Dan verklaar je zo'n al -tigste keer in het kwadraad-weerlegde stelling ook best niet op een discussieforum.Ik heb weinig zin om deze discussie voor de -tigste keer te gaan voeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan verklaar je zo'n al -tigste keer in het kwadraad-weerlegde stelling ook best niet op een discussieforum.Ik heb weinig zin om deze discussie voor de -tigste keer te gaan voeren.
Nog altijd goedkoper dan de kost van minimum 6500 EUR die ik heb voor mijn auto voor revisie van motor. Carrosserie moet ook aangepakt worden maar daar kon hij geen prijs voor geven, daarom de minimum.Auto binnengebracht voor klein onderhoudje en wissel zomerbanden.
Meneer, ni zo goe nieuws, der moet iets vervangen worden.
Hier is uw offerte van 4500 euro.
Dan kunt ge mss al beter uitkijken naar een andere auto.Nog altijd goedkoper dan de kost van minimum 6500 EUR die ik heb voor mijn auto voor revisie van motor. Carrosserie moet ook aangepakt worden maar daar kon hij geen prijs voor geven, daarom de minimum.

Ik denk niet dat mac-bc hoeft te betalen? Hij kreeg een foute locatie door, dat lijkt mij aldus een misverstand.Los van dat misverstand hierboven: Wie niet afkomt naar een (dokters)afspraak zonder te verwittigen is zelf de arrogante persoon IMHO, uitgezonderd overmacht. Dat je in zo'n situaties dan toch moet betalen lijkt mij meer dan terecht.
heb je onder een ander zijn naam jouw kak laten onderzoeken?Verdikke toch, die stoelgang test resultaten moet je voor aanmelden met paspoort en dergelijke of itsme....
Mijn baas zijn vader weigert daar aan deel te nemen, dus ik heb eens de test gedaan, voor opsporing dikke darm kanker..
Nu zit die toch wel voor maanden in het buitenland zeker, dus geraak ik niet aan mijn resultaat.
Ik heb gebeld naar dat centrum, en ze gaan die nu normaal per post bezorgen. Oef. Ik ben benieuwd.
(edit: de huis arts zou het resultaat ook moeten weten, maar ik weet niet wie zijn huis arts is)
Precies héheb je onder een ander zijn naam jouw kak laten onderzoeken?
Beetje casual identiteitsfraude hé.heb je onder een ander zijn naam jouw kak laten onderzoeken?
Er zit een reukje aan die zaak!Beetje casual identiteitsfraude hé.

Je hebt hier aangegeven dat je serieus wat bent aangekomen en tegenwoordig L moet nemen. Zalando neemt dat over van je browser en stelt je een betere maat voor. Dat is toch helemaal primaNee hoor, sorry voor het trol/drol postje
On topic terug: Zalando, hun voorstellen. Dat klopt toch niet steeds.
Ze hebben nu al een paar keer gezegd "neem een maatje groter"
Dus ik bestel Large ipv medium.
Blijkbaar dat large toch veel te groot is.
Ik vind het jammer om telkens te retourneren.
Slecht voor het milieu natuurlijk, plus weer een hoop rompslomp.
Waarom zetten ze dat er toch telkens bij, als het geen waar is?
Vanaf nu ga ik die waarschuwing toch gewoon negeren, en mijn eigen maat kiezen.

Voor bepaalde modellen wel dat klopt. Maar het zou me wel verwonderen dat zalando met chatGPT en AI werken die mijn browser en BMI scant en opvolgt.Je hebt hier aangegeven dat je serieus wat bent aangekomen en tegenwoordig L moet nemen. Zalando neemt dat over van je browser en stelt je een betere maat voor. Dat is toch helemaal prima![]()

Hoe krijg je dat kapot trouwens?Koppeling van de automatische versnellingsbak
Een koppeling is een slijtonderdeel he. Dus dat kan ook gewoon slijtage zijn.Hoe krijg je dat kapot trouwens?
Na 100.000km al?Een koppeling is een slijtonderdeel he. Dus dat kan ook gewoon slijtage zijn.
Na 100.000km al?
Huidige generatie Renault Espace.

again:Blijft ook een zware auto met veel vermogen op de voorwielen.
De dadjokes mogen nu wel stoppen hoor @TomskiHuidige generatie Renault Espace.
Zet er volgende keer maar Pirelli P Zero's op en een spoiler voor de aerodynamica.Blijft ook een zware auto met veel vermogen op de voorwielen.