Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het aantal pk telt niet altijd.ik vind 200pk niet weinig hoor.
Always a bigger fishHet aantal pk telt niet altijd.
Het is wat ge er mee doet!
Zeker als 3000pk u nadert.
"zware treinaanrijding aan spoorwegovergang in Bilzen"
Al gedaan maar allemaal spuuglelijk en traag. Tis een slechte tijd om op zoek te gaan naar 2dehandse auto's, prijzen zijn ferm gestegen.Ik voelde me al slecht bij de 750 euro voor een groot onderhoud en 4 nieuwe banden.
Dan kunt ge mss al beter uitkijken naar een andere auto.
Een kleine 2de hands met niet te veel km's op de teller. Iets van een 10K euro.
Of als je niet vies bent van een dacia, die sandero's vind je nieuw voor een 11k.
"Als het maar rijdt."
Kweet niet of het deze was, maar ik heb zo een espace live aan het werk gezien in het voorprogramma van de GP Silverstone 1995. Was met het Williams chassis van '92 of '93 met een echt wel enorm rauwe motor.Jawel:
met een zware hegschaar op benzine kan je dat misschien wel inkorten tot 2m ofzo? Tzal wel even lastig zijn denk ikDe haag geschoren en dat had enkele ergernissen:
- mijn trapje was net te laag, dus de bovenkant heb ik niet mooi kunnen afdoen. Haag is zeker +3 meter hoog. Kzou dat eigenlijk graag met minstens een metertje willen inkorten, maar ik betwijfel of dat dit kan? Staat ook veel te dik, maar daar is niks meer aan te doen.
- het is duidelijk dat ik er allergisch aan ben. Rode plekken en zwellingen op de armen en verschillende snot en niesbuien gehad. Gelukkig weer van zijn eigen over gegaan nadat het werk gedaan was. Volgende keer maar t-shirt met lange mouwen aandoen (eerst nog een kopen) en misschien best ook maskertje.
een kettingzaag in mijn handen is sowieso een no-go, das met mijn eigen leven spelen.met een zware hegschaar op benzine kan je dat misschien wel inkorten tot 2m ofzo? Tzal wel even lastig zijn denk ik
.... even zwaarder materiaal lenen ofzo, of tuinman laten doen. Een kettinzaag raakt daar zeker ook zonder probs door, maar is misschien overkill.
Zou het niet handiger zijn (en geruststellenderDe haag geschoren en dat had enkele ergernissen:
- mijn trapje was net te laag, dus de bovenkant heb ik niet mooi kunnen afdoen. Haag is zeker +3 meter hoog. Kzou dat eigenlijk graag met minstens een metertje willen inkorten, maar ik betwijfel of dat dit kan? Staat ook veel te dik, maar daar is niks meer aan te doen.
- het is duidelijk dat ik er allergisch aan ben. Rode plekken en zwellingen op de armen en verschillende snot en niesbuien gehad. Gelukkig weer van zijn eigen over gegaan nadat het werk gedaan was. Volgende keer maar t-shirt met lange mouwen aandoen (eerst nog een kopen) en misschien best ook maskertje.
) om die 1x goed te laten zetten door een tuinman? Misschien een beschutte werkplaats in de buurt die ook tuinonderhoud doet?een kettingzaag in mijn handen is sowieso een no-go, das met mijn eigen leven spelen.
I'm like this:
... zelf ook geen held in door m'n oren, moet zelfs 20m van kettinzagen wegblijven ikke.ook de mannekes?In mei legt iedere vogel een ei minne man![]()
![]()
![]()
Ja shitty eggs.ook de mannekes?
Tijd voor:Bril van de oudste mooi doormidden gebroken. En van de drie soorten alles-lijm in huis geen eentje die ook maar een haar blijft plakken.