Squidward
Well-known member
Het is - jammerlijk - wat het is.Je bent wel een goede motivator voor het onderwijs. Wat een feest voor de drama-zoeker. Waarom nog tv-shows kijken als je het recht voor je neus kan zien en manipuleren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is - jammerlijk - wat het is.Je bent wel een goede motivator voor het onderwijs. Wat een feest voor de drama-zoeker. Waarom nog tv-shows kijken als je het recht voor je neus kan zien en manipuleren.
das geen hype, das old school, zelf de israelieten uit het oud testament hadden dat al.Wat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.
Dendeze is 3 koeien waardWat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.

Nochtans is dat goed voor eens goed aan te trekken. Zeer stoer zijn ze op dat moment wel niet meer.Wat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.
En elke dag schuifelen we een stapje dichter naar onze eigen ouders.Wat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.
Wat voor een dwaze redenering is dit.Nochtans is dat goed voor eens goed aan te trekken. Zeer stoer zijn ze op dat moment wel niet meer.
Wat voor een dwaze redenering is dit.
1. Ge zij niet stoerder met een piercing
2. Aan een gewone oorbel trekken doet ook zeer
.

Ba wah als ik iemand zie met een neusring is het altijd wel even schrikken.Wat is dat toch met die hype om een neusring te hebben. Vanwaar die drang om eruit te zien als een onnozele koe.
Het is toch normaal dat mensen zolang in een wachtrij met honderden andere mensen willen staan om die éne unieke foto te kunnen maken die niémand anders heeft?Nog nooit gesnapt waarom mensen zoveel over hebben voor een dwaze foto.
KAN ZIJN. Daar zegt ge het.Iets wat voor een stier van toepassing kan zijn, kan ook van toepassing zijn voor een mens.
Desondanks dat sommige mensen vrijwillig zaken laten perforeren, wetende dat dit pijn doet..., ik blijf dat stoer vinden. Slim dat heb ik niet gezegd... maar badass zeker.
Ik ga echter nooit zo badass zijn.![]()
![]()

Zelfs onnozele koeien zijn meestal nog slim genoeg om geen relatie te willen met iemand die hun een onnozel koe noemt. Dus wees gerust, ge gaat nooit voor die keuze staan.Ba wah als ik iemand zie met een neusring is het altijd wel even schrikken.
Of het mij zou tegenhouden om een relatie aan te knopen met die onnozele koe? Neen. Zo erg vind ik dat nu ook weer niet.
Dat was natuurlijk sarcistisch bedoeld he als reactie op (moest dat nog niet duidelijk zijn, al ligt dat er wel vrij dik opZelfs onnozele koeien zijn meestal nog slim genoeg om geen relatie te willen met iemand die hun een onnozel koe noemt. Dus wees gerust, ge gaat nooit voor die keuze staan.
)
En uw prins albert? Deed die pijn?KAN ZIJN. Daar zegt ge het.
Als die goed gestoken worden, zijn die in de neus absoluut niet pijnlijk.
Noch mijn septum, noch die in mijn neusvleugels deden pijn.
Bij een dier gaat men er jammer genoeg veel nonchalanter en bruter mee om.
Edit: mn tunnels in mn oren daarentegen, da’s wel pijnlijk![]()
Ge hebt het ook open gelaten voor interpretatie he.2dehands bieders.
Oude tv te koop gezet en ik schrijf er nog in dikke letters bij
"Fun-bieders die te hard onder de prijs bieden via chat worden genegeerd."
Natuurlijk binnen het halfuur 4 mensen die vragen wat de laagste prijs is of onderbieden. >_>
Is het naïef van mij om te denken dat er niet zoveel snullen op het internet zitten die niet kunnen lezen en/of denken dat ze nog een beetje mogen pingelen?![]()