RidderBauknecht
Well-known member
Ik verdenk @TRUMP voor alle duidelijkheid niet van extreme zelfzuchtigheid of weet ik veel. Hij heeft zijn onorthodoxe opvattingen en manier van doen maar hij zit, naar aanleiding van zijn verhalen, soms ook wel in met anderen enzovoorts. Ik vind het gewoon echt enorm kleinerend om te gaan zeggen dat je 'medelijden hebt' met iemand omdat die het zomeruur niet fijn vinden. Vermits we in een ergernissenthread zitten post ik dat, want ik erger me er aan.Je kan natuurlijk een extreme solipsist zijn: alleen ik ben werkelijk en van tel en alle anderen zijn NPC's van wie ik mij niets aantrek. Mijn Groot Gelijk primeert en daar ben ik gelukkig mee.
Zolang je daarmee anderen geen kwaad doet ... ieder het zijn?
Ik ben niet in mijn gat gebeten, ik ergerde me gewoon aan de kleinerende toon van je bericht, dus wat dat betreft kaats ik de bal gewoon naar je terug. Maar goed: doei! Derde keer goede keer, zullen we maar zeggen zeker?Als jij daardoor nu weer in je gat bent gebeten, omdat je zijn post oook hebt "gelikedan is dat uw zaak.
Maar ik ga me verder niet laten vangen door in te gaan op je persoonlijke aanval hoor. Ik vind het wel laag van je.
Wat ik wel ga doen, is je terug op mijn ignore list zetten. Want wat ben jij toch wel een zeer licht aangebrand ventje zegt, om mij hier eens eventjes door het slijk te gaan sleuren, en eens "mijn vuile was" in de verf te komen zetten door oude koeien uit te gracht te halen.

BG-gewijs!