Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ja, mensen willen alles zo geodkoop mogelijk he, liefst nog gratis.
Zo had ik ooit eens een oven te koop gezet. (Ie werkte nog heel goed, maar was +-10 jaar oud)
Uiteindelijk na veel afpingelen was deze verkocht voor het hele grote bedrag van .. 20€ ..

Komt die mens hier aan met de wagen

Koper: Die oven heeft geen gewoon stopcontact? (2-polig)
Ik: Neen dat is een speciale aansluiting he (5-polig)
Koper: Ah dan moet ik die oven niet hebben :unsure:

En weg was hij .. :tongue:

Ik heb de oude oven dan maar gedumpt in het containerpark.

Laatst bewerkt:
Ik ben zéker niet de voorbeeldleerkracht maar ik word zo ongelofelijk triest van de complete incompetentie waarmee de sector onder leiding van die volkomen oetlul staat. Die gaat echt niet tevreden zijn tot het gewoon Tejo zijn elitescholen zijn en brave werkbijtjes zonder ambitie gemaakt van de 95% die overschiet.

Bijna iedereen maakt de brug vandaag, ik die voor mijn werk 3 afspraken heb vandaag (aja want zelfstandigen doen zelden mee met brugdagen), is dat al heel de dag fucking druk op de baan, zelfs de sluipweggetjes die tijdens een normale spits gewoon vlot zijn zitten nu vol.
As ge nen brugdag hebt blijft dan thuis of ga naar de zee maar blijf van mij baan af ipv god weet ik wat allemaal te doen :angry:

Ik ben zéker niet de voorbeeldleerkracht maar ik word zo ongelofelijk triest van de complete incompetentie waarmee de sector onder leiding van die volkomen oetlul staat. Die gaat echt niet tevreden zijn tot het gewoon Tejo zijn elitescholen zijn en brave werkbijtjes zonder ambitie gemaakt van de 95% die overschiet.
Ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik een nva-stemmer ben, maar ik ben akkoord dat Weyts effectief een incompetente lul is.

Als ge da nie in uw beschrijving had staan, was da ook wel een dickmove van u zenne.

Laatst bewerkt:
Ge hebt het ook open gelaten voor interpretatie he.
- “wat is de laagste prijs?” vragen is al niet onderbieden
- onderbieden is mss niet te hard onderbieden

Bij bieden heb ik een "bieden vanaf" ingesteld dus ik zou zeggen dat dat voldoende informeert over de laagste prijs als ik ook nog een vraagprijs meegeef. :p De nuance van "niet te hard onderbieden" is bij nader inzien niet slim van mij.
Nu ja, mensen willen alles zo geodkoop mogelijk he, liefst nog gratis.
Zo had ik ooit eens een oven te koop gezet. (Ie werkte nog heel goed, maar was +-10 jaar oud)
Uiteindelijk na veel afpingelen was deze verkocht voor het hele grote bedrag van .. 20€ ..

Komt die mens hier aan met de wagen

Ik heb de oude oven dan maar gedumpt in het containerpark.
Had ge op voorhand gezegd dat het 5-polig was? :D

Als ge da nie in uw beschrijving had staan, was da ook wel wen dickmove van u zenne.
Eerlijk? Dit was toen gewoon uit eigen onwetendheid tot mijn eigen schande. Pas toen die koper er vragen over stelde dacht ik: Ouchies. En ja toen pas zag ik dat het een andere stekker was. Ik dacht toen dat het allemaal hetzelfde was (NOT!)

Had ge op voorhand gezegd dat het 5-polig was? :D
Haha neen want ik wist toen (15 jaar geleden of zo) niet eens dat er een verschil was. ;)

Die bewoording hierboven heb ik tegen die mens ook niet gezegd he. Ik weet pas het verschil sinds de dag dat die koper de vraag stelde. :wallbash:

Het is zoals het gezegde: Al doende leert men. (En wat je niet weet kan je ook niet zeggen of op voorhand opzoeken want je hebt geen flauw benul)

Eerlijk? Dit was toen gewoon uit eigen onwetendheid tot mijn eigen schande. Pas toen die koper er vragen over stelde dacht ik: Ouchies. En ja toen pas zag ik dat het een andere stekker was. Ik dacht toen dat het allemaal hetzelfde was (NOT!)

Haha neen want ik wist toen (15 jaar geleden of zo) niet eens dat er een verschil was. ;)

Die bewoording hierboven heb ik tegen die mens ook niet gezegd he. Ik weet pas het verschil sinds de dag dat die koper de vraag stelde. :wallbash:

Het is zoals het gezegde: Al doende leert men. (En wat je niet weet kan je ook niet zeggen of op voorhand opzoeken want je hebt geen flauw benul)

Moet nu eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit een 5-polige stekker heb gezien, dus ik snap de vergissing wel.

Mijn oven was ook een meerfase aansluiting maar er stond van mij een verbindingsschema op om hem om te zetten naar een gewone stekker...

Zal voor den uwen ook wel het geval geweest zijn aangezien de meerderheid van de bevolking maar een monofasig net heeft.

