Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Maastricht ligt er eentje die Isis noemt. Ik weet niet of dat beter isWaarom hebben al die zaken toch dezelfde namen. Alsof ge maar 5 namen moogt geven aan een pitazaak, huzur, Esra, efes, Anatolia,

Ze kunnen het toch moeilijk "In de Stinkende Lookbek" noemen ofzo heWaarom hebben al die zaken toch dezelfde namen. Alsof ge maar 5 namen moogt geven aan een pitazaak, huzur, Esra, efes, Anatoli
Een beetje zoals elk Chinees Restaurant?Waarom hebben al die zaken toch dezelfde namen. Alsof ge maar 5 namen moogt geven aan een pitazaak, huzur, Esra, efes, Anatolia,

Of elke zaak aan een rondpunt of treinstation of snelweg afrit.Een beetje zoals elk Chinees Restaurant?![]()
Hoeveel volk kan je weeral naar een kerstmarkt lokken? Mijn god, wat een massa.
Jij doet er toch evengoed aan mee?Ik neem mijn woorden terug. Aachen viel eigenlijk mee. Vandaag geprobeerd om in Monschau binnen te geraken. We zijn ons weergekeerd na 1u aanschuiven richting pendelparking. We waren nog niet geparkeerd toen we de meute zagen staan aanschuiven aan de pendelbus die maar 1x per kwartier aankwam en vaak ook in de file vaststond en moest spookrijden. What the hell? Dat dorp is vacuum getrokken van het volk.

Jij doet er toch evengoed aan mee?![]()
Goh, zo naar die verre kerstmarkten gaan zegt mij ook bitter weinig.Ik snap eigenlijk niet de fuzz rond kerstmatkten. Een uur of 3 in de auto hangen om dan tussen de massa wat pinten te zwelgen, wat vettige troep te eten en wat chinese brol te kopen. En dan terug naar huis.
Dat is iets anders. Maar of het dan een kerstmarkt, bierfeest of pannekoekenavond is, het is het volk die het doet.Goh, zo naar die verre kerstmarkten gaan zegt mij ook bitter weinig.
Maar zo een kerstmarkt hier in het dorp of in de omliggende dorpen is altijd wel leuk om te doen omdat je dan veel volk tegenkomt die je kent.
Dat kan je natuurlijk over alles zeggenIk snap eigenlijk niet de fuzz rond kerstmatkten. Een uur of 3 in de auto hangen om dan tussen de massa wat pinten te zwelgen, wat vettige troep te eten en wat chinese brol te kopen. En dan terug naar huis. Ik snap het oprecht niet. Zoals gewoonlijk dus.
Hence de zoals gewoonlijk dus.Dat kan je natuurlijk over alles zeggen
Oprecht uit nieuwsgierig: waarom ga je naar de huisarts?Toch een covid-test kunnen vastkrijgen deze zondag. Streepje te veel erop naar m'n goesting.
Morgen bij deze sneeuw nog bij de huisarts geraken op zomerbanden... top!
Oprecht uit nieuwsgierig: waarom ga je naar de huisarts?
Isolatie is namelijk niet meer verplicht.
Bel morgenochtend eens, kan zijn dat ze je zo een ziekte-attest voorschrijven.Rechtvaardiging voor thuisblijven van 't werk?
Kan in principe met hoe ik me nu voel (koorts) ook nog wel thuiswerk doen, maar wil niet naar Brussel gaan, plus dan nog eens treinstaking.
Ben vrijdag al een dagje verlof verloren door ziek te zijn.