Je lacht ermee maar dat deed mij denken aan wat mijn nonkel mij vorige week zei (zie het WTF momentje van de dag topic)Mijn schoonouders zijn wild van die Wereldkeuken restaurants hier. Nochtans beroven die je met de glimlach. ‘Je mag zoveel gaan als je wil!’ Ja, ok, Marcel, maar de laatste keer dat uw vrouw een vol bord leeg at was 1974. ‘Zoveel keuze!’ Marcel, drie pannen met Mora party mix en een plateau frieten is geen €16.50 per kind waard. En een lasagne, een rijst en kip of varken in curry is geen €39pp waard.
Wat die zaak gedaan heeft, is zwaar overdreven (de meesten zijn zo niet), maar de prijzen zijn soms van de pot gerukt (of in lichtere bewoordingen: het is soms erg duur). Je moet echt goed er op letten of je bent veel geld kwijt.
Ik hoor de horeca de laatste tijd ook niet meer zagen dat het 'slecht' gaat. Tijdens de Covidcrisis hebben sommigen waarschijnlijk wel zwarte sneeuw gezien, maar momenteel als je een goed draaiende zaak hebt, dan doe je toch echt gouden zaken anno 2023 ???