delivery
Tuesday 28/05/2024
11:30 - 15:30
Ik natuurlijk blij, eindelijk komt er schot in de zaak.
Ik werkte vandaag van thuis uit, mijn bureau is aan de straatkant met een groot raam dus ik zie het als er een camionette voor ons huis stopt. Meestal sta ik al aan de voordeur klaar voordat de pakjesleverancier nog maar de kans heeft om aan te bellen.
Niets of niemand gezien of gehoord. Rond 18u30 kijk ik nog eens naar de tracking om te zien of de leverdatum niet veranderd is naar morgen.
Zie ik daar doodleuk staan:
28/05/2024
17:32 Delivery Attempted
We were unable to deliver your parcel. It’s on the way to a secure UPS Access Point™ location for pick up.
Brussels, Belgium
En vlak daarna
28/05/2024
17:34 Delivered to UPS Access Point™
Brussels, BE
Nu, van hier naar Brussel (op het eerste zicht het dichtstbijzijnde UPS pickup point daar) is het, zonder file, 56 minuten rijden, geen 2.
Gelukkig kon ik verder klikken en zag ik het adres van het pick up point waar het geleverd was. Een weerzinwekkende 66m van mijn voordeur. Ik kon van aan haar voordeur ons huisnummer zelfs zien.
Ik heb het uiteindelijk zaterdag pas nodig, maar toch....
Maar hoe f*cking lui kunt ge als UPS bezorger zijn om niet eens de moeite te doen om ergens aan te bellen om het pakketje dan 66m verder af te leveren in een obscuur "pick up point". Dat was een gewoon rijhuis waar de sigarettenwalm me tegemoet kwam toen ze de deur opendeed. Diene bezorger moest daar evengoed aanbellen.
Wij krijgen hier geregeld pakketjes, 2 ADHD'ers die zwaar geneigd zijn tot impulsaankopen is geen goede combinatie...
De bezorgers van Bpost, PostNL, DPD, DHL,... Leggen ons pakketjes steeds op een veilige plaats. Dikwijls zelfs zonder aanbellen gaan ze dat al standaard daar gaan leggen. Ik zie ze af en toe op onze oprit passeren als ik naar TV aan het kijken ben. Ze zwaaien dan eens en ik steek m'n duim op.
En 90% van de tijd is hier iemand thuis.. (we werken beiden 3 dagen per week van thuis, en m'n vrouw eigenlijk sinds Corona quasi full-time).