Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het gewoon bizar dat je, als je in een huwelijk zit met een partner die om je geeft, je toch -bij wijze van spreken- je gevoelens kweekt voor een chat-partner, en dat dat je zo ver drijft dat je "opoffer" voor die persoon (we kunnen ervan uit gaan dat hij het verschil niet meer zag tussen AI en echte persoon).

het klopt wel wat je zegt, soms heb je als naaste niet door wat er speelt. en dan ben je idd niet gewapend om daarmee om te gaan.
Er speelde wel wat meer dan gewoon iemand die gevoelens kreeg voor een chatpartner. Die mens zat met enorme emoties rond klimaat, toekomst van de wereld (en het idee dat enkel technologie dit nog kon oplossen) etc die die chatbot zo allemaal terug-echode naar hem. Ook dat opofferen zou daar dan net mee te maken hebben (gesprekken en ideeën zouden meer spiritueel geworden zijn met het idee dat die ai de wereld zou redden als hij zich opofferde...)

Genoeg mensen die gevoelens krijgen voor een ander tijdens hun huwelijk. Dat zijn dingen die gebeuren (al dan niet gevoed/getriggerd door omstandigheden waardoor mensen extern validatie gaan zoeken), en waar ge ook niet naar de partner moet gaan wijzen als 'hoe laat ge het zo ver komen.
Maar het is wel duidelijk dat in dit geval het niet over zoiets gaat, mens had gewoon echt psychische hulp nodig.

Ik vraag bij het eten aan mijn vriendin wat we gaan doen met de verwarming (vvw)
Nog aanlaten of al uitzetten want het was 17graden buiten vandaag

Reactie: laat ze nog maar aanstaan, het kan nog koud zijn 's morgens

Nu kom ik net boven. Op de badkamer waar ook een thermostaat hangt voor de bovenverdieping staat al van half 7 deze ochtend de venster groot open. Klokske gewoon ingesteld op 21°.. "oeps, vergeten"

Hoe energiecrisis, wat energiecrisis, waar energiecrisis?!?
Dus vanaf nu staat de verwarming uit, hopelijk tot eind november

Wielerterroristen. 😡
Geen idee welke koers er zaterdag passeert langs Kwaremont, maar de eerste kudde die ik tegen kom, gedraagt zich perfect! Auto voor, auto achter, wuivende arm van 1van de renners omdat ik stop en 4 pinkers opzet aan de bocht die ze moeten nemen. 700 meter verder 4 wielrenners die hun leven riskeren door het perfect propere fietspad te negeren en de rijbaan innemen met 3 naast elkaar waar de auto's 90 (!!!) Mogen rijden... Echt, als die in het nieuws komen is het waarschijnlijk met "automobilist rijdt in op...." Terwijl zij gewoon levensgevaarlijk bezig zijn.

Kijk naar die mensen… alsof die ooit nog gaan meemaken dat dat een echt bos wordt, met volgroeide bomen
Dat is dus hetzelfde soort volk dat klaagt dat de jeugd van tegenwoordig alleen nog maar op die dingen als Facetube en Snapstagram zit. Waarom spelen die niet meer buiten zoals zij vroeger? :thinking:

De manier van werken trekt ook op geen kl*

Ik had vanmorgen een afspraak om 7u15.
Het is per tijdsslot van 15 minuten op de website. Ik kom aan om 7u10 en er staat nog een wachtende voor mij.. dus die van 7u?

Vreemd want er is ook al een wagen binnen..
Die voor mij mag dan binnen rijden, die mag ook verder rijden, poort gaan open, ik start mijn auto.
Doet die teken dat ik moet wachten en doet hij teken op een wagen in de rij naast mij (zonder afspraak) dat die mag binnen rijden..

Oké kunt dan beginnen discuteren, maar uiteindelijk moet die gast uw auto nog keuren (en even besturen) dus ge zijt altijd verliezer.

Volgens mij is op die manier die met zijn afspraak om 9u al een halfuur te laat, om nog te zwijgen over die met een afspraak om 14u

Inderdaad niet logisch.

Ik ben vorige week naar de keuring geweest, niet lang moeten wachten maar die laten je inderdaad binnen rijden zonder te checken of je een afspraak hebt, of wie daar nog staat te wachten die eventueel een vroegere afspraak heeft.

