Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Auto binnengebracht voor klein onderhoudje en wissel zomerbanden.

Meneer, ni zo goe nieuws, der moet iets vervangen worden.

Hier is uw offerte van 4500 euro.
Nog altijd goedkoper dan de kost van minimum 6500 EUR die ik heb voor mijn auto voor revisie van motor. Carrosserie moet ook aangepakt worden maar daar kon hij geen prijs voor geven, daarom de minimum.

Ja, ik ga de centen sowieso leggen. Voor dat geld is de auto weer jaren goed. Als ik hem moet verkopen en privé iets anders aanschaffen zal het mij een pak meer kosten. Auto heeft nog maar 100.000km en kan hopelijk nog jaren mee als ruime gezins-lastezel. Moest ie nu al 300k km op de klok staan hebben dan had ik het wss niet gedaan.

Ik voelde me al slecht bij de 750 euro voor een groot onderhoud en 4 nieuwe banden.
Nog altijd goedkoper dan de kost van minimum 6500 EUR die ik heb voor mijn auto voor revisie van motor. Carrosserie moet ook aangepakt worden maar daar kon hij geen prijs voor geven, daarom de minimum.
Dan kunt ge mss al beter uitkijken naar een andere auto.
Een kleine 2de hands met niet te veel km's op de teller. Iets van een 10K euro.

Of als je niet vies bent van een dacia, die sandero's vind je nieuw voor een 11k.
"Als het maar rijdt."

Frigo vorig jaar in april geïnstalleerd. Nu is ie opeens kapot. Afspraak maken met keukenbouwer en elektrofabrikant loopt zeer moeilijk.
"Ah meneer, woensdag kan er iemand langskomen".

Excuseer? Ik moet een kleine week zonder frigo & diepvriezer zien rond te komen? Btw, heel mijn vriezer is trouwens aant ontdooien :mad:

Los van dat misverstand hierboven: Wie niet afkomt naar een (dokters)afspraak zonder te verwittigen is zelf de arrogante persoon IMHO, uitgezonderd overmacht. Dat je in zo'n situaties dan toch moet betalen lijkt mij meer dan terecht.
Ik denk niet dat mac-bc hoeft te betalen? Hij kreeg een foute locatie door, dat lijkt mij aldus een misverstand.
(En indien wel, dan zou ik niet betalen en van huisarts switchen, op dat vlak ben ik toch ook iemand die als hij meent onterecht te moeten betalen, dit niet zal doen, ik ben zelf ook gene gemakkelijke op dat vlak, just is just bij mij)

Maar voor het overige volledig mee akkoord. Zomaar niet komen opdagen, zonder geldige reden, is terecht een forfetair bedrag betalen.

Laatst bewerkt:
Verdikke toch, die stoelgang test resultaten moet je voor aanmelden met paspoort en dergelijke of itsme....

Mijn baas zijn vader weigert daar aan deel te nemen, dus ik heb eens de test gedaan, voor opsporing dikke darm kanker..
Nu zit die toch wel voor maanden in het buitenland zeker, dus geraak ik niet aan mijn resultaat.

Ik heb gebeld naar dat centrum, en ze gaan die nu normaal per post bezorgen. Oef. Ik ben benieuwd.
(edit: de huis arts zou het resultaat ook moeten weten, maar ik weet niet wie zijn huis arts is)
heb je onder een ander zijn naam jouw kak laten onderzoeken?

Nee hoor, sorry voor het trol/drol postje :p

On topic terug: Zalando, hun voorstellen. Dat klopt toch niet steeds.
Ze hebben nu al een paar keer gezegd "neem een maatje groter"

Dus ik bestel Large ipv medium.
Blijkbaar dat large toch veel te groot is.

Ik vind het jammer om telkens te retourneren.
Slecht voor het milieu natuurlijk, plus weer een hoop rompslomp.

Waarom zetten ze dat er toch telkens bij, als het geen waar is?
Vanaf nu ga ik die waarschuwing toch gewoon negeren, en mijn eigen maat kiezen.

Nee hoor, sorry voor het trol/drol postje :p

On topic terug: Zalando, hun voorstellen. Dat klopt toch niet steeds.
Ze hebben nu al een paar keer gezegd "neem een maatje groter"

Dus ik bestel Large ipv medium.
Blijkbaar dat large toch veel te groot is.

Ik vind het jammer om telkens te retourneren.
Slecht voor het milieu natuurlijk, plus weer een hoop rompslomp.

Waarom zetten ze dat er toch telkens bij, als het geen waar is?
Vanaf nu ga ik die waarschuwing toch gewoon negeren, en mijn eigen maat kiezen.
Je hebt hier aangegeven dat je serieus wat bent aangekomen en tegenwoordig L moet nemen. Zalando neemt dat over van je browser en stelt je een betere maat voor. Dat is toch helemaal prima :unsure:

Je hebt hier aangegeven dat je serieus wat bent aangekomen en tegenwoordig L moet nemen. Zalando neemt dat over van je browser en stelt je een betere maat voor. Dat is toch helemaal prima :unsure:
Voor bepaalde modellen wel dat klopt. Maar het zou me wel verwonderen dat zalando met chatGPT en AI werken die mijn browser en BMI scant en opvolgt. 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan