marcel
Well-known member
Buitenland bij Bornem, wel.Hoe deden we dat vroeger toch met al die piepkleine, lage wagens.
Volgens de legendes reed men daarmee zelfs naar het buitenland!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buitenland bij Bornem, wel.Hoe deden we dat vroeger toch met al die piepkleine, lage wagens.
Volgens de legendes reed men daarmee zelfs naar het buitenland!
Goed idee, de schadebeheerder zal je de uitsluitsel en meer info kunnen geven m.b.t. de aansprakelijkheidIk ga es bellen naar de verzekeringsmaatschappij.
Pauper, ik heb een oprijlaan. En een landingsbaan. Op de openbare weg. Met verlichtingspaaltjes naast.Dit is BG.
Ik heb er 4.
Stop met Trump voor paal te zetten.
Dat beweer ik niet, jij moet het als puntje bij paaltje komt weer in het belachelijke trekken. Een verlichtingspaal staat langs de weg (en dus niet erop zoals in jouw vb), maar wel op openbaar terrein, dus je kunt daar perfect passeren zonder er op te rijden. Als je dan wel erop rijdt, ja dan ben je verantwoordelijk.Dat zou ik durven betwijfelen.
Een wagen verkeerd parkeren, is nog iets helemaal anders, dan een permanente obstakel plaatsen.
Dus jij beweert zo maar even, dat als ik snachts een muur mets op de E40 middenrijstrook,
dat het de bestuurders hun fout dan maar is, dat zij er tegen vlammen.
En dat zij aansprakelijk zijn
BG....
Enfin, genoeg gezwetst, had het weer kunnen denken. Ik ga es bellen naar de verzekeringsmaatschappij.
Enkele weken geleden een aanvaring gehad met een fietser. Hij reed op een illegaal opgedreven elektrische fiets (geen nummerplaat 45 km/h) en kwam wieltjeszuigen bij me.Wieltjeszuigers. Ik rijd met een elektrische fiets (#alweereenautominder) en dan heb je vaak van die wannabe Wout-figuren die denken dat ze op een doorsnee maandagochtend de TdF aan het rijden zijn en zich dan met koersfietske gevaarlijk dicht achter u komen rijden om zo toch maar niet in de wind te moeten rijden. Stelletje parasieten.
Staat als een paal boven water.Als puntje bij paaltje komt kan ie eigenlijk wel voor geen meter rijden.
Geen aanlegsteiger ofwa?Pauper, ik heb een oprijlaan. En een landingsbaan. Op de openbare weg. Met verlichtingspaaltjes naast.
Ik ben verre van een "Trump-basher", want ik vind je posts altijd geniaalMisschien dat ik dan eens een paaltje kom plaatsen rechtover jouw oprit.
Achja nee, je hebt wellicht geen oprit.
Je mag toch zomaar niet beginnen dingen zetten zeker langs openbare weg.
als die geen vergunning daarvoor heeft, ben ik 99% zeker dat hij daarvoor aansprakelijk is.
Nogmaals, ter verduidelijking,(want de Trump Bashers zitten al meteen in hun harnas klaar) : de paaltjes staan langs de openbare weg, in de berm, door hem zelf aangebracht. Niet op privé terrein.
, maar een stilstaand object aanrijden, of het daar nu legaal of niet staat, is altijd jouw fout. Tegen een fout geparkeerde auto rijden, ga je ook niet winnen bv.wettelijk gezien: ja. sorry voor de mensen die volgende week op Trump's versgemetste muur knallenDus jij beweert zo maar even, dat als ik snachts een muur mets op de E40 middenrijstrook,
dat het de bestuurders hun fout dan maar is, dat zij er tegen vlammen.
En dat zij aansprakelijk zijn![]()
die paaltjes van je buur staan er blijkbaar al lang, dus die zijn voor jou zeker te voorzien. dus dat jij erop knalt, is jouw probleem.
dat ze daar illegaal staan, had je eerder moeten aanklagen bij de gemeente.
Goed gezegd. Het was hoog tijd om paal en perk te stellen aan die beledigingen!Het is aan zijn restaurant, langs de weg, niet rechtover jouw oprit.
Diepe burn trouwens, die oprit opmerking![]()
Laten we zeggen van niet. Die gast woont in een gebouw met een kapotte liftAl dat gedoe, maar we weten ondertussen wel nog altijd niet of @Dr. Sheldon Cooper nu al dan niet een oprit heeft.

Alsof het nog niet genoeg was om één keer geopritshamed te wordenAl dat gedoe, maar we weten ondertussen wel nog altijd niet of @Dr. Sheldon Cooper nu al dan niet een oprit heeft.

Way to kick me when I’m downLaten we zeggen van niet. Die gast woont in een gebouw met een kapotte lift![]()