Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Waarom hebben al die zaken toch dezelfde namen. Alsof ge maar 5 namen moogt geven aan een pitazaak, huzur, Esra, efes, Anatolia,
Ge vergeet nog Kebab King en Sultan.
En de beste pita in elk dorp dat ik ken is altijd de Pita Pyramide :love:.

Zo. Leuk rijden met dit weer.

Zelfs de autostrade was maar half gestrooid precies.
De op- en afritten helemaal niet.

Getreurd iedereen, ik leef dus nog.

Verkeerd geslapen vannacht en zit heel m’n onderrug volledig vast. Ik kan niet zitten, wandelen, staan of liggen zonder continue pijn.

Verkeerd geslapen vannacht en zit heel m’n onderrug volledig vast. Ik kan niet zitten, wandelen, staan of liggen zonder continue pijn.
Als er geen enkele positie is die pijnloos is dan zou ik toch niet durven zeggen dat je "verkeerd geslapen" hebt maar eerder iets structureels. Ik zou toch een arts contacteren moest ik van u zijn.

Printers moeten toch echt het meest afgrijselijk stuk technologie ooit zijn. Ook de enige technologie die in 30 jaar maar niet vooruit lijkt te gaan. Letterlijk élke keer dat ik iets moet printen, of het nu thuis is of op het werk, is er wel iets mis. Geen verbinding, fout afdrukken, geen papier vinden (HET ZIT GEWOON IN DE PAPIERLADE, LUL), ...

Echt, mijn persoonlijke hel is een eindeloze cyclus van proberen iets af te printen en een printer die niet wil marcheren.

Untitled.png

Das nog even wachten :unsure:
Dat klopt niet. Zetten ze er standaard op, vermoed ik, om teveel vragen te vermijden.
Hier zonnepanelen aangemeld op 13/11 en goedkeuring was er op 1/12.

Ik schrijf hier alvast mijn ergernis van morgen want ik moet met de trein en ze geven gladheid en sneeuw.

Oké, nu voel ik me toch weer wat beter met mijn Covid19-diagnose, thuiswerk it is.
Dit soort weer en de NMBS, ik moet al bibberen bij het idee van de hoeveelheid extra vertragingen dit weer gaat opleveren.

Als er geen enkele positie is die pijnloos is dan zou ik toch niet durven zeggen dat je "verkeerd geslapen" hebt maar eerder iets structureels. Ik zou toch een arts contacteren moest ik van u zijn.
Is gewoon een gevolg mijn mijn operatie vorig jaar. Sindsdien is mijn onderrug, ongeacht alle versterkende oefeningen, een pak gevoeliger. Een verkeerde houding tijdens het slapen die bij andere mensen gewoon voor wat ochtendstijfheid zorgt, zorgt bij mij voor dergelijke pijn.

Komt vooral voor als ik heel de nacht op mijn buik gelegen heb, want dat is de slechtste positie voor je onderrug. Eigenlijk nog maar de 2de keer sinds mijn operatie dat ik er zo’n last van heb.

Nieuwe hernia?

Zoals ik in m’n antwoord op nestorius aanhaal, voornamelijk een bijwerking van mijn eerdere operatie. Ik heb nog wel een hernia zitten, maar op zich geen last van. Ik doe eigenlijk geen oefeningen in de fitness of sporten meer die “slecht” zijn voor de onderrug.

Deze positie al geprobeerd om de pijn te verlichten?
Sterkte!

Om dan als een schildpad op z’n rug nooit meer recht te raken :unsure: op dit moment zou ik m’n benen nooit in die hoek kunnen leggen.

Echt rot, begrijp u :frown:

Printers moeten toch echt het meest afgrijselijk stuk technologie ooit zijn. Ook de enige technologie die in 30 jaar maar niet vooruit lijkt te gaan. Letterlijk élke keer dat ik iets moet printen, of het nu thuis is of op het werk, is er wel iets mis. Geen verbinding, fout afdrukken, geen papier vinden (HET ZIT GEWOON IN DE PAPIERLADE, LUL), ...

Echt, mijn persoonlijke hel is een eindeloze cyclus van proberen iets af te printen en een printer die niet wil marcheren.
Zal nooit beteren.
Dat klopt niet. Zetten ze er standaard op, vermoed ik, om teveel vragen te vermijden.
Hier zonnepanelen aangemeld op 13/11 en goedkeuring was er op 1/12.
Bedankt voor de info, ben benieuwd.
Oké, nu voel ik me toch weer wat beter met mijn Covid19-diagnose, thuiswerk it is.
Dit soort weer en de NMBS, ik moet al bibberen bij het idee van de hoeveelheid extra vertragingen dit weer gaat opleveren.
Tot nu toe geen vertraging, enkel verminderde samenstelling. :unsure:

Of we beseffen zelf te weinig hoeveel lawaai we maken en hoe weinig rekening we houden met anderen op dat gebied.

Eerlijk? Ik denk dat ik dat soms teveel besef.

Op het einde van mijn verbouwing durfde ik amper nog een hamer vastnemen (zelfs tijdens de kantooruren op een weekdag) omdat in mijn achterhoofd de commentaren nog spookten van een buur wiens kinderen in de examens zaten. Ik kreeg meer stress van de potentiële geluidsoverlast die ik zou veroorzaken dan van de verbouwingswerken an sich.

Als ik dan nu zie, nu de rollen omgedraaid zijn, hoe diezelfde buren geen rekening houden met mijn bezorgdheden dan ben ik gewoon veel te braaf.

Zo. Leuk rijden met dit weer.

Zelfs de autostrade was maar half gestrooid precies.
De op- en afritten helemaal niet.

Getreurd iedereen, ik leef dus nog.
Zaterdag in de namiddag in een drukke dorpskern passeerde de strooiwagen. 2 'sproeiers' op een meter hoogte die fietsers, voetgangers en alle wagens (waaronder de mijne) tijdens het rijden onder het zout smeet. Ik hoorde de korrels kletteren op m'n motorkap en voorruit. Kunnen ze dat nu echt niet 's morgens doen of zo?

Mijn ergernis van de laatste 2,5 weken: m'n been die nog altijd redelijk kapot is en de daarbij horende aanhoudende pijn en beperkte mobiliteit. Vorige dinsdag echter bij een traumatoloog in de kliniek geweest die nu wel duidelijk kon zeggen wat er precies aan de hand was en wat ik moet doen. Hopelijk kan ik tegen de feestdagen die krukken opbergen.

Terug
Bovenaan