Dus das 20€ in de container :unsure:

Ik was nog es part of the problem vandaag. Wat een massa volk op de uitstap. Ne mens zou er voor thuisblijven in zijn hof. Denk dat de fransen ook een brugdag hadden.

18u30 afgesproken bij mensen.
18u20 telefoon of het ook om 19u30 kon want ze moesten nog naar een gebedswake
"Ja dat is onvoorzien hè"

Ja toen we dat afspraken wist ge het inderdaad niet, maar die mens is nie 10 minuten geleden dood gevallen hè

18u30 afgesproken bij mensen.
18u20 telefoon of het ook om 19u30 kon want ze moesten nog naar een gebedswake
"Ja dat is onvoorzien hè"

Ja toen we dat afspraken wist ge het inderdaad niet, maar die mens is nie 10 minuten geleden dood gevallen hè
Je mag nog komen. Dat is ook al wat.

Tussen mn afspraken door rap ff de AH in voor m'n avondeten te kopen. Ik moet nog 1 ding hebben en ik kan naar de kassa.
Uiteraard staat er boven het product dat ik nog nodig heb een artikel in bonus. En uiteraard een koppel dat allebei vlak voor mijn product staat te discussiëren hoeveel voorraad ze gaan inslaan van het in-bonus-staande product. Er zijn 3 verschillende smaken. Elk zakje een keer vastpakken, x aantal in de kar leggen, verder discussiëren of ze er nog willen of niet, nog een zakje vastnemen en kijken naar de houdbaarheidsdatum, verder discuteren....

DAS VAN KNORR TRUT DA VERVALT NI, IK HEB ENKEL 1 FUCKING BLIKJE MAIS NODIG EN DAN MOOGDE NOG AL WAT GE WILT FILOSOFEREN OVER HOEVEEL ZAKJES KNORR ROMMEL GE INSLAAT

agajsmamndbajamsnsbdjams:angry:

/ rant

Ne 6pack kronenbourg gekocht in frankrijk voor 's avonds nog ene te drinken op het app als de klein mannen slapen. Bah, ik had vroeger de indruk dat dat lekkerder was. Vorte pils.
Der stond hier tripel hop Duvel op de kaart. Wel 4,90€ maar alles om die vorte kronenbourg door te spoelen!

Rotjung in het restaurant.... is hier precies een race circuit richting wc.

Glimlach: blij dat die van mij zo ni zijn. Die worden nu aanprezen als de voorbeelden van deze avond hoe kinderen zich horen te gedragen.

Ik was nog es part of the problem vandaag. Wat een massa volk op de uitstap. Ne mens zou er voor thuisblijven in zijn hof. Denk dat de fransen ook een brugdag hadden.
Tof om te zien dat je zo'n leuke vakantie hebt!
:unsure:

Tof om te zien dat je zo'n leuke vakantie hebt!
:unsure:
Maar ik amuseer mij hoor :lol:

Wel net iets raar gezien. In het resto hier stond een burger maison op de kaart. Mens naast mij heeft dat besteld.

Toen dat toekwam nam ie de bovenste bun eraf met mes en vork en is dat beginnen opeten. Daarna waren de groenten aan de beurt, nu is hij zijn vlees aan het versnijden en straks de onderste bun :lol: en alles met mes en vork he!

Tussen mn afspraken door rap ff de AH in voor m'n avondeten te kopen. Ik moet nog 1 ding hebben en ik kan naar de kassa.
Uiteraard staat er boven het product dat ik nog nodig heb een artikel in bonus. En uiteraard een koppel dat allebei vlak voor mijn product staat te discussiëren hoeveel voorraad ze gaan inslaan van het in-bonus-staande product. Er zijn 3 verschillende smaken. Elk zakje een keer vastpakken, x aantal in de kar leggen, verder discussiëren of ze er nog willen of niet, nog een zakje vastnemen en kijken naar de houdbaarheidsdatum, verder discuteren....

DAS VAN KNORR TRUT DA VERVALT NI, IK HEB ENKEL 1 FUCKING BLIKJE MAIS NODIG EN DAN MOOGDE NOG AL WAT GE WILT FILOSOFEREN OVER HOEVEEL ZAKJES KNORR ROMMEL GE INSLAAT

agajsmamndbajamsnsbdjams:angry:

/ rant
Gewoon snel pakken. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Of ge smijt al dat Knor gerief in de kar en smijt het elders eruit.

Edit: mn tunnels in mn oren daarentegen, da’s wel pijnlijk 😬
Maar ergens wel een soort zalige (en verslavende :unsure: pijn)

Doet me eraan denken dat ik nog eens een afspraak moet maken om de stretch in m'n oor nog eens te laten vergroten.

en m'n ladder heeft nog wat tredes nodig

En ik twijfel enorm om in m'n ander oor ook een stretch te laten steken. Tijdelijk probleem is dan dat ik met 2 verschillende groottes ga zitten. M'n vrouw zaagt/vraagt daar al een tijdje naar, maar ik vind ergens de asymetrie wel iets hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan