Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuinmeubels gekocht in de winkel en nu merk ik dat ik via het werk op een webshop 15% korting kan krijgen...komt op 350 euro verschil.
Ik erger mij aan hoe stom en impulsief we die aankopen hebben gedaan :(

Zo herkenbaar..

Wij hebben via het werk korting in veel winkels waar ik toch af en toe kom of webshops waar ik geregeld bestel (Gamma, bol.com, Carrefour, AS Adventure, Decathlon, Zalando, Krefel, Colruyt, Torfs, Ikea, Fun,...) En telkens vergeet ik dat.

Probleem is dat we op een online platform vouchers moeten kopen die we dan in die winkels kunnen gebruiken.
En bij Colruyt aanvaarden ze die vouchers bvb niet bij Collect&Go wat we meestel doen daar, enkel aan de gewone kassa.

Hond van mijn vrouw die bij haar moeder verblijft in Brazilie die snel achteruit gaat. :(
2 weken geleden een tumor gevonden die op haar hart drukt en sinds gisteren kan ze opeens niet meer zien.
Triestig om ze zo te zien sukkelen.

Ik toon mijn leeftijd, denk ik. Maar ik had toezicht het eerst uur, een tweedejaar, dus 13-14 ongeveer. Ik zie daar gezichtjes vol fond de teint, poeder, highlighter, contour, smokey eye (de avond versie, echt full-on), lipliner en lipstick, ... Voor een schooldag. Aan 14 jaar. En tegenwoordig ook allemaal met de buik bloot (staat zelfs zo in de regels, een streep blote buik - dus niet gewoon 'ik strek en mijn shirt gaat even naar boven - is geen issue meer. Ik snap het nog wel, mocht ik nog zo fris zijn en een platte buik hebben, ik deed het ook. Maar ergens vind ik het ook wat spijtig, het is toch zo jong... Soit, dit is Squid nu kennelijk:
In mijn tijd liepen sommige dames van 14-16 jaar ook rond met hun buik bloot, overmatig geschminkt en een string zodanig opgetrokken dat die uit de jeansbroek ter hoogte van de onderrug kwam.

Bah.

Ik wil terug.

Ik toon mijn leeftijd, denk ik. Maar ik had toezicht het eerst uur, een tweedejaar, dus 13-14 ongeveer. Ik zie daar gezichtjes vol fond de teint, poeder, highlighter, contour, smokey eye (de avond versie, echt full-on), lipliner en lipstick, ... Voor een schooldag. Aan 14 jaar. En tegenwoordig ook allemaal met de buik bloot (staat zelfs zo in de regels, een streep blote buik - dus niet gewoon 'ik strek en mijn shirt gaat even naar boven - is geen issue meer. Ik snap het nog wel, mocht ik nog zo fris zijn en een platte buik hebben, ik deed het ook. Maar ergens vind ik het ook wat spijtig, het is toch zo jong... Soit, dit is Squid nu kennelijk:
nee, we zien dat hier ook wel passeren op de luchthaven, en jonger dan 14 ook.
of zo met zo'n broek waar op de kont in glitters "juicy" staat. welke ouder koopt dàt voor pre-puber kind??

of zo met zo'n broek waar op de kont in glitters "juicy" staat. welke ouder koopt dàt voor pre-puber kind??
Gohja, meestal kan je wel een zekere link herkennen tussen ouders en kind. Ik kan me natuurlijk ook wel inbeelden dat een meisje van 12+ al eens zelf dingen uitkiest.

Dat is gewoon van het merk Juicy Couture.

Boomer!

Mijn collega die hier op kantoor 2 bureaus verder zit, is letterlijk elke minuut zwaar aan het hoesten (heb geturfd) en dit al 3 dagen aan een stuk. Laatste keer deze winter had ze dit 2 weken aan een stuk (tot het zo erg was dat wij haar hebben gedwongen om twee dagen naar huis te gaan). Los van het feit dat dit enorm irriterend is en je hierdoor niet in een concentratieflow geraakt, is dit ook asociaal naar besmettingsrisico toe.

Mijn collega die hier op kantoor 2 bureaus verder zit, is letterlijk elke minuut zwaar aan het hoesten (heb geturfd) en dit al 3 dagen aan een stuk. Laatste keer deze winter had ze dit 2 weken aan een stuk (tot het zo erg was dat wij haar hebben gedwongen om twee dagen naar huis te gaan). Los van het feit dat dit enorm irriterend is en je hierdoor niet in een concentratieflow geraakt, is dit ook asociaal naar besmettingsrisico toe.
Niet iedereen die hoest, is besmettelijk. Bvb als reactie op stress, een allergie, airco, ziekte waarvan het besmettingsgevaar al voorbij is,...

Dat het irritant is, dat wil ik gerust geloven! Maar dat wil niet zeggen dat een dokter haar thuis moet schrijven.
Vriendelijke groeten, iemand wiens standaard hoestje klinkt als een parende zeekoe.

Niet iedereen die hoest, is besmettelijk. Bvb als reactie op stress, een allergie, airco, ziekte waarvan het besmettingsgevaar al voorbij is,...

Dat het irritant is, dat wil ik gerust geloven! Maar dat wil niet zeggen dat een dokter haar thuis moet schrijven.
Vriendelijke groeten, iemand wiens standaard hoestje klinkt als een parende zeekoe.
De kans dat ze kan thuiswerken als het op kantoor is, is wel erg groot. Kan ze gewoon thuis irritant doen toch?

Auto binnengebracht voor klein onderhoudje en wissel zomerbanden.

Meneer, ni zo goe nieuws, der moet iets vervangen worden.

Hier is uw offerte van 4500 euro.

De kans dat ze kan thuiswerken als het op kantoor is, is wel erg groot. Kan ze gewoon thuis irritant doen toch?
Mocht dat zo zijn, zou Jeronimo toch ook gewoon thuis werken ipv zich rot te irriteren aan die collega?
Er zijn zowel sectoren als individuele bedrijven die geen thuiswerk toestaan.

Mooi zo.

De eerste dokter die mij zal factureren omdat ik eens 5 minuten later ben, die zal een schadevergoeding in de bus krijgen van de gecumuleerde tijd die ik de afgelopen 30 jaar heb moeten wachten op hem. Of factureren uiteraard, wanneer ik zelfstandig geworden ben.

Leuke maatschappij! :thumb:
Je kan alleen een factuur sturen als je een prestatie hebt geleverd of een object hebt verkocht. Niet random omdat je ergens hebt zitten wachten, veel succes met je carrière als zelfstandige :rolleyes:

Auto binnengebracht voor klein onderhoudje en wissel zomerbanden.

Meneer, ni zo goe nieuws, der moet iets vervangen worden.

Hier is uw offerte van 4500 euro.
Verklaar iets.... Iets van 4500 euro lijkt me wel serieus. Dat zal wel geen pak frieten zijn dat over de zetel is gemorst en waarvan de saus in uw koppeling is gedrupt, hè.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan