Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rotjung in het restaurant.... is hier precies een race circuit richting wc.

Glimlach: blij dat die van mij zo ni zijn. Die worden nu aanprezen als de voorbeelden van deze avond hoe kinderen zich horen te gedragen.

Wat voor een dwaze redenering is dit.
1. Ge zij niet stoerder met een piercing
2. Aan een gewone oorbel trekken doet ook zeer

Iets wat voor een stier van toepassing kan zijn, kan ook van toepassing zijn voor een mens :p.

Desondanks dat sommige mensen vrijwillig zaken laten perforeren, wetende dat dit pijn doet..., ik blijf dat stoer vinden. Slim dat heb ik niet gezegd... maar badass zeker.
Ik ga echter nooit zo badass zijn. 😁 🤡

Wat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.
Ba wah als ik iemand zie met een neusring is het altijd wel even schrikken.

Of het mij zou tegenhouden om een relatie aan te knopen met die onnozele koe? Neen. Zo erg vind ik dat nu ook weer niet.
Ik heb al een relatie en neen ze heeft geen neusring, maar ik zou niet enkel en alleen door een neusring zeggen: Het hoeft voor mij al niet meer ..

Iets wat voor een stier van toepassing kan zijn, kan ook van toepassing zijn voor een mens :p.

Desondanks dat sommige mensen vrijwillig zaken laten perforeren, wetende dat dit pijn doet..., ik blijf dat stoer vinden. Slim dat heb ik niet gezegd... maar badass zeker.
Ik ga echter nooit zo badass zijn. 😁 🤡
KAN ZIJN. Daar zegt ge het.

Als die goed gestoken worden, zijn die in de neus absoluut niet pijnlijk.
Noch mijn septum, noch die in mijn neusvleugels deden pijn.
Bij een dier gaat men er jammer genoeg veel nonchalanter en bruter mee om.

Edit: mn tunnels in mn oren daarentegen, da’s wel pijnlijk 😬

Ba wah als ik iemand zie met een neusring is het altijd wel even schrikken.

Of het mij zou tegenhouden om een relatie aan te knopen met die onnozele koe? Neen. Zo erg vind ik dat nu ook weer niet.
Zelfs onnozele koeien zijn meestal nog slim genoeg om geen relatie te willen met iemand die hun een onnozel koe noemt. Dus wees gerust, ge gaat nooit voor die keuze staan.

Zelfs onnozele koeien zijn meestal nog slim genoeg om geen relatie te willen met iemand die hun een onnozel koe noemt. Dus wees gerust, ge gaat nooit voor die keuze staan.
Dat was natuurlijk sarcistisch bedoeld he als reactie op (moest dat nog niet duidelijk zijn, al ligt dat er wel vrij dik op ;))

2dehands bieders.

Oude tv te koop gezet en ik schrijf er nog in dikke letters bij

"Fun-bieders die te hard onder de prijs bieden via chat worden genegeerd."

Natuurlijk binnen het halfuur 4 mensen die vragen wat de laagste prijs is of onderbieden. >_>

Is het naïef van mij om te denken dat er niet zoveel snullen op het internet zitten die niet kunnen lezen en/of denken dat ze nog een beetje mogen pingelen? :unsure:

KAN ZIJN. Daar zegt ge het.

Als die goed gestoken worden, zijn die in de neus absoluut niet pijnlijk.
Noch mijn septum, noch die in mijn neusvleugels deden pijn.
Bij een dier gaat men er jammer genoeg veel nonchalanter en bruter mee om.

Edit: mn tunnels in mn oren daarentegen, da’s wel pijnlijk 😬
En uw prins albert? Deed die pijn?

2dehands bieders.

Oude tv te koop gezet en ik schrijf er nog in dikke letters bij

"Fun-bieders die te hard onder de prijs bieden via chat worden genegeerd."

Natuurlijk binnen het halfuur 4 mensen die vragen wat de laagste prijs is of onderbieden. >_>

Is het naïef van mij om te denken dat er niet zoveel snullen op het internet zitten die niet kunnen lezen en/of denken dat ze nog een beetje mogen pingelen? :unsure:
Ge hebt het ook open gelaten voor interpretatie he.
- “wat is de laagste prijs?” vragen is al niet onderbieden
- onderbieden is mss niet te hard onderbieden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan