Zaterdag - zondag - maandag vorige week ben ik gaan lopen --> Mijn GPS horloge meldt dat ik overbelast ben en ik best het even rustig aan doe.
Daarna loop ik tem vrijdag niet meer.
Zaterdag staat er nog steeds 'overbelast' op mijn horloge en ga ik een toerke van 7km lopen.
Het resultaat is dat na de loop, mijn horloge meldt dat ik niet eens meer productief bezig ben, maar dat ik in 'onderhoud modus' zit.
Zondagochtend controleer ik het opnieuw en mijn horloge meldt dat ik 'ondertraind' ben.
Dus ik ga een toerke lopen rond de middag en daarna staat er dat ik opnieuw productief bezig ben.
Wat later check ik het nog eens, en staat er dan ik opnieuw in 'onderhoud modus' zit.
Ik loop dan zondagavond nog een extra toerke, en na de loop staat er dat ik 'ondertraind' ben.
Ik check deze ochtend nog een keertje, en nu staat er dat ik heel zwaar 'ondertraind' ben.
Dus ik ben overbelast en ik loop 5 dagen niet = nog steeds overbelast
Ik loop nadien 20km op 2 dagen tijd en ik ben ineens zwaar ondertraind
Ik begrijp wel ergens waarom, maar eigenlijk geeft dit een vertekend beeld. Het horloge doet de updates niet op de correcte momenten he.
---
Voor het overige zéér tevreden over mijn Polar, maar bovenstaande functie is dikke 'brol'.