Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kijk naar die mensen… alsof die ooit nog gaan meemaken dat dat een echt bos wordt, met volgroeide bomen
Man, wat zou ik blij worden van een bos achter mijn tuin. Ik moet kijken op een gewestweg en meer naar rechts de parking van een een fabriek die ze nu voor de tweede keer aan het vergroten zijn. Waar neuten die over man.

Wat is trouwens hun oplossing? Op het einde staat er 'Maar de bewoners zien zelf wel een oplossing.' Maar uiteraard enkel door abonnees te lezen.

Man, wat zou ik blij worden van een bos achter mijn tuin. Ik moet kijken op een gewestweg en meer naar rechts de parking van een een fabriek die ze nu voor de tweede keer aan het vergroten zijn. Waar neuten die over man.

Wat is trouwens hun oplossing? Op het einde staat er 'Maar de bewoners zien zelf wel een oplossing.' Maar uiteraard enkel door abonnees te lezen.
De bewoners vragen zich ook af waarom er niet kan gekozen worden voor zogenaamde ‘natte natuur’. “Dat is met lage beplanting”, zegt bewoner Joannes. “In de visieteksten van de overheid en Natuurpunt staat dat het karakter van de open Leievallei bewaard moet worden en dat natte natuur hersteld moet worden. Waarom kiezen ze dan hier niet voor? Ik krijg meer de indruk dat het Natuurpunt enkel te doen is om het binnenrijven van subsidies en dat ze daarvoor bomen moeten planten.

Geld willen uitgeven en het lukt niet. Ik snap sommige bedrijven niet...
Moet hier wat keuringen regelen voor ons huis. Prijs maakt me niet echt uit als ze maar gebeuren(al die keuringsorganismes zijn op enkele 10 tallen euros dezelfde prijs), maar een afspraak krijgen is gewoon niet mogelijk... Soms denkt ge toch dat er bedrijven zijn dat geen geld willen verdienen.
De watergroep waar ge een klacht moet indienen voor een gewone vraag omdat ze niet antwoorden op telefoon en er geen contactformulier beschikbaar is of email adres...

De watergroep waar ge een klacht moet indienen voor een gewone vraag omdat ze niet antwoorden op telefoon en er geen contactformulier beschikbaar is of email adres...
De Watergroep is dan ook een "Vlaams overheidsbedrijf". Geen echt bedrijf dus. Dienstverlening aan de klant zal hen dan ook worst wezen. Het is overigens ook niet zo dat je de keuze hebt om naar een ander bedrijf over te schakelen als je niet tevreden bent.
Ook al fratsen meegemaakt met de Watergroep... Nu bij PidPa, dat is helaas niet beter.

Het systeem voor een afspraak te maken bij de autokeuring...
Wij hebben nog tijd voor met de wagen van mevr. BidonTV te gaan (moet ergens half mei).
Maar je kan dus maar een afspraak maken in Mollem tot de eerste week van Mei (verder datums zijn nog niet mogelijk).
Tussen nu en 4 mei is er geen enkele afspraak meer mogelijk.
Gisterenavond keek ik dan ook eens voor in Zellik, was daar ook niets meer mogelijk.
Daarnet nog welgeteld 1 datum mogelijk: 26 april en 1 tijdsslot. Dit snel gepakt want ik heb geen zin om daar 3 uur te staan schuiven.

Wij hebben nog tijd voor met de wagen van mevr. BidonTV te gaan (moet ergens half mei).
Maar je kan dus maar een afspraak maken in Mollem tot de eerste week van Mei (verder datums zijn nog niet mogelijk).
Gisterenavond keek ik dan ook eens voor in Zellik, was daar ook niets meer mogelijk.
Daarnet nog welgeteld 1 datum mogelijk: 26 april en 1 tijdsslot. Dit snel gepakt want ik heb geen zin om daar 3 uur te staan schuiven.
Mollem kan je gewoon toch langsgaan, ik had mijn pa laten gaan, zonder afspraak, t'is niet dat hij zo lang moest wachten hoor

Mollem kan je gewoon toch langsgaan, ik had mijn pa laten gaan, zonder afspraak, t'is niet dat hij zo lang moest wachten hoor
Klopt, maar laatste keer dat ik langsging (met afspraak) met mijn eigen auto was de wachttijd voor diegene zonder afspraak ongeveer 2u30 (in hoeverre ze hierin overdrijven :wtf: geen idee.
Ik zeg wel door het werk kan ik moeilijk overdag eens langsgaan...

Kijk naar die mensen… alsof die ooit nog gaan meemaken dat dat een echt bos wordt, met volgroeide bomen
Spijtig dat het gewoon onmogelijk is maar je zou dat soort keutervolk echt moeten bedienen door de plannen meteen bij te stellen en een industriezone aan te leggen op die locatie.

Klopt, maar laatste keer dat ik langsging (met afspraak) met mijn eigen auto was de wachttijd voor diegene zonder afspraak ongeveer 2u30 (in hoeverre ze hierin overdrijven :wtf: geen idee.
Ik zeg wel door het werk kan ik moeilijk overdag eens langsgaan...
Haha , hier toevallig ook geweest in ichtegem maandaag....Met een bedrijfswagentje, dus tijdens mijn uren....
Maar ik vertrok om 14.30, ik dacht , dan heb k 2,5 uur tijd...
Ik was pas om 17.30 terug op de koer!

(ok geen erg, eens een half uurtje langer blijven, maar dat moet toch echt erg zijn om daar te werken? Die oneindige hoop auto's die blijven aanstormen.... Nuja aan de kassa als kassierster in de colruyt bv is dit even hetzelfde natuurlijk)

wtf, insane in the membrane
Ik had het ook gelezen. Ik ben eens naar die chatbot gaan kijken en die is toch erg rudimentair vind ik. De man was alleszins wat vijzen kwijt.

M'n schoonzus heeft zo ooit eens avances beginnen maken op mij. We waren alleen in haar huis en ze begon te flirten. Uiteindelijk deed ze haar topje af en zat ze daar, in haar blote borsten.

Ik ben gewoon rechtgestaan en naar buiten gewandeld. Daar stond m'n vrouw, dolblij dat ik was weggegaan. Het was een test.

Moraal van het verhaal: bewaar altijd uw condooms in den auto.
LOL

Dat vind ik nu toch maar een vreemde test. Eentje waarvan je de uitkomst toch met behoorlijke zekerheid kan voorspellen. Welke man trapt er nu in avances van de zus van zijn partner?

Zelf reageer al ik niet meer op een blote schoonzus maar dat is een ander verhaal.

Allé, papa en mama klus hebben op school een alleenstaand muurtje gemetst zonder versterking erin. Rarara hoe komt het dat dat omvalt..

Ik lees dat het de inrichting was dat gebeurde via mama en papa klus. Niet de ruwbouw en dus de muur zelf.

LOL

Dat vind ik nu toch maar een vreemde test. Eentje waarvan je de uitkomst toch met behoorlijke zekerheid kan voorspellen. Welke man trapt er nu in avances van de zus van zijn partner?

Zelf reageer al ik niet meer op een blote schoonzus maar dat is een ander verhaal.
't Was ne grap hé, Thomas.

Ik heb gisteren 5 uur in deurne staan aanschuiven. Gelukkig was ik erdoor

wtf, insane in the membrane
ik wil hier niet met vingers wijzen of zo, maar waarom heeft die getrouwde man de aandacht van een (rudimentaire) chatbot nodig?

ik wil hier niet met vingers wijzen of zo, maar waarom heeft die getrouwde man de aandacht van een (rudimentaire) chatbot nodig?
Als ge het.nodig vindt.om te beginnen met 'ik wil niet met de vingers wijzen' betekent dat dan dat ge ergens vindt dat het zijn partner haar taak (en dus fout is) om ten alle tijde al zijn aandachtseisen en emotionele problemen op te vangen?

Als partner van kunt ge soms niet anders doen dan vanop de zijlijn staan kijken hoe uw partner de pedalen verliest ze, hoe begripvol en attentatief ge dan ook probeert te zijn. En als uw partner niet geholpen wilt worden zijt ge gewoon machteloos.
(En wie verwacht ook dat een chatbot iemand gaat aanmoedigen om zelfmoord te plegen...)

Als ge het.nodig vindt.om te beginnen met 'ik wil niet met de vingers wijzen' betekent dat dan dat ge ergens vindt dat het zijn partner haar taak (en dus fout is) om ten alle tijde al zijn aandachtseisen en emotionele problemen op te vangen?

Als partner van kunt ge soms niet anders doen dan vanop de zijlijn staan kijken hoe uw partner de pedalen verliest ze, hoe begripvol en attentatief ge dan ook probeert te zijn. En als uw partner niet geholpen wilt worden zijt ge gewoon machteloos.
(En wie verwacht ook dat een chatbot iemand gaat aanmoedigen om zelfmoord te plegen...)
ik vind het gewoon bizar dat je, als je in een huwelijk zit met een partner die om je geeft, je toch -bij wijze van spreken- je gevoelens kweekt voor een chat-partner, en dat dat je zo ver drijft dat je "opoffer" voor die persoon (we kunnen ervan uit gaan dat hij het verschil niet meer zag tussen AI en echte persoon).

het klopt wel wat je zegt, soms heb je als naaste niet door wat er speelt. en dan ben je idd niet gewapend om daarmee om te gaan.

Haha , hier toevallig ook geweest in ichtegem maandaag....Met een bedrijfswagentje, dus tijdens mijn uren....
Maar ik vertrok om 14.30, ik dacht , dan heb k 2,5 uur tijd...
Ik was pas om 17.30 terug op de koer!

(ok geen erg, eens een half uurtje langer blijven, maar dat moet toch echt erg zijn om daar te werken? Die oneindige hoop auto's die blijven aanstormen.... Nuja aan de kassa als kassierster in de colruyt bv is dit even hetzelfde natuurlijk)
De manier van werken trekt ook op geen kl*

Ik had vanmorgen een afspraak om 7u15.
Het is per tijdsslot van 15 minuten op de website. Ik kom aan om 7u10 en er staat nog een wachtende voor mij.. dus die van 7u?

Vreemd want er is ook al een wagen binnen..
Die voor mij mag dan binnen rijden, die mag ook verder rijden, poort gaan open, ik start mijn auto.
Doet die teken dat ik moet wachten en doet hij teken op een wagen in de rij naast mij (zonder afspraak) dat die mag binnen rijden..

Oké kunt dan beginnen discuteren, maar uiteindelijk moet die gast uw auto nog keuren (en even besturen) dus ge zijt altijd verliezer.

Volgens mij is op die manier die met zijn afspraak om 9u al een halfuur te laat, om nog te zwijgen over die met een afspraak om 14u

ik vind het gewoon bizar dat je, als je in een huwelijk zit met een partner die om je geeft, je toch -bij wijze van spreken- je gevoelens kweekt voor een chat-partner, en dat dat je zo ver drijft dat je "opoffer" voor die persoon (we kunnen ervan uit gaan dat hij het verschil niet meer zag tussen AI en echte persoon).

het klopt wel wat je zegt, soms heb je als naaste niet door wat er speelt. en dan ben je idd niet gewapend om daarmee om te gaan.
omdat ge
1) als depressieve persoon niet altijd correct denkt.
1a) ge dus kunt denken dat niemand u begrijpt, zelfs uw vrouw niet en dus een klankbord zoekt.
1b) bevestiging zoekt dat ge wel juist zijt, iets wat de vrouw naar eer en geweten misschien niet kon, want zijn ideeen waren extremer en extremer
2) de vrouw nu wel kan zeggen dat ze er was voor hem, maar dat een leugen is en ze daardoor de slachtofferrol kan spelen.
3) de vrouw er wel probeerde voor hem te zijn, maar het niet kon vanwege a)hij een ander leefritme aanhield (hij snachts op en overdag slapen, b)ze kinderen had om voor te zorgen (en hen te beschermen tegen het gedrag of denken van de man)

Dingen zijn gewoon complex als iemand depressief is en die zaken gaan ook niet van 1 dag op de andere, maar is gewoon een slopend proces waarbij heel veel en soms te veel van de betrokken partijen wordt geëist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan