Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Stevigste kater van de afgelopen jaren, amai

Sebiet het eind van de avond en thuiskomst eens reconstrueren met de madam.

een eigenaardige bluts op de auto van mijn vrouw. Achterdeur, just onder het venster. Lijkt of er van bovenaf iets opgevallen is, waar de deur wat breder wordt.

de eerste bluts is de ergste, nietwaar.

Hoeveel volk kan je weeral naar een kerstmarkt lokken? Mijn god, wat een massa.

Ik neem mijn woorden terug. Aachen viel eigenlijk mee. Vandaag geprobeerd om in Monschau binnen te geraken. We zijn ons weergekeerd na 1u aanschuiven richting pendelparking. We waren nog niet geparkeerd toen we de meute zagen staan aanschuiven aan de pendelbus die maar 1x per kwartier aankwam en vaak ook in de file vaststond en moest spookrijden. What the hell? Dat dorp is vacuum getrokken van het volk.

Ik neem mijn woorden terug. Aachen viel eigenlijk mee. Vandaag geprobeerd om in Monschau binnen te geraken. We zijn ons weergekeerd na 1u aanschuiven richting pendelparking. We waren nog niet geparkeerd toen we de meute zagen staan aanschuiven aan de pendelbus die maar 1x per kwartier aankwam en vaak ook in de file vaststond en moest spookrijden. What the hell? Dat dorp is vacuum getrokken van het volk.
Jij doet er toch evengoed aan mee? 🤷‍♂️

Ik snap eigenlijk niet de fuzz rond kerstmarkten. Een uur of 3 in de auto hangen om dan tussen de massa wat pinten te zwelgen, wat vettige troep te eten en wat chinese brol te kopen. En dan terug naar huis. Ik snap het oprecht niet. Zoals gewoonlijk dus.

Laatst bewerkt:
Ik snap eigenlijk niet de fuzz rond kerstmatkten. Een uur of 3 in de auto hangen om dan tussen de massa wat pinten te zwelgen, wat vettige troep te eten en wat chinese brol te kopen. En dan terug naar huis.
Goh, zo naar die verre kerstmarkten gaan zegt mij ook bitter weinig.
Maar zo een kerstmarkt hier in het dorp of in de omliggende dorpen is altijd wel leuk om te doen omdat je dan veel volk tegenkomt die je kent.

Goh, zo naar die verre kerstmarkten gaan zegt mij ook bitter weinig.
Maar zo een kerstmarkt hier in het dorp of in de omliggende dorpen is altijd wel leuk om te doen omdat je dan veel volk tegenkomt die je kent.
Dat is iets anders. Maar of het dan een kerstmarkt, bierfeest of pannekoekenavond is, het is het volk die het doet.

Ik snap eigenlijk niet de fuzz rond kerstmatkten. Een uur of 3 in de auto hangen om dan tussen de massa wat pinten te zwelgen, wat vettige troep te eten en wat chinese brol te kopen. En dan terug naar huis. Ik snap het oprecht niet. Zoals gewoonlijk dus.
Dat kan je natuurlijk over alles zeggen

Ik vond dat altijd wel gezellig die Duitse Weihnachtsmarktjes.
Vond.

Het wordt gewoon te druk, de fun is er vanaf voor mij. Denk dat het nu voor een paar jaar gedaan is.

Ga me zelf een kerstdecor maken op mijn binnenkoer met een drank en buitenbbq standje.

Toch een covid-test kunnen vastkrijgen deze zondag. Streepje te veel erop naar m'n goesting.
Morgen bij deze sneeuw nog bij de huisarts geraken op zomerbanden... top!

Oprecht uit nieuwsgierig: waarom ga je naar de huisarts?
Isolatie is namelijk niet meer verplicht.

Rechtvaardiging voor thuisblijven van 't werk?
Kan in principe met hoe ik me nu voel (koorts) ook nog wel thuiswerk doen, maar wil niet naar Brussel gaan, plus dan nog eens treinstaking.

Ben vrijdag al een dagje verlof verloren door ziek te zijn.

Rechtvaardiging voor thuisblijven van 't werk?
Kan in principe met hoe ik me nu voel (koorts) ook nog wel thuiswerk doen, maar wil niet naar Brussel gaan, plus dan nog eens treinstaking.

Ben vrijdag al een dagje verlof verloren door ziek te zijn.
Bel morgenochtend eens, kan zijn dat ze je zo een ziekte-attest voorschrijven.
Gaan ze niet doen bij mensen die ze niet kennen natuurlijk en al helemaal niet als je zelf zegt hoeveel dagen je "moet" thuisblijven. Maar het kan, en indien ze je toch wilen zien heb je toch al je afspraak staan.

Terug
Bovenaan