Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik los dat op door in de advertentie te zetten: "de vraagprijs is de prijs in het vakje rechtsboven... per vraag die ik krijg wat "de laagste prijs" is, duw ik die prijs met 10€ omhoog" (ik ben dan ook kinderachtig genoeg om dat te doen)Iets verkopen op 2dehands met vraagprijs en constant de vraag krijgen "wa wil je er minstens voor?"
tik tik, tik tok, *klets*, *pssssss*

Dat illegale rave topic toont maar weer wat voor een bagger pol en actua (geworden) is.
Alsook, veel te veel volk voor mij in de frituur.
Ik heb de indruk dat gij hier niet graag zitDat illegale rave topic toont maar weer wat voor een bagger pol en actua (geworden) is.

Bakt uw friet is zelf .Dat illegale rave topic toont maar weer wat voor een bagger pol en actua (geworden) is.

Bakken?? Hier is het airfryenBakt uw friet is zelf .
![]()

Tgoh, toch een pak minder dan vroeger of ten tijden van 9lives. ‘T is gewoon niet meer zo plezant.Ik heb de indruk dat gij hier niet graag zit![]()
Mensen die terugkomen naar hún geparkeerde wagen en er enorm veel tijd over doen om in te stappen en weg te rijden.
(Ik haat het om uit te stappen als er dichtbij mijn auto zulke mensen staan).
Instappen -> contact aan en rijden.
Maar blijf aub niet lanterfanten en dralen. Danku !
Ik denk dat de verklaring deels bij jezelf te vinden is. Mij lijkt zo'n discussie zoals dat topic over die rave net classic 9lives.Tgoh, toch een pak minder dan vroeger of ten tijden van 9lives. ‘T is gewoon niet meer zo plezant.
Of van die honden die -gelukkig aan de leiband- heel hard beginnen te blaffen of trekken als je langskomt of passeert. Als volwassene is dat soms al verschieten, maar als je dan met een kind van een jaar of drie daar passeert... En die eigenaar dan maar lachend zeggen: "Jamaar, hij doet niks zenne...", zonder ook maar enige aanstalten te maken om die hond tot de orde te roepen. Je ziet dat dat kind angstig is.Loslopende honden zijn een reden waarom ik meer en meer parken, bossen en de zee mijdt. Iedereen lijkt wel een hond te hebben.
Pas op, dat mag, maar de meeste honden luisteren niet en zijn baas over de eigenaar.
Je hoort die dan fluiten en roepen, maar die hond luistert niet.
Soms heb je eens een eigenaar waarvan de hond, ook al is die niet aangelijnd, met discipline ernaast blijft lopen, maar dat zijn hoge uitzonderingen.
Ik vind dit behoorlijk egoïstisch.

Klopt, daar hebben we ook over gedebateerd.Volgens de moderators hun eigen uitleg zouden de threads je ergernissen, je glimlach van vandaag en je what the fuck momentje van de dag daar ook evengoed passen.