Ik volg die thread niet zo graag, dus staat niet in mijn watched listHonden topic volgen he!!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg die thread niet zo graag, dus staat niet in mijn watched listHonden topic volgen he!!

Sommigen houden daarvan.Ik denk dat ik mijne gebuur zijn hamer en ander werkmateriaal ergens in een lichaamsopening ga steken waar hij het niet graag heeft.![]()
Het leven als volwassene kan toch sucken. -> Don't grow up, it's a trap!Los van dat misverstand hierboven: Wie niet afkomt naar een (dokters)afspraak zonder te verwittigen is zelf de arrogante persoon IMHO, uitgezonderd overmacht. Dat je in zo'n situaties dan toch moet betalen lijkt mij meer dan terecht.zoals zij ook steeds vaker op arrogante wijze doen wanneer iemand niet afbelt
Los van dat misverstand hierboven: Wie niet afkomt naar een (dokters)afspraak zonder te verwittigen is zelf de arrogante persoon IMHO, uitgezonderd overmacht. Dat je in zo'n situaties dan toch moet betalen lijkt mij meer dan terecht.
Tuurlijk wel. Misverstand, "grondige reden", kunnen nog altijd redenen zijn waarbij er - juridische - basis is om te gaan factureren. Wat jij bedoelt is morele basis.In normale (klanten)relaties wordt er dan eens gebeld naar die persoon die "niet afkomt". Dan is er misschien een misverstand, een grondige reden, of geen grondige reden.
In dat laatste geval ga je bij normale (klanten)relaties dan eens vloeken maar is er geen enkele (juridische) basis om te gaan factureren.
Tuurlijk wel. Misverstand, "grondige reden", kunnen nog altijd redenen zijn waarbij er - juridische - basis is om te gaan factureren. Wat jij bedoelt is morele basis.
Nee. Omdat jij geen factuur kan sturen, tenzij je zelfstandig bent. Je kan wel een schadevergoeding eisen.Mag ik dan ook factureren naar de dokter als die, zoals deze week, mij voor niets naar een verkeerde afspraak heeft gestuurd waardoor ik 2 uur (!) kwijt ben? Of heeft de medaille slechts één zijde?
Nee. Omdat jij geen factuur kan sturen, tenzij je zelfstandig bent. Je kan wel een schadevergoeding eisen.
Je kan natuurlijk enkel een schadevergoeding eisen als iemand een fout heeft gemaakt. En het is niet omdat jij denkt dat iemand laten wachten een fout is, dat dit ook maatschappelijk zo aanzien wordt.De eerste dokter die mij zal factureren omdat ik eens 5 minuten later ben, die zal een schadevergoeding in de bus krijgen van de gecumuleerde tijd die ik de afgelopen 30 jaar heb moeten wachten op hem. Of factureren uiteraard, wanneer ik zelfstandig geworden ben.
Familie en kindjes zo leuk.1. Afspraak met dokter op drie kwartier rijden. Kom daar toe. Niemand te zien. Gans dat gebouw afgezocht. Niemand te zien. Gebeld. Niemand neemt op. Dan bel ik de volgende morgen. "Ah, mac-bc, je bent niet komen opdagen gisteren!". Euh pardon?! Bleek dat zij op 2 locaties zit, en ze mij de verkeerde locatie hebben doorgestuurd. Nog los van al mijn verloren tijd van de vorige keren in die wachtkamers, nu nog eens 2 uur verloren tijd. Ik zal die uren eens beginnen factureren, zoals zij ook steeds vaker op arrogante wijze doen wanneer iemand niet afbelt.
2. Sinds lange tijd heb ik mijn kinderen eens een weekendje bij mijn schoonouders kunnen droppen komend weekend. Mijn beste maten gebeld om af te spreken. Niemand die kan.Het leven als volwassene kan toch sucken. -> Don't grow up, it's a trap!
In normale relaties getuigt het van elementaire beleefdheid om te verwittigen als je een afspraak niet gaat halen. En zoals ik al zei in mijn vorige reactie: Dat is dan buiten situaties zoals de jouwe gerekend waarbij er sprake is van een misverstand, foute communicatie, dringende onvoorziene omstandigheden enzoverder, maar dat zijn helaas de uitzonderingen bij de no-shows.In normale (klanten)relaties wordt er dan eens gebeld naar die persoon die "niet afkomt". Dan is er misschien een misverstand, een grondige reden, of geen grondige reden.
In dat laatste geval ga je bij normale (klanten)relaties dan eens vloeken maar is er geen enkele (juridische) basis om te gaan factureren.
Je bedoelt gaan wandelen en/of een actiefilm 's avonds zien?Ik zal eens gaan zien se wat ik in het weekend ga doen.
Keuzestress gaat het weer zijn.

Jup en in Duitsland wordt het blijkbaar voor 2 dagen. Ik kan nog mee.Je bedoelt gaan wandelen en/of een actiefilm 's avonds zien?![]()
Je kan natuurlijk enkel een schadevergoeding eisen als iemand een fout heeft gemaakt. En het is niet omdat jij denkt dat iemand laten wachten een fout is, dat dit ook maatschappelijk zo aanzien wordt.
De vreemde kronkels die je maakt zorgen idd voor een bizarre maatschappij. Maar dat ligt aan die vreemde kronkels.
Dat wederkerigheid over gelijke zaken handelt en jij 2 verschillende zaken gelijkstelt.Neen, je begrijpt mijn punt niet.
Ik zal in eerste instantie namelijk altijd constructief handelen. En ik zal wederkerigheid hanteren. Iedereen gelijk voor de wet, toch? Wat begrijp je daar niet aan?