Ik wilde het nog zeggen. De koopkrachtpremie is een mix van ecocheques en maaltijdchequesEdit: Correctie, blijkbaar voeding ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde het nog zeggen. De koopkrachtpremie is een mix van ecocheques en maaltijdchequesEdit: Correctie, blijkbaar voeding ook.
Mogelijks had je een mix van voeding en andere zaken en moet de kassier de betaling splitsen om uw koopkrachtpremie te kunnen gebruiken?Ik wilde het nog zeggen. De koopkrachtpremie is een mix van ecocheques en maaltijdcheques
Nope ook dat was al gebeurd: 5€ in andere zaken en 96€ in voeding. Maar toch stond er op het scherm dat ik 0€ als saldo had (wat wél het saldo is van mijn ecocheques). Normaal moet dat dus lukken.Mogelijks had je een mix van voeding en andere zaken en moet de kassier de betaling splitsen om uw koopkrachtpremie te kunnen gebruiken?

Om dan als een schildpad op z’n rug nooit meer recht te rakenop dit moment zou ik m’n benen nooit in die hoek kunnen leggen.
Ik krijg nu zeker mijn bekken niet van de grond, dat geeft veel te veel lastWat bij mij de ergste last in mijn onderrug verlicht, zonder extra druk is:
Op je rug gaan liggen met gebogen knieën (voeten plat op de grond, knieën) omhoog. En dan gewoon bekken een aantal keer kantelen. Dus je bekken bewegen waardoor de holling van je rug plat tegen de grond komt en weer terug. En dat een aantal keer. Vaak haalt dat de grootste spanning van die spieren, zonder extra druk te zetten.
Zoiets dus

Daarnet in de Carrefour proberen betalen. Biep biep! Betaling OK! Daar had ik weer wel voldoende saldo.Nope ook dat was al gebeurd: 5€ in andere zaken en 96€ in voeding. Maar toch stond er op het scherm dat ik 0€ als saldo had (wat wél het saldo is van mijn ecocheques). Normaal moet dat dus lukken.
Vorige week lukte het nog wel om er gewone voeding mee te betalen, maar toen was mijn ecocheque saldo nog groter dan 0€. Normaal mag dit géén impact hebben maar 'you never know' dat het daardoor toch foutloopt met mijn kaart.
Ik ga support van monizze even contacteren denk ik, want er zit volgens mij iets niet juist.
Die jongeman riskeert een ferme boete.https://www.hln.be/oudenaarde/kijk-...tijnse-slogans-moord-voor-inkomsten~a2fc376e/
Ik heb van Anuna ooit eens een artikel in de Knack gelezen, ik was beschaamd in haar/hun plaats (schrappen wat niet past, ik weet het op den duur ook niet meer), dat stond bol van de naïviteit en wereldvreemdheid. Dat leek me iemand die nog nooit tegenwind had gekregen bij het uiten of vormen van een mening en er daardoor rotsvast van overtuigd was dat ze de waarheid in pacht had. Gelukkig staat de verklaring voor hoe het zo ver is kunnen komen er net boven op de site van HLN:
https://www.hln.be/onderwijs/analys...rlingen-weer-hun-hersenen-gebruiken~a736889c/
Ik snap dat toch ook niet goed hoor. IEDEREEN weet toch dat je voor zo grote werken een architect moet hebben? Zo'n grote veranda met dakterras allez...Het is niet omdat je een zaak hebt dat je daarom slim moet zijn he.
En dan nog het sentimentele gezever dat hij zich beter had laten failliet gaan in coronatijd. Alsof het door corona opeens toegestaan is om zaken te doen zonder vergunning.![]()

Wij weten niet eens of we een koopkrachtpremie gaan krijgen (en ja, het bedrijf heeft goed geboerd in 22)Nochtans staat er ruim 200€ op de kaart. (koopkrachtpremie)
Is wettelijk verplicht(voor bepaalde sectoren, ik weet in dewelke jij zit?) maar in praktijk ga je 'niets' kunnen doen als arme leek heWij weten niet eens of we een koopkrachtpremie gaan krijgen (en ja, het bedrijf heeft goed geboerd in 22)
- Fluvius + communicatie = is dikke shit ..
Mss krijg je eerder the finger.Wij weten niet eens of we een koopkrachtpremie gaan krijgen (en ja, het bedrijf heeft goed geboerd in 22)
Opletten met zomaar bevroren deuren open trekken. Ik had vorige winter ineens mijn handvat in mijn handen.Deuren van auto bevroren, ik voorzichtig proberen duwen en trekken. Komt schoonbroer af en trekt daar zonder boe of ba 1 van mijn deuren open.
Man, blijft van mijn gerief als ik het niet vraag.