Pieterjan94
Well-known member
Pfff geen zin meer om te werken dit jaar. Al genoeg achter m'n bureau gezeten in 2023!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stipter dan stipt mijn trein vandaag. Zo gaat dat dan.Ik schrijf hier alvast mijn ergernis van morgen want ik moet met de trein en ze geven gladheid en sneeuw.
Zodat iedereen die wat vertraging heeft op weg naar het station zijn trein mist.Stipter dan stipt mijn trein vandaag. Zo gaat dat dan.
Het klinkt alsof jij er even tussenuit moet vooraleer je enkele maanden in burnout verzaakt :/Dat gevoel van plakkende ogen en ‘ik moet nu, nu direct deze minuut slapen’ is heel ambetant als je binnen twintig minuten les hebt.
Mocht het niet zijn dat de oudste echt wel moet op deze school kunnen zonder wachtlijst (voorrang personeel, school op vijf min van huis voor OV4 type 9) dan was ik nu al waarschijnlijk voor een poosje offline, meer door de constante pijn dan door burnout. Maar het kan niet. En misschien zal ik wel deugd hebben met wat door te pushen, kan misschien ook wel voor een positieve kentering zorgen.Het klinkt alsof jij er even tussenuit moet vooraleer je enkele maanden in burnout verzaakt :/
Is het aantal lesuren minderen dan geen logischer oplossing? Die voorrangsregels zullen toch wel gelden als je bvb 6u minder geeft ook?Mocht het niet zijn dat de oudste echt wel moet op deze school kunnen zonder wachtlijst (voorrang personeel, school op vijf min van huis voor OV4 type 9) dan was ik nu al waarschijnlijk voor een poosje offline, meer door de constante pijn dan door burnout. Maar het kan niet. En misschien zal ik wel deugd hebben met wat door te pushen, kan misschien ook wel voor een positieve kentering zorgen.

Waarom zou je voor een volledige bijbouw geen vergunning nodig hebben? Ik snap het ook echt niet inderdaad.Hoe kan je nu niet weten dat zoiets vergunningplichtig is?!![]()
Restaurant in Meulebeke moet dakterras afbreken: "Ik was beter gewoon failliet gegaan tijdens corona" | VRT NWS Nieuws
De uitbaters van restaurant "Sur Le Toit" in Meulebeke moeten hun dakterras afbreken. Dat heeft de rechter beslist. Ze moeten ook een boete betalen. Ze hadden geen vergunning voor het dakterras. Ze bouwden het terras tijdens de coronaperiode omdat ze minder klanten mochten plaatsen. "Ik had me...www.vrt.be
![]()
Het is niet omdat je een zaak hebt dat je daarom slim moet zijn he.Hoe kan je nu niet weten dat zoiets vergunningplichtig is?!![]()
Restaurant in Meulebeke moet dakterras afbreken: "Ik was beter gewoon failliet gegaan tijdens corona" | VRT NWS Nieuws
De uitbaters van restaurant "Sur Le Toit" in Meulebeke moeten hun dakterras afbreken. Dat heeft de rechter beslist. Ze moeten ook een boete betalen. Ze hadden geen vergunning voor het dakterras. Ze bouwden het terras tijdens de coronaperiode omdat ze minder klanten mochten plaatsen. "Ik had me...www.vrt.be
![]()

Het artikel in HLN is wel wat uitgebreider, VRT laat hier meer die bleitende eigenaar zijn zeg doen.Het is niet omdat je een zaak hebt dat je daarom slim moet zijn he.
En dan nog het sentimentele gezever dat hij zich beter had laten failliet gaan in coronatijd. Alsof het door corona opeens toegestaan is om zaken te doen zonder vergunning.![]()

Ik erger me vooral aan de fietsers met een grootlicht op hun fiets EN voorhoofd. Dat terwijl er nog een derde licht fungeert als stroboscoop.Fietsers in dit weer en op dit uur met twee lichtjes. Dat is niet voldoende, een giga zwarte vlek met twee pinkerkes.
8u21: "uw pakket is onderweg"
15u: "uw pakket kan helaas vandaag niet geleverd worden"
classic GLS, aflevering 45148674415...
hoe kunt ge nu niet op de hoogte zijn van de bouwwetgeving, en het toch niet nodig vinden om een advocaat aan te nemen?Hoe kan je nu niet weten dat zoiets vergunningplichtig is?!![]()
![]()
Koopkrachtpremie is enkel geldig op producten met een ecologisch karakter, basicly een eco-cheque.In de supermarkt (Monizze) "Uw saldo is ontoereikend (0€)"
Nochtans staat er ruim 200€ op de kaart. (koopkrachtpremie)
6 pogingen = 6x noppes
- de betaling van een maaltijd of voor de aankoop van verbruiksklare voeding,
- de aankoop van producten en diensten met een ecologisch karakter (het zal gaan om dezelfde producten en diensten die met ecocheques kunnen worden betaald).