700 meter verder 4 wielrenners die hun leven riskeren door het perfect propere fietspad te negeren en de rijbaan innemen met 3 naast elkaar waar de auto's 90 (!!!) Mogen rijden... Echt, als die in het nieuws komen is het waarschijnlijk met "automobilist rijdt in op...." Terwijl zij gewoon levensgevaarlijk bezig zijn.
Dan verschijnt net dit artikel

Wielerterroristen. 😡
Geen idee welke koers er zaterdag passeert langs Kwaremont, maar de eerste kudde die ik tegen kom, gedraagt zich perfect! Auto voor, auto achter, wuivende arm van 1van de renners omdat ik stop en 4 pinkers opzet aan de bocht die ze moeten nemen. 700 meter verder 4 wielrenners die hun leven riskeren door het perfect propere fietspad te negeren en de rijbaan innemen met 3 naast elkaar waar de auto's 90 (!!!) Mogen rijden... Echt, als die in het nieuws komen is het waarschijnlijk met "automobilist rijdt in op...." Terwijl zij gewoon levensgevaarlijk bezig zijn.
Hou u vast komend weekend (indien ze in uw buurt passeren, hier wel).

Ronde van vlaanderen voor wieler-terroristen op zaterdag... (profs op zondag)
Ik ga zorgen dat mijn boodschappen gedaan zijn vrijdag, of ik ga me ook weer dood ergeren op de baan :biglaugh:

Hou u vast komend weekend (indien ze in uw buurt passeren, hier wel).

Ronde van vlaanderen voor wieler-terroristen op zaterdag... (profs op zondag)
Ik ga zorgen dat mijn boodschappen gedaan zijn vrijdag, of ik ga me ook weer dood ergeren op de baan :biglaugh:
Boodschappen zijn gedaan, dochter krijgt dit weekend enkel ritjes met de buggy of de fiets, kwestie van de moordlust in te tomen!
(Op terugweg trouwens enkel renners die op de baan reden met volgauto's en enkelingen op het fietspad, ze zijn absoluut niet ALLEMAAL asociaal klootjesvolk, maar dat klein percentage dat het wel is... 🤬)

Binnenkort moet je niet meer binnen de 15 dagen op herkeuring bij kleine gebreken.

De uitleg deze morgen op de radio: Lichten die verkeerd afgesteld zijn, ruitenwissers die versleten zijn: dat zijn snelle herstellingen, dus nu krijg je daar een jaar voor en moet je dit pas in orde hebben bij de volgende keuring.

:thinking:

Wielerterroristen. 😡
n en de rijbaan innemen met 3 naast elkaar waar de auto's 90 (!!!) Mogen rijden...
Werkelijk?

Ik dacht dat je nergens meer 90 mocht rijden, waar fietsers in de buurt konden komen (enkel dus expresswegen).
Gewestwegen en dergelijke is toch overal 70?

Anyway;
daarnet naar de glascontainer geweest, en wat zag ik daar? 2 jongeren die stenen aan het gooien waren naar eenden in de gemeentelijke vijver.
Ik stap er op af, en vraag wat het probleem is. Ze beginnen zich tegen mij te keren. Ik grijp degene vast die mij bedreigt, en duw hem in de vijver, tussen de kikkerdrillen. Ik hoop voor hem dat zijn gsm waterdicht is.

Er zijn weinig zekerheden in het leven. Maar als je dierenleed veroorzaakt, en ik heb het gezien, dan grijp ik je. Dat is wel nog zeker.

Werkelijk?

Ik dacht dat je nergens meer 90 mocht rijden, waar fietsers in de buurt konden komen (enkel dus expresswegen).
als er verkeersborden staan, mag dat afwijken he.
maar anders idd overal 30, 50, 70 of 120

Inderdaad niet logisch.

Ik ben vorige week naar de keuring geweest, niet lang moeten wachten maar die laten je inderdaad binnen rijden zonder te checken of je een afspraak hebt, of wie daar nog staat te wachten die eventueel een vroegere afspraak heeft.
hier is er iemand die je doorlaat als je op de lijst staat of niet.

Werkelijk?

Anyway;
daarnet naar de glascontainer geweest, en wat zag ik daar? 2 jongeren die stenen aan het gooien waren naar eenden in de gemeentelijke vijver.
Ik stap er op af, en vraag wat het probleem is. Ze beginnen zich tegen mij te keren. Ik grijp degene vast die mij bedreigt, en duw hem in de vijver, tussen de kikkerdrillen. Ik hoop voor hem dat zijn gsm waterdicht is.

Er zijn weinig zekerheden in het leven. Maar als je dierenleed veroorzaakt, en ik heb het gezien, dan grijp ik je. Dat is wel nog zeker.
De ene smijt stenen, de andere fluimt in het gezicht. Poteeto potaato.
:unsure:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Ik fiets zelf wel eens en idd, vele op de koersfiets wanen zich profs en vinden dat alles en iedereen moet schuiven.
Die eerste. Schoolvoorbeeld waarom wielertoeristen door bijna alles en iedereen worden uitgekotst. Iedereen moet maar opzij gaan omdat Wannabe Wout wat roept. Ze kunnen dan wel een koersfiets van een paar duizend euro kopen, maar een bel van ocharme vijf euro,... Nee. Dat is te veel. Dat staat niet professjoneel -den Eddy reed zijn koersen toch ook niet met een bel zeker- en met al dat extra gewicht kan hij nog maar gemiddeld 35,45605 km per uur rijden ipv 35,4561.

Aldus André met de bierpens -goei gerief staat altijd onder een dakje :coolbrows: - die na de groepsrit op zondagochtend zijn dorst gaat lessen in Café Bij Wiezeke en eerst een Duvelke, pintje, dubbele tripel, trippele dubbel, een zakske zoute chips, een streekbierke -want dat lust ne coureur als eens gèren- een Orvalleken en een ice tea, want ik moet nog naar huis zwalpen rijden. Onderweg rijd ik een koppel dat met een buggy op het jaagpad aan het wandelen is, net niet van de sokken. Thuis heeft moeder de vrouw boterpistoleekes en koffiekoeken gekocht. Na dit feestmaal zet hij zich in zijn relaxzetel om naar de Koers te kijken... En vervolgens in slaap te vallen na vijf minuten. 's Avonds is het stoofvlees met frieten en nog een streekbierke of twee vijf. "Ja" denkt André. Ik kon vroeger ook coureur geworden zijn. Ik had er de benen en mentaliteit voor.

Laatst bewerkt:
Die eerste. Schoolvoorbeeld waarom wielertoeristen door bijna alles en iedereen worden uitgekotst. Iedereen moet maar opzij gaan omdat Wannabe Wout wat roept. Ze kunnen dan wel een koersfiets van een paar duizend euro kopen, maar een bel van ocharme vijf euro,... Nee. Dat is te veel. Dat staat niet professjoneel -den Eddy reed zijn koersen toch ook niet met een bel zeker- en met al dat extra gewicht kan hij nog maar gemiddeld 35,4561 km per uur rijden ipv 35,45605.

Aldus André met de bierpens -goei gerief staat altijd onder een dakje :coolbrows: - die na de groepsrit op zondagochtend zijn dorst gaat lessen in Café Bij Wiezeke en eerst een Duvelke, pintje, dubbele tripel, trippele dubbel, een zakske zoute chips, een streekbierke -want dat lust ne coureur als eens gèren- een Orvalleken en een ice tea, want ik moet nog naar huis zwalpen rijden. Onderweg rijd ik een koppel dat met een buggy op het jaagpad aan het wandelen is, net niet van de sokken. Thuis heeft moeder de vrouw boterpistoleekes en koffiekoeken gekocht. Na dit feestmaal zet hij zich in zijn relaxzetel om naar de Koers te kijken... En vervolgens in slaap te vallen na vijf minuten. 's Avonds is het stoofvlees met frieten en nog een streekbierke of twee vijf. "Ja" denkt André. Ik kon vroeger ook coureur geworden zijn. Ik had er de benen en mentaliteit voor.
Ja mannekes, welke wielertoerist heeft er uw lief ooit afgepakt?

Ik had even zin om hier een giftige reactie op te typen, maar het zonnetje begint er door te komen hier dus dadelijk met mijn fiets wat kinderen gaan aanrijden, fluimen op zwangere vrouwen langs het jaagpad en permanent in het midden van de baan (met fietspad) te gaan rijden.
Ciaooow!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan