Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het KMI is een instituut met hopen personeel, waaronder mensen met doctoraten en masters in natuurkunde of wiskunde om die modellen te hanteren en verbeteren.Hier aan zee eindelijk blauwe lucht en zon.
1ste keer in 3 dagen.. Kmi is de laatste tijd ook mis, Frank terug aub?
Toch geen uur de tandenborstel gehoord?Vrouwlief: "ik ga me effkes klaarmaken hé!"
*een uur later*
Dat is zoals "ik ga even kleren aandoen". Bij mij duurt dat een minuut. Bij haar drie kwartier.
Eerlijk gezegd vind ik dat nog niet slecht, dat "archaïsch" gedoe van op zondag geen machinerie doen draaien in uwen hof. Dan is er toch één weekdag dat het niet constant van "bzzzz - brrrrr - pzzzzz - ..." is. Niet dat ik ga reclameren of de flikken bellen daarvoor, maar efkes rust mag ook wel.En we wonen in zo een archaïsche gemeente die het verbied van op een zondag buiten te werken
Geen zin! Ik wil werken, snoeien, maaien!
. Snoeiwerken leken nog te vroeg.Eerlijk gezegd vind ik dat nog niet slecht, dat "archaïsch" gedoe van op zondag geen machinerie doen draaien in uwen hof. Dan is er toch één weekdag dat het niet constant van "bzzzz - brrrrr - pzzzzz - ..." is. Niet dat ik ga reclameren of de flikken bellen daarvoor, maar efkes rust mag ook wel.
Uiteraard. Want op Goede Vrijdag had de Jos ook al een vrije dag hé.Op 6 april overschrijving gedaan van Belfius naar KBC tussen eigen rekeningen. Staat nog altijd niks op. Gaat de Jos van Belfius dat dinsdag zelf storten bij KBC ofzo?
Als je instant payment gebruikt heb je geen last van zondagen en feestdagen.
Maar dan moeten de beide banken het wel ondersteunen.
Als puntje bij paaltje komt, of ik nu mij afbeulde tot en met, of ik maar gewoon deed, wat ik moest doen op mijn werk -> Beiden maakten geen reet verschil uit als het ALLEEN DAAROP AAN KOMT. (verleden, heden, toekomst)M.a.w. voor mij is het sop de kolen niet meer waard. Ik doe voort omdat ik veel ervaring opdoe, zo wil graag nog een heel groot project afronden om op mijn CV te kunnen zetten. Die oplevering staat gepland voor februari 2024. Daarna is het uitkijken naar iets anders: dezelfde job als freelance (zelfde stress, meer verloning) of een job waarbij ik om 17u het laptopje kan dichtklappen en ook ECHT het gevoel heb om eens niet aan het werk te moeten denken (minder stress, gelijkaardige verloning).

Hier een straat verder zijn ze serieus aan het werken aan een huis en dat is helemaal niet in stilte.Bah, 2 zondagen na elkaar. Alles dicht, en als ge in uwe hof wilt werken zal het in stilte moeten gebeuren.
Dat is ook zo een regel die, zelfs in de gemeenten waar ze wel geldt, toch niet altijd zo streng toegepast wordt.Tijd om te verhuizen. Niet in elke gemeente geldt dat je zondag geen lawaai mag maken.
Ik weet niet welk weerbericht jij volgt of welke regio je woont.Weerberichten over langer dan drie dagen die alles behalve betrouwbaar zijn. Sinds de loop van vorige week werd er voor Paasmaandag mooi zonnig weer aangekondigd. Wel sinds vrijdag is dat rotweer geworden. Dat ze het weer van vijf dagen op voorhand niet correct kunnen voorspellen oké, maar beperk u dan tot het weer van de dag erna en hang de mensen geen valse hoop voor.
Voor het weekend is de voorspelling toch uit gekomen? Ze hebben mooi weer gegeven en het is mooi weer geweest.Het heeft geen nut van op maandag al te zeggen dat het weekend mooi wordt om dan op donderdag of vrijdag uw kak te moeten intrekken en strontweer aan te kondigen. Beperk u op maandag dan tot het weer van dinsdag in de hoop dat dat wél correct is.