Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan natuurlijk een extreme solipsist zijn: alleen ik ben werkelijk en van tel en alle anderen zijn NPC's van wie ik mij niets aantrek. Mijn Groot Gelijk primeert en daar ben ik gelukkig mee.

Zolang je daarmee anderen geen kwaad doet ... ieder het zijn?
Ik verdenk @TRUMP voor alle duidelijkheid niet van extreme zelfzuchtigheid of weet ik veel. Hij heeft zijn onorthodoxe opvattingen en manier van doen maar hij zit, naar aanleiding van zijn verhalen, soms ook wel in met anderen enzovoorts. Ik vind het gewoon echt enorm kleinerend om te gaan zeggen dat je 'medelijden hebt' met iemand omdat die het zomeruur niet fijn vinden. Vermits we in een ergernissenthread zitten post ik dat, want ik erger me er aan.

Als jij daardoor nu weer in je gat bent gebeten, omdat je zijn post oook hebt "gelikedan is dat uw zaak.
Maar ik ga me verder niet laten vangen door in te gaan op je persoonlijke aanval hoor. Ik vind het wel laag van je.

Wat ik wel ga doen, is je terug op mijn ignore list zetten. Want wat ben jij toch wel een zeer licht aangebrand ventje zegt, om mij hier eens eventjes door het slijk te gaan sleuren, en eens "mijn vuile was" in de verf te komen zetten door oude koeien uit te gracht te halen.
Ik ben niet in mijn gat gebeten, ik ergerde me gewoon aan de kleinerende toon van je bericht, dus wat dat betreft kaats ik de bal gewoon naar je terug. Maar goed: doei! Derde keer goede keer, zullen we maar zeggen zeker?

Ik ben niet in mijn gat gebeten, ik ergerde me gewoon aan de kleinerende toon van je bericht, dus wat dat betreft kaats ik de bal gewoon naar je terug. Maar goed: doei! Derde keer goede keer, zullen we maar zeggen zeker?
Dan kan je dat gewoon zeggen, zonder mij in een karikatuur te plaatsen of oude koeien uit de gracht te halen, om mij in een slecht daglicht te plaatsen!

Bovendien , dit was helemaal niet kleinerend bedoeld, bij deze wil ik dit zeker verduidelijken. Mijn excuses als dit zo zou over komen.
Ik vond het gewoon wat triestig ja, dat mensen niet van het langere zonlicht tijdens de zomer maanden, konden genieten.

Als jullie liever in je donkere kamer zitten, is dat voor mij ook goed trouwens.

Dan kan je dat gewoon zeggen, zonder mij in een karikatuur te plaatsen of oude koeien uit de gracht te halen, om mij in een slecht daglicht te plaatsen!

Bovendien , dit was helemaal niet kleinerend bedoeld, bij deze wil ik dit zeker verduidelijken. Mijn excuses als dit zo zou over komen.
Ik vond het gewoon wat triestig ja, dat mensen niet van het langere zonlicht tijdens de zomer maanden, konden genieten.

Als jullie liever in je donkere kamer zitten, is dat voor mij ook goed trouwens.
Ok, je hebt gelijk. Ik heb mijn bericht aangepast wat dat betreft.

1 Paprika: 1,09eur
1kg Lasagne: 2.99eur

Like what :crazy:
Ik val elke keer achterover bij de kassa.
Vanmorgen een broodje gaan halen. Aangezien het aan een tankstation op de snelweg is, sowieso al wat duurder dan anderen, dus normaal 4.95 voor een smoske kaas hesp. Deze morgen: 5.45, want het was sinds gisteren 'een beetje verduurd' volgens de persoon die de broodjes maakt.
Das niet een beetje he.
Ben er nu van aan het eten. Kga extra traag kauwen, denk ik :p
Algoed dat de rest van de dagen gratis soep en brood is op het werk :)

1 Paprika: 1,09eur
1kg Lasagne: 2.99eur

Like what :crazy:
Ik val elke keer achterover bij de kassa.
De redenering moet niet zijn waarom paprika zo duur is, maar vooral waarom die lasagne zo goedkoop is. Wetende dat een degelijk blik tomatenblokjes al even veel kost als die lasagne weet ik voldoende om nooit die goedkope troep te kopen.

Een ex-vriendin van mij is op TV geweest, en ik heb het blijkbaar gemist.

Ik ga toch nog proberen alle afleveringen te bekijken, van dat programma. Nog nooit van Bestemming X gehoord trouwens.

Ik ga toch nog proberen alle afleveringen te bekijken, van dat programma. Nog nooit van Bestemming X gehoord trouwens.
Zo te lezen heeft Steffie al wel meerdere keren haar leven omgegooid. :unsure:

Het raam dat ik probeer te kuisen, krijg ik niet streepvrij. Nu ja, met een peuter in huis is dat niet zo'n ramp.
Maar mijn gsm is in de emmer met water gevallen. :cry:

Het raam dat ik probeer te kuisen, krijg ik niet streepvrij. Nu ja, met een peuter in huis is dat niet zo'n ramp.
Oei. En niet waterdicht zeker? Dat is kut. Ramen lappen met kinderen in huis. Het ondankbaarste werk dat er is. Ramen spik en span. Dochter komt van school. Bam. Handen op het schuifraam.

Je kan het ook met dit doen natuurlijk. Daar kun je geen smartphone in laten vallen:

Oei. En niet waterdicht zeker? Dat is kut. Ramen lappen met kinderen in huis. Het ondankbaarste werk dat er is. Ramen spik en span. Dochter komt van school. Bam. Handen op het schuifraam.

Je kan het ook met dit doen natuurlijk. Daar kun je geen smartphone in laten vallen:

Ik heb er ondertussen slingers aan gehangen en raamstickers van Nijntje op geplakt. Welke strepen? 😇

Edit: Ik zou zeggen ik post een foto van mijn raam om, BG-gewijs, low key te stoeffen over hoe groot dat raam wel niet is, maar m'n gsm ligt tussen de rijstkorrels. 🤷‍♀️

Laatst bewerkt:
Achja, hier ben ik er nog nooit in geslaagd van ramen streepvrij te krijgen. Ik ben dan ook de nonchalance zelve in zo'n dingen. Maar hoe krijg je uw gsm dan in dat water gekeild? Een tiktokfilmpje van ramenlappende Visenya aan het maken ofzo? 🤪

Wij hebben hier een ruitenwasser om de ramen te kuisen :coolbrows: BG-gewijs!
Wij op het werk ook. Kost ons wel 38 euro. vrij duur vind ik, toch zeker voor iets dat je makkelijk zelf kan, al is het dan niet zo "pro" gedaan.

Echt veel belang h echt ik daar niet aan hoor. En mijn baas ja, die steekt het toch in zijn boekhouding.

Wij op het werk ook. Kost ons wel 38 euro. vrij duur vind ik, toch zeker voor iets dat je makkelijk zelf kan, al is het dan niet zo "pro" gedaan.

Echt veel belang h echt ik daar niet aan hoor. En mijn baas ja, die steekt het toch in zijn boekhouding.
38€ ?
Ofwel nie veel ramen ofwel nie officieel zeker?

Die wat thuis privé komt vraagt al 70 of 75€ en dat is nog vrij goedkoop voor binnen+buitenkant voor een heel huis

De paprika's staan pokkeduur omdat die in kassen worden gekweekt en veel telers hebben deze winter niks gekweekt omdat de stookkosten te hoog waren. Dus er is nu een "paprikatekort". Gevolg: Hoge prijzen.
Juist in Aldi , 5 puntpaprika's voor 1.88€.
Heb 3 zakskes meegebracht. Paprikasoep here i come.

38€ ?
Ofwel nie veel ramen ofwel nie officieel zeker?

Die wat thuis privé komt vraagt al 70 of 75€ en dat is nog vrij goedkoop voor binnen+buitenkant voor een heel huis
Jawel hoor. Dik officieel, ik zeg het u: Factuur is nodig voor in boekhouding hé.
(wel btw verlegd staat er op, vraag me niet waarom)

Wel enkel op beneden zijde. Het werk is een plat gebouw, dus geen boven verdiepingen. En toch rondom rond van die grote vierkanten ramen van 3 op 3. ik schat een 10 tal. Laat ons zeggen, 3 kwartier werk.
En ook enkel buitenkant.

Ik verwijs je graag door naar easy clean

Jawel hoor. Dik officieel, ik zeg het u: Factuur is nodig voor in boekhouding hé.
(wel btw verlegd staat er op, vraag me niet waarom)

Wel enkel op beneden zijde. Het werk is een plat gebouw, dus geen boven verdiepingen. En toch rondom rond van die grote vierkanten ramen van 3 op 3. ik schat een 10 tal. Laat ons zeggen, 3 kwartier werk.
En ook enkel buitenkant.

Ik verwijs je graag door naar easy clean
Btw verleggen is een regeling dat de eindgebruiker (uw baas dus) de btw op de factuur integraal zal aangeven en voldoen - er staat dus geen btw op de factuur die ontvangen werd.

Ik verschiet er altijd van als ze bij ons op het werk komen hoe snel die een raam doen. raam nat maken, daar eens met die aftrekker over en klaar. Allemaal losjes uit de pols en geen enkel streep he. Thuis mogen we dat zelf altijd 3 keer herbeginnen eer al de strepen eruit zijn. Dat moet toch aan de ruiten liggen :unsure:

Is dat die met hare schone decolleté als ze uit haar bed daar kroop, ja mammie